اطلاعات تماس بازرگانی گرام

دفتر شهرک صنعتی بزرگ شیراز :
شیراز شهرک صنعتی- بعد از میدان اول سمت راست قبل از شرکت خدماتی شهرک ها
شنبه تا 5شنبه: 7صبح - 4عصر
۰۷۱۳۷۷۴۰۱۶۸

دفتر مرکزی:
شیراز - بلوار میرزای شیرازی تاچارا کوچه ۱۱ پلاک ۱
شنبه تا 5شنبه: 7صبح - 4عصر
۰۷۱۳۶۳۶۰۸۵۶

دفتر تهران:
خیابان سعدی شمالی-خیابان برادران قائدی-سه راه ظهیرالاسلام-ساختمان کاسپین-طبقه ۳-واحد ۳۴
شنبه تا 5شنبه: 8صبح - 5عصر
۰۲۱۷۷۶۱۹۰۰۶

علل کیفیت بالای روغن Errecom

جدیدترین مقالات در حوزه ساخت سردخانه ، کمپرسور سردخانه ، گاز سردخانه ، روغن سردخانه و ...
روغن Errecom
در این مقاله به معرفی روغن Errecom - (POE Oil Errecom) پرداخته ایم. ویژگی های بارز این روغن سبب شده است تا از سایر روغن های موجود در بازار متمایز گردد.
5/5

فهرست مطالب علل کیفیت بالای روغن Errecom

[vc_row][vc_column][vc_column_text]

علل کیفیت بالای روغن Errecom

علت انتخاب POE Oil  Errecom از جانب بازرگانی گرام

یکی از فعالیت های شرکت بازرگانی گرام وارد نمودن روغن صنعتیPOE Oil  Errecom به کشور می باشد. این روغن به منظور استفاده در صنعت تهویه مطبوع و ساخت سردخانه ثابت و متحرک به کار می رود. نخستین سوالی که ممکن است ذهن مخاطب را درگیر نماید، علت انتخاب این برند از بین تولید کنندگان مختلف می باشد. این انتخاب بدون علت صورت نپذیرفته است‌. برندهای مختلفی از روغن در صنعت تهویه کشور مورد استفاده قرار می گیرد. با این حال بعضی از این برندها به علت کیفیت پایین قادر نیستند رضایت مشتری را جلب نمایند.

لذا بر شمردن ویژگی های POE Oil  Errecom، به وجه تمایز این محصول با بعضی از روغن های بی کیفیت موجود در بازار اشاره می نماید. به هیچ عنوان نباید از روغن های بی کیفیت در صنعت تبرید استفاده نمایید. علت این مساله نیز به نوع کاربرد روغن در این صنعت مربوط می گردد. در واقع روغن در این صنعت وظیفه روانکاری اجزای مکانیکی را بر عهده دارد. علاوه بر آن از بین بردن گرمای اضافی هنگام فشرده سازی مبرد در کمپرسور نیز به عهده روغن می باشد.

حال فرض کنید از روغنی بی کیفیت جهت این دو وظیفه مهم استفاده می نمایید. فرسودگی قطعات مکانیکی و آسیب جدی به تجهیزات تهویه مطبوع ماحصل استفاده از روغن بی کیفیت می باشد. کمترین اثر استفاده از روان کننده سیستم های تهویه مطبوع و تبرید که فاقد استانداردهای لازم هستند، افت کارایی تجهیزات مکانیکی نظیر کمپرسور می باشد.

ویژگی های روغن Errecom

وجه تمایز روغن های استاندارد با روغن های نامرغوب به یک سری مولفه ها مشخص می گردد. POE Oil  Errecom به عنوان روغنی استاندارد دارای شاخصه های کیفی لازم می باشد. در ادامه به تعدادی از آنها اشاره می نماییم:

POE Oil  Errecom حاوی مقدار آب پایینی می باشد

یکی از مهمترین دلایل خرابی سیستم های تهویه مطبوع، وجود بیش از حد آب و رطوبت در آن می باشد. اسیدی شدن محیط و ایجاد خوردگی در تجهیزات تهویه مطبوع یکی از پیامدهای وجود آب در روغن سردخانه می باشد. ضمنا آب به عنوان کاتالیزوری جهت اکسیداسیون روغن عمل نموده و فرآیند از بین رفتن روغن را سرعت می بخشد. پیامد دیگر وجود آب در روغن، کاهش ظرفیت روانکاری روغن می باشد. در واقع وجود آب سبب کاهش ویسکوزیته روغن شده و کاهش ویسکوزیته نیز به کاهش ظرفیت روغنکاری می انجامد‌.

روغن Errecom
نماینده محصولات شرکت ERRECOM ایتالیا

 

پیامد مهم دیگر وجود آب در روغن، احتمال ایجاد کف در روغن می باشد. کیفیت بالای POE Oil  Errecom سبب شده است تا حداقل میزان آب و رطوبت را در این روغن شاهد باشیم.

روغن  Errecom محتوای اسیدی پایینی دارد

خوردگی نتیجه اسیدی شدن محیط است و ایجاد نشتی گاز مبرد نیز در اثر خوردگی روی می دهد. در صورتی که روغن اسیدی شود، سبب سوختن سیم پیچ کمپرسور خواهد گردید. بنابراین بایستی از روغنی در سیستم تبرید استفاده نمایید که در مقابل اسیدی شدن مقاومت بیشتری دارد. این خاصیت در روغن های تبرید با اضافه شدن مواد ادتیو به روغن های پایه ایجاد می گردد. لذا فاکتور دیگری که سبب شده است تا POE Oil  Errecom را به مشتریان پیشنهاد نماییم، محتوای اسیدی پایین آن می باشد.

POE Oil  Errecom دارای ظرفیت خنک کنندگی مناسبی می باشد

در خصوص روغن های تبرید موجود در بازار با دو مشکل عمده رو به رو هستیم‌. مشکل اول به روغن هایی مربوط می شود که به خوبی قادر به جذب حرارت نمی باشند. مشکل دوم به روغن هایی مربوط می شود که ظرفیت خنک کنندگی خوبی دارند اما در دماهای بالا ساختار خود را از دست می دهند. این مشکلات به دوز مناسب تزریق ادتیوها به روغن پایه مربوط می شوند. با توجه به فرمول دقیق ساخت POE Oil  Errecom این روغن دارای ظرفیت خنک کنندگی فوق العاده ای می باشد.

سازگاری روغن Errecom با انواع مبرد

یکی از مهمترین ویژگی هایی که روغن استاندارد باید داشته باشد، سازگاری آن با مبرد می باشد. مبردها عمدتا بر پایه دو عنصر فلوئور و کلر ساخته می شوند. در صورت عدم سازگاری روغن و مبرد با یکدیگر، واکنش های شیمیایی نامطلوب بین آنها شکل می گیرد. این واکنش های شیمیایی نامطلوب منجر به تشکیل مولکول های آب و ایجاد رطوبت می گردد. همانطور که قبلا نیز ذکر گردد رطوبت سبب تشکیل اسید و ایجاد خوردگی در تجهیزات تهویه مطبوع و سیستم تبرید می شود. POE Oil  Errecom با انواع مبردها سازگار می باشد. لذا در صورت استفاده از این روغن، نگرانی ها در خصوص ایجاد خوردگی در تجهیزات صنعت تهویه مطبوع به حداقل خواهد رسید.

روغن Errecom
روغن Errecom

پایداری حرارتی و شیمیایی مناسب POE Oil  Errecom

در صورتی که روغن تبرید به مدت طولانی در معرض درجه حرارت بالا قرار گیرد، احتمال تجزیه آن بالا می رود. تجزیه روغن سبب بروز مشکلات جدی خواهد گردید. از این رو معیار پایداری در برابر حرارت و عدم تجزیه آن پارامتر مهمی است که حتما باید مد نظر مشتریان قرار گیرد. به علت پایداری بالای POE Oil  Errecom در برابر حرارت، روغن مذکور در برابر این مشکل نیز بیمه است.

فرمولاسیون POE Oil  Errecom توسط شرکت های شیمیایی معتبر به دست آمده است

روغن های مرغوب و استاندارد دارای فرمولاسیون معتبری هستند که در آنها ادتیوها به میزان متناسبی به روغن پایه اضافه شده اند. این فرمولاسیون مناسب منجر به تولید روغن های ضد خوردگی و ضد کف شده است. شرکت هایی نظیر Errecom از تجربه بالای خود در افزودن ادتیوها کمک گرفته اند تا روغنی با کیفیت مناسب تولید نمایند. لذا استفاده از فرمول شیمیایی معتبر دلیل دیگری است که سبب می شود خرید POE Oil  Errecom را به مشتریان پیشنهاد نماییم.

روغن  Errecom را از شرکت بازرگانی گرام تهیه نمایید

شرکت بازرگانی گرام به عنوان نماینده محصولات شرکت ERRECOM ایتالیا در ایران مشغول به فعالیت می باشد. از این شرکت می توانید در خصوص ساخت انواع سردخانه نظیر ساخت سردخانه نگه داری میوه و سردخانه زیر صفر پروتوئینی مشاوره دریافت نمایید. یکی از محصولات شرکت Errecom نیز روغن مورد نیاز صنعت تبرید می باشد. انتخاب روغن بی کیفیت ممکن است خسارات سنگینی را به تجهیزات تهویه مطبوع وارد نماید. لذا با توجه به مشکلاتی که ممکن است پس از انتخاب روغن نامرغوب پیش آید، ضروریست که مشتریان در انتخاب روغن دقت بیشتری نمایند.[/vc_column_text][/vc_column][/vc_row]

اشتراک گذاری در :

ممکن است مطالعه مطالب مرتبط زیر به شما کمک بیشتری کند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *