اطلاعات تماس بازرگانی گرام

دفتر شهرک صنعتی بزرگ شیراز :
شیراز شهرک صنعتی- بعد از میدان اول سمت راست قبل از شرکت خدماتی شهرک ها
شنبه تا 5شنبه: 7صبح - 4عصر
۰۷۱۳۷۷۴۰۱۶۸

دفتر مرکزی:
شیراز - بلوار میرزای شیرازی تاچارا کوچه ۱۱ پلاک ۱
شنبه تا 5شنبه: 7صبح - 4عصر
۰۷۱۳۶۳۶۰۸۵۶

دفتر تهران:
خیابان سعدی شمالی-خیابان برادران قائدی-سه راه ظهیرالاسلام-ساختمان کاسپین-طبقه ۳-واحد ۳۴
شنبه تا 5شنبه: 8صبح - 5عصر
۰۲۱۷۷۶۱۹۰۰۶

مقایسه گاز سردخانه کولیب با رقبا

جدیدترین مقالات در حوزه ساخت سردخانه ، کمپرسور سردخانه ، گاز سردخانه ، روغن سردخانه و ...
گاز مبرد
در این مقاله قصد داریم نگاهی به برتری‌های گاز سردخانه کولیب نسبت به سایر رقبای خود بپردازیم و با دستاوردهای این برند در زمینه‌ی سرمایش حرفه‌ای آشنا شویم.
5/5

فهرست مطالب مقایسه گاز سردخانه کولیب با رقبا

گاز سردخانه کولیب در مقایسه با سایر رقبای خود چه مزایایی دارد؟

 

گاز سردخانه کولیب، نسل جدید مبردهای گازی

تکنولوژی‌های مدرن گاز سردخانه، به گونه‌ای این محصول را دستخوش تغییر کرده‌اند که امروز می‌توان طیف گسترده‌ای از انواع گازهای سردخانه را با کارایی و عملکرد متفاوت، در بازار مشاهده کرد. کولیب (Coolib) یکی از برندهای معتبر و سرشناس جهان در زمینه‌ی تولید گازهای سردخانه است. از طرفی، می‌توان آن را یکی از خطوط تولیدی اصلی گازهای مبرد، در کشور چین نیز دانست. این شرکت، یکی از برندهای زیرمجموعه‌ی گروه صنعتی استارگِت چین است که به مدت سی سال، یکی از تامین‌کنندگان اصلی آسیا و جهان از حیث تولید گازهای سردخانه‌ای بوده است. در این مقاله قصد داریم بیش‌تر با این شرکت آشنا شویم، سپس برتری گازهای این شرکت را نسبت به سایر رقبا بررسی کنیم. همراه بازرگانی گرام باشید.

مزایای خرید گاز سردخانه کولیب از شرکت بازرگانی گرام
مزایای خرید گاز سردخانه کولیب از شرکت بازرگانی گرام

آشنایی با برند کولیب

کولیب یکی از بهترین برندهای تولیدکننده‌ی گاز سردخانه است که با بیش از سه دهه تجربه در زمینه‌ی تولید تجهیزات تبریدی، می‌توان آن را یکی از پرچم‌داران تولید مبردهای سردخانه در آسیا و جهان دانست. کولیب، مبنای کار خود را بر اساس تقاضا و نیاز سیستم‌های تبریدی و کاربران قرار داده است. تکیه‌ی بسیار زیادِ این شرکت به امر تحقیقات ژرف در زمینه‌ی گازهای مبرد، باعث شده است که بتوانیم کیفیت بالایی را در خطوط تولیدی این برند شاهد باشیم. کولیب، هدف خود را تبدیل شدن به بهترین تولیدکننده گازهای سردخانه‌ای می‌داند. به همین دلیل است که محصولات این شرکت علاوه بر استاندارد بسیار بالا، قیمت خوبی را نیز ارائه می‌دهند.

هزینه، یکی از مواردی‌ست که هر خریدار گاز سردخانه، در وهله‌ی اول به آن توجه می‌کند. هر مشتری به دنبال برندی می‌گردد که کیفیتی بالا را در عین قیمتی اقتصادی و پایین، عرضه می‌کند. کولیب با وجود عرضه‌ی محصولاتی باکیفیت، قیمتی مقرون به صرفه را نیز به خود اختصاص داده است. همین مورد باعث شده است که این شرکت، یکی از انتخاب‌های اول هر خریداری باشد. این شرکت، متناسب با هر کاربردی، گاز مبرد مخصوص تولید کرده است و یکی از برندهای محبوب در زمینه‌ی ارائه‌ی گاز مبرد، در پروژه‌های تبریدی عظیم است.

شرکت تولیدکننده‌ی گاز کولیب، در بیجینگِ چین واقع شده است. از جمله محبوب‌ترین محصولات این شرکت، گازهای مبرد R22، R134a، HFA134a، R404A، R410A، R407C و… هستند. مشتریان این شرکت در سراسر جهان واقع شده‌اند، اما مهم‌ترین مشتریان آن را می‌توان در خاورمیانه (بخصوص ایران)، آمریکای لاتین، آسیای جنوبی و مرکزی، آمریکای شمالی، آفریقا و… یافت. سرویس فوق‌العاده، محصولات مرغوب، برند معتبر و باکیفیت، به همراه حمل‌ونقل امن و سریع، مهم‌ترین دلیل اعتماد بسیاری از صاحبان سردخانه‌های تخصصی، به برند کولیب است.

خرید گاز سردخانه کولیب توسط نماینده انحصاری گاز کولیب در ایران - ساخت سردخانه ، نمایندگی کمپرسور سردخانه دورین و گاز سردخانه کولیب
خرید گاز سردخانه کولیب توسط نماینده انحصاری گاز کولیب در ایران

چه چیزی گاز سردخانه‌ کولیب را از سایر رقبا متمایز ساخته است؟

مطابق با آمارهای تحلیلی که از سوی کارشناسان سیستم‌های تبریدی به‌دست آمده است، شرکت گاز سردخانه‌ی کولیب به چند دلیل نسبت به سایر رقبای خود برتری دارد:

  • تحقیقات میدانی، در دستور کار این برند قرار دارند: متخصصان و کارشناسان مختلفی، به طور دائمی در شرکت کولیب در حال تحقیق و بررسی مبردهای گازی هستند. این متخصصان وظیفه دارند که بهترین نمونه‌های کیفی مبرد را با کم‌ترین هزینه و آسیب‌ به محیط زیست، ارائه کنند.
  • این تحقیقات عمیق موجب شده است که گاز سردخانه‌ کولیب، یکی از بهترین انواع گاز سردخانه در میان سایر رقبا باشد. دلیل آن را هم می‌توان به کیفیتِ بالای محصولات این شرکت مرتبط دانست.
  • خدمات متمایز کولیب: این شرکت با دلیوریِ بسیار سریع، قابلیت شخصی‌سازی سفارش‌ها را برای مشتریان خود فراهم نموده است. بازرگانی گرام هم به عنوان نماینده‌ی انحصاری شرکت کولیب در ایران، خدمات بی‌نظیر این برند را درست با همین کیفیت و سرعت، به مشتریان ایرانی ارائه می‌کند.
  • قیمت‌ گاز سردخانه‌ی کولیب کاملا رقابتی‌ست: کولیب نه تنها در روند ساخت گاز سردخانه‌ی خود، مطابق با ضوابط و استانداردهای جهانیِ سیستم‌های تبریدی عمل می‌کند؛ بلکه این کیفیتِ بالا را با قیمتی کاملا رقابتی به بازار عرضه می‌نماید.
  • انواع محصولات کولیب، مطابق با نیازهای تبریدی متعدد طراحی شده‌اند: طیف گسترده‌ی گازهای سردخانه‌ی کولیب، به مشتریان این امکان را می‌دهد که مطابق با نیاز خود، اقدام به خرید گاز سردخانه کنند.
سیستم دلیوری سریع گاز سردخانه کولیب - ساخت سردخانه ، نمایندگی کمپرسور سردخانه دورین و گاز سردخانه کولیب
سیستم دلیوری سریع گاز سردخانه کولیب

چه ویژگی‌هایی از مبردهای گازی کولیب، یک محصول باکیفیت می‌سازند؟

چرا کارشناسان سیستم‌های تبریدی، گاز سردخانه کولیب را توصیه می‌کنند؟ در این بخش قصد داریم نگاهی به دلایلی بیندازیم که از مبردهای گازیِ کولیب، یک محصول بی‌رقیب و منحصربه‌فرد ساخته‌اند.

  • درصد خلوص گازها: یکی از مواردی که در کیفیت گاز سردخانه بسیار موثر است،‌ میزان ناخالصی‌های موجود در مبرد گازی‌ست. ترکیب شیمیایی هر گاز، به نوعی تعیین‌کننده‌ی عملکرد آن در سیستم تبریدیِ شما خواهد بود. بنابراین هرچقدر درصد خلوص گاز شما بالاتر باشد، خواص شیمیایی خود را تا مدت طولانی‌تری حفظ خواهد کرد و بازده سردخانه‌ی شما بالا خواهد رفت. بدون آن‌که هیچ گونه افزایشی در مصرف انرژی دستگاه‌های شما دیده شود.
  • گازهای کولیب،‌ معمولا پرفورمنس و عملکرد فوق‌العاده‌ای در سیستم تبریدی دارند. پرفورمنس یک مبرد گازی، باز هم تا حد زیادی به ترکیب شیمیایی و درصد ناخالصی‌های گاز مربوط است. شرکت کولیب با ارائه‌ی گازهایی خالص و مرغوب،‌ انتظارات را از پرفورمنس مبرد گازی در سیستم تبریدی بالا برده است.
  • خواص پایدار گازهای کولیب: گاز سردخانه‌ی کولیب، تا مدت زمانی طولانی پایدار می‌ماند و خواص شیمیایی آن دستخوش تغییر نمی‌شود. دقت کنید که ثباتِ شیمیایی، یکی از موارد تعیین‌کننده در کیفیت یک مبرد گازی است. دلیل آن هم این است که مبردهای گازی در شرایط مختلف محیطی، ممکن است دستخوش تغییر شوند و خاصیت تبریدی خود را از دست دهند.
  • گاز سردخانه‌ی کولیب،‌ در عین ارائه‌ی نرخ GWP پایین،‌ ظرفیت سرمایشی بسیار بالایی دارد.
  • خاصیت سمی این گازها بسیار پایین است و از این رو، برای استفاده در محیط سردخانه ایمن‌تر هستند.

 

چگونه و از کجا گاز سردخانه‌ی کولیب را خریداری کنم؟

شما می‌توانید جهت خریداری گاز سردخانه کولیب، به گروه صنعتی بازرگانی گرام، نماینده‌ی رسمی و انحصاری این شرکت در ایران، مراجعه کنید. دقت کنید که تنها زمانی می‌توان از مرغوبیت و کیفیت گازهای سردخانه، اطمینان حاصل کرد که آن را از یک منبع موثق خریداری کرده باشید. بازرگانی گرام مستقیما کیفیت، سرعت در خدمات و اصالت کولیب را به ایران آورده است و محصولات خود را با همین قیمت‌گذاریِ منصفانه، به بازار عرضه نموده است. می‌توانید جهت مشورت بیش‌تر و کسب اطلاعات گسترده‌تر درباره‌ی مدل‌های مختلف گاز کولیب، با متخصصان بازرگانی گرام مشورت کنید یا به مقالات دیگر این مجموعه مراجعه نمایید.

اشتراک گذاری در :

ممکن است مطالعه مطالب مرتبط زیر به شما کمک بیشتری کند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *