اطلاعات تماس بازرگانی گرام

دفتر شهرک صنعتی بزرگ شیراز :
شیراز شهرک صنعتی- بعد از میدان اول سمت راست قبل از شرکت خدماتی شهرک ها
شنبه تا 5شنبه: 7صبح - 4عصر
۰۷۱۳۷۷۴۰۱۶۸

دفتر مرکزی:
شیراز - بلوار میرزای شیرازی تاچارا کوچه ۱۱ پلاک ۱
شنبه تا 5شنبه: 7صبح - 4عصر
۰۷۱۳۶۳۶۰۸۵۶

دفتر تهران:
خیابان سعدی شمالی-خیابان برادران قائدی-سه راه ظهیرالاسلام-ساختمان کاسپین-طبقه ۳-واحد ۳۴
شنبه تا 5شنبه: 8صبح - 5عصر
۰۲۱۷۷۶۱۹۰۰۶

گاز سردخانه کولیب

جدیدترین مقالات در حوزه ساخت سردخانه ، کمپرسور سردخانه ، گاز سردخانه ، روغن سردخانه و ...
مزایای خرید گاز سردخانه کولیب از شرکت بازرگانی گرام
در این مقاله قصد داریم نگاهی به یکی از بهترین برندهای گاز سردخانه، به نام گاز سردخانه کولیب، بیندازیم و ویژگی‌های آن را برشماریم.
5/5

فهرست مطالب گاز سردخانه کولیب

تکنولوژی منحصر به فرد گاز سردخانه کولیب، محصول برند انحصاری بازرگانی گرام

گاز سردخانه، یکی از انواع مبرد سردخانه است که در چرخه‌ی برودتی برای سرمایش فضای سردخانه مورد استفاده قرار می‌گیرد. در طول سالیان طولانی از مبردهای فلوئوروکربنی (بخصوص کلروفلوئوروکربن‌ها) در چرخه‌ی تبریدی استفاده می‌شد. اما با توجه به تاثیر بسیار منفی این مواد شیمیایی بر گرمایش زمین و تخریب لایه‌ی اوزون، دیگر از این مواد در ساخت مبردهای خانگی و صنعتی استفاده نمی‌شود.

گاز سردخانه‌ کولیب،‌ یکی از تکنولوژی‌های جدید گازهای سردخانه‌ای‌ست. این محصول به طور رسمی و کاملا اورجینال توسط برند انحصاری بازرگانی گرام در ایران به فروش می‌رسد. امروز قصد داریم بیشتر راجع‌به این محصولات صحبت کنیم و ویژگی‌های آن‌ها را شرح دهیم. همراه ما بمانید.

گاز سردخانه‌ کولیب، نسل جدید گازهای تبریدی
گاز سردخانه‌ کولیب، نسل جدید گازهای تبریدی

 

پیشنهاد خرید
گاز R507 کولیب - ساخت سردخانه ، نمایندگی کمپرسور سردخانه دورین و گاز سردخانه کولیب
گاز 507خرید کنید

تاریخچه‌ گاز سردخانه کولیب

شرکت تامین‌کننده‌ی گاز سردخانه‌ Coolib، در حقیقت زیرمجموعه‌ای از شرکت مبردسازی Starget است. این برند یکی از بزرگ‌ترین برندهای سازنده‌ی مبرد سردخانه در چین و دنیاست. حدودا ۳۱ سالی می‌شود که این شرکت در زمینه‌ی ساخت انواع مبردهای سردخانه‌ای و صنعتی فعالیت می‌کند.

شرکت کولیب در سراسر جهان نمایندگی‌های متعددی دارد، از جمله مهم‌ترین شعب این شرکت، می‌توان به خاورمیانه (در ایران: برند انحصاری بازرگانی گرام)، آسیای مرکزی، آسیای جنوبی، آمریکای شمالی و جنوبی،‌ آفریقا و… اشاره کرد.

با توجه به استقبال بسیار بالای صنایع و مشتریان سراسر جهان از گاز سردخانه‌ کولیب،‌ شرکت بازرگانی گرام مجموعه‌ای از بهترین گازهای سردخانه‌ی این برند را برای مشتریان ایرانی تدارک دیده است. می‌توانید جهت اطلاع بیشتر، با تیم پشتیبانی مجموعه‌ بازرگانی گرام در تماس باشید.

گاز مبرد
سیر تکاملی گازهای سردخانه‌

سیر تکاملی گازهای سردخانه

معمولا گاز سردخانه از محتویات متعددی تشکیل شده است. یک مبرد گازی می‌تواند آمونیاک، سولفور دی‌اکسید، هیدروکربن‌های غیرهالوژنی (مانند متان) را در بر داشته باشد.

برای این‌که بتوانید بهترین گاز سردخانه را انتخاب کنید، باید به ویژگی‌های ترمودینامیکیِ آن توجه کنید. معمولا هر گاز خصوصیات ترمودینامیکی متفاوتی دارد. علاوه بر این،‌ هر مبرد گازی واکنش شیمیایی متفاوتی در برابر مواد موجود در چرخه‌ی تبریدی نشان می‌دهد. از این رو،‌ پیش از انتخاب این مبردها باید حتما میزان واکنش‌پذیری گاز را هم مورد بررسی قرار دهید.

این روزها یکی از مهم‌ترین فاکتورهای انتخاب گاز سردخانه خوب،‌ میزان امن بودن و تطابق آن با محیط زیست است. با توجه به این‌که استانداردهای جدید صنایع در سراسر جهان،‌ میزان زیست‌تخریب‌پذیری مواد شیمیایی را اولویت قرار می‌دهند تا به سبز ماندن کره‌ی زمین کمک کرده باشند؛ بدیهی‌ست که نسل جدید مبردهایی که مورد استفاده قرار می‌دهید باید مورد تایید استانداردهای محیط‌زیستی جهان باشند. از دهه‌ی ۸۰ میلادی به بعد، هالومتان‌هایی مانند  R-11، R-12 و R-22 وارد چرخه‌های تبریدی شدند.

این روزها طیف گسترده‌ای از گاز مبرد سردخانه در جهان تولید می‌شود. شرکت کولیب هم توانسته با دنباله‌روی از استانداردهای زیست‌محیطی، بهترین مبردهای دنیا را به بازار عرضه کند. معمولا مبردهای کولیب که بیشتر مورد استقبال جهان قرار دارند، شامل موارد زیر می‌شود:

 

 

مشخصات ترمودینامیکی مبردهای سردخانه را چگونه تشخیص دهیم؟

مشخصات ترمودینامیکیِ گاز سردخانه، بستگی به نوعِ مبردی دارد که خریداری می‌کنید. از جمله مشخصات ترمودینامیکی که در حین خرید گاز سردخانه باید به آن دقت کنید، به موارد ذیل مربوط می‌شود:

  • نقطه‌ جوش گاز سردخانه:‌ نقطه‌ی جوش گازهای سردخانه، معمولا پایین‌تر از دمای هدفً در پروژه‌های تبریدی هستند.
  • دمای تبخیر: معمولا گازها و مبردهای سردخانه، دمای تبخیری بالایی دارند.
  • چگالیِ متناسب با پروژه‌ی تبریدی: مبردهای سردخانه‌ای چگالی بالایی در حالت گازی دارند.
  • دمای سرگشتی مبرد سردخانه: دمای سرگشتی یا حرارت بحرانی به بیشینه‌ دمایی گفته می‌شود که گاز در آن دچار میعان شده و به مایع تبدیل می‌شود.

نکته‌ی طلایی: با توجه به این‌که چگالی گاز سردخانه و نقطه جوش آن به طور مستقیم تحت تاثیر فشار قرار دارد،‌ مبرد باید به شکلی ساخته شود که با فشار موجود در پروژه سازگاری داشته باشد.

واژه‌شناسی مبردهای سردخانه

واژه‌شناسی مبردهای سردخانه

وقتی اقدام به خرید گاز سردخانه می‌کنید، با واژگان تخصصیِ متعددی روبرو می‌شوید که هر یک مفهوم خاص خود را دارند. شناخت این واژگان به شما کمک می‌کند خریدی ایده‌آل را تجربه کنید:

  • CAS No: خدمات چکیده‌ی شیمی یا کوتاه‌شده‌ی عبارت Chemical Abstracts Service که نشان‌دهنده‌ی مواد شیمیایی موجود در محصول هستند.
  • Classification: طبقه‌بندی مبرد سردخانه را مشخص می‌کند. مثلا گاز سردخانه‌ی R134a از برند کولیب،‌ در کلاسِ مشتقات الکیل‌ها قرار می‌گیرد.
  • Purity: میزان خلوص مبرد
  • Appearance: ظاهر محصول را نشان می‌دهد. معمولا بسیاری از گازهای سردخانه بی‌رنگ هستند.
  • EINECS No: شماره‌ی ثبت مواد شیمیایی، مطابق با استانداردهای اروپاست.
  • MF: فرمول مولکولی گاز سردخانه را به شما نشان می‌دهد.
  • Grade Standard: درجه‌ی استاندارد گاز سردخانه را به شما نشان می‌دهد. این درجه نشان‌دهنده‌ی زمینه‌های کاربردی مبرد سردخانه نیز است.
  • GWP: برگرفته از واژه‌ی Global warming potential است که میزان تاثیر گاز را در گرمایش زمین به شما نشان می‌دهد.
  • ODP یا Ozone depleting potential: میزان پتانسیل گاز سردخانه در تخریب لایه‌ی اوزون را نشان می‌دهد. تقریبا در تمامی گازهای سردخانه‌ای کولیب، این مقدار صفر است.
مزایای خرید گاز سردخانه کولیب از شرکت بازرگانی گرام
مزایای خرید گاز سردخانه کولیب از شرکت بازرگانی گرام

 

مزایای خرید گاز سردخانه کولیب از شرکت بازرگانی گرام

معمولا صنایع جهانی، برند کولیب را با خط تولید گاز سردخانه‌ی‌ باکیفیت آن می‌شناسند. گازهای سردخانه‌ای که در این شرکت تولید می‌شوند،‌ مزایای متعددی دارند:

  • گاز سردخانه کولیب کیفیت بسیار بالایی دارد.
  • قیمت گاز سردخانه کولیب بشدت رقابتی و مقرون به صرفه است. این شرکت اذعان داشته که هدفی بجز تولید گازهای مرغوب، با قیمتی معقول و اقتصادی را دنبال نمی‌کند. از این رو، طبیعی‌ست که در بازار رقابتیِ مبردهای سردخانه‌ای، مبردهای کولیب توانسته‌اند به خوبی بدرخشند.
  • سرویس‌های کولیب مورد تحسین مشتریان قرار دارد. هم شرکت تولیدکننده‌ی گازهای سردخانه‌ای کولیب و هم کمپانیِ مادر آن (Starget)، توسط تیمی از متخصصان صنعت تبریدی تشکیل شده‌اند. خدمات پس از فروش و حین فروشِ این کمپانی زبان‌زد مشتریان جهانیِ‌ این برند است.
  • دلیوری سریع: برند انحصاری بازرگانی گرام،‌ نماینده‌ی رسمی برند گاز سردخانه کولیب در ایران است. این برند به دلیوریِ سریع در جهان معروف است و مشتریان در کم‌ترین زمان ممکن به محصولات مدنظر خود دسترسی پیدا خواهند کرد.
  • امکان شخصی‌سازی گاز سردخانه وجود دارد: گازها و مبردهای سردخانه باید مطابق با کاربرد آن‌ها در پروژه‌ انتخاب شوند. هر سیستم تبریدی نیاز به نوع خاصی از مبردهای سردخانه دارد. بنابراین پیش از خرید، حتما با تیم کارشناسان پشتیبانیِ گروه صنعتی بازرگانی گرام مشورت کنید.

 

خرید بهترین گاز سردخانه از برند انحصاری بازرگانی گرام

برند انحصاری بازرگانی گرام،‌ سالیان سال است که به عنوان نماینده‌ی رسمی و معتبر شرکت کولیب در ایران شناخته می‌شود. این برند نه تنها ید طولایی در ساخت سردخانه دارد، بلکه باکیفیت‌ترین تجهیزات سردخانه از جمله کمپرسور سردخانه و تکنولوژی‌های مدرن گاز سردخانه را هم در اختیار صنایع و مشتریان ایرانی قرار داده است. جهت مشاوره و پشتیبانی سریع،‌ می‌توانید با راه‌های ارتباطی شرکت بازرگانی گرام تماس حاصل فرمایید.

اشتراک گذاری در :

ممکن است مطالعه مطالب مرتبط زیر به شما کمک بیشتری کند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *