اطلاعات تماس بازرگانی گرام

دفتر شهرک صنعتی بزرگ شیراز :
شیراز شهرک صنعتی- بعد از میدان اول سمت راست قبل از شرکت خدماتی شهرک ها
شنبه تا 5شنبه: 7صبح - 4عصر
۰۷۱۳۷۷۴۰۱۶۸

دفتر مرکزی:
شیراز - بلوار میرزای شیرازی تاچارا کوچه ۱۱ پلاک ۱
شنبه تا 5شنبه: 7صبح - 4عصر
۰۷۱۳۶۳۶۰۸۵۶

دفتر تهران:
خیابان سعدی شمالی-خیابان برادران قائدی-سه راه ظهیرالاسلام-ساختمان کاسپین-طبقه ۳-واحد ۳۴
شنبه تا 5شنبه: 8صبح - 5عصر
۰۲۱۷۷۶۱۹۰۰۶

کلیپ معرفی انواع گاز کولیب

جدیدترین مقالات در حوزه ساخت سردخانه ، کمپرسور سردخانه ، گاز سردخانه ، روغن سردخانه و ...
نماینده گاز کولیب استارگت
معرفی انواع گاز کولیب و کاربردهای آن
5/5

فهرست مطالب کلیپ معرفی انواع گاز کولیب

[vc_row][vc_column][vc_column_text]

پیشنهاد خرید
گاز R134 کولیب - ساخت سردخانه ، نمایندگی کمپرسور سردخانه دورین و گاز سردخانه کولیب
گاز R-134خرید کنید

معرفی انواع گاز کولیب و کاربردهای آن

شرکت استارگت یکی از شرکت های فعال در حوزه تولید مبرد می باشد. گاز کولیب نام محصولی است که توسط این شرکت به بازار عرضه شده است. کیفیت بالای این محصول سبب شده است تا در بازار مشتریان زیادی داشته باشد. در ادامه به معرفی مبردهای تولید شده توسط این شرکت خواهیم پرداخت.

پیامدهای استفاده از گاز سردخانه نامرغوب و بی کیفیت

چرا باید گاز کولیب را انتخاب نماییم؟ پیش از پاسخ به این سوال لازم است به بخشی از آسیب هایی که انتخاب مبرد بی کیفیت به سیستم تبرید وارد می کند، اشاره نماییم. یکی از مهمترین دلایل خرابی سیستم های تبرید وجود رطوبت در آن می باشد. مبردهای نامرغوب درصد رطوبت بالایی دارند. به گونه ای که اگر آنها را مورد آزمایش قرار دهند، به میزان قابل توجهی بخار آب در آن یافت خواهد شد. وجود بخار آب در سیستم تبرید آثار زیانباری در پی دارد.

با انتخاب گاز کولیب، سیستم خود را در برابر این آثار زیانبار بیمه نمایید. ترکیب رطوبت با مبرد سبب تشکیل اسید می گردد و خوردگی تنها یکی از نتایج این ترکیب می باشد. در واقع اسید تشکیل شده به درون سیالاتی نظیر روغن نفوذ می نماید. با جاری شدن روغن در سیکل، سبب خوردگی بخش های مختلف سیستم تبرید می گردد.

 

بازرگانی گرام، واردکننده انحصاری انواع گاز کولیب

یکی از مهمترین مواردی که در خصوص مبردها بایستی مدنظر قرار گیرد، اصل یا تقلبی بودن مبرد موجود در بازار است. متاسفانه گاهی اوقات سودجویان و سوداگران برای سود بیشتر مبردهای تقلبی را به جای مبرد اصل به مشتری می فروشند. در این صورت هم مشتری از کیفیت پایین مبرد متضرر می گردد و هم برند مذکور در بازار خراب می شود. تنها  چاره کار خرید مبرد از منابع معتبر می باشد.

بازرگانی گرام، نماینده انحصاری گاز کولیب در ایران می باشد. از این رو اگر قصد خرید این مبرد با کیفیت را دارید، می توانید آن را از بازرگانی گرام به عنوان نماینده انحصاری فروش گاز سردخانه کولیب STARGET چین تهیه نمایید. اگر امکان خرید از این شرکت معتبر برایتان فراهم نیست، بایستی مبرد از مراکزی تهیه گردد که خریدشان را از بازرگانی گرام انجام داده اند. به این علت که دیگر فروشندگان این گاز، آن را از بازرگانی گرام تهیه می کنند. همانطور که قبلا نیز عرض شد، هدف از این پیشنهاد اطمینان از اصل بودن گازهای کولیب خریداری شده می باشد. ضمنا بازرگانی گرام در حوزه ساخت و واردات لوازم سردخانه نیز فعال می باشد.

انواع گاز کولیب
انواع گاز کولیب

[/vc_column_text][/vc_column][/vc_row]

اشتراک گذاری در :

ممکن است مطالعه مطالب مرتبط زیر به شما کمک بیشتری کند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *