اطلاعات تماس بازرگانی گرام

دفتر شهرک صنعتی بزرگ شیراز :
شیراز شهرک صنعتی- بعد از میدان اول سمت راست قبل از شرکت خدماتی شهرک ها
شنبه تا 5شنبه: 7صبح - 4عصر
۰۷۱۳۷۷۴۰۱۶۸

دفتر مرکزی:
شیراز - بلوار میرزای شیرازی تاچارا کوچه ۱۱ پلاک ۱
شنبه تا 5شنبه: 7صبح - 4عصر
۰۷۱۳۶۳۶۰۸۵۶

دفتر تهران:
خیابان سعدی شمالی-خیابان برادران قائدی-سه راه ظهیرالاسلام-ساختمان کاسپین-طبقه ۳-واحد ۳۴
شنبه تا 5شنبه: 8صبح - 5عصر
۰۲۱۷۷۶۱۹۰۰۶

چرا باید کمپرسور دورین را جهت خرید انتخاب نماییم؟

جدیدترین مقالات در حوزه ساخت سردخانه ، کمپرسور سردخانه ، گاز سردخانه ، روغن سردخانه و ...
فروش کمپرسور سردخانه
در این مقاله به معرفی کمپرسور دورین پرداخته ایم. کم صدا بودن، صرفه جویی در انرژی و سازگاری با انواع مبرد، فقط تعدادی از ویژگی های این کمپرسور هستند.
5/5

فهرست مطالب چرا باید کمپرسور دورین را جهت خرید انتخاب نماییم؟

[vc_row][vc_column][vc_column_text]

پیشنهاد خرید
گاز R134 کولیب - ساخت سردخانه ، نمایندگی کمپرسور سردخانه دورین و گاز سردخانه کولیب
گاز R-134خرید کنید

آشنایی با کمپرسور دورین

کمپرسور دورین یکی از محصولات کمپانی دورین ایتالیا می باشد. کمپرسورها مهمترین تجهیز سیستم های تبرید و صنعت تهویه مطبوع می باشند. به گونه ای که عبارت “کمپرسور قلب تپنده سیستم تبرید می باشد” به اصطلاحی رایج در صنعت تهویه مطبوع تبدیل شده است. شرکت های مختلفی نسبت به تولید این تجهیز حیاتی اقدام می نمایند. برخی از این تولیدکنندگان، محصولاتی را تولید می کنند که کیفیت لازم را ندارند. لذا نباید جهت خرید کمپرسور بی گدار به آب زد و بدون تحقیق و بررسی نسبت به خرید کمپرسور اقدام نمود. جهت خرید کمپرسور باید یک سری استانداردها مد نظر قرار گیرد. طول عمر کوتاه و خرابی مکرر بعضی از کمپرسورها از عدم رعایت این استانداردها نشات می گیرد.

کمپرسورهای ساخت چین و هند عمدتا بی کیفیت هستند. در میان شرکت های مختلف تولید کننده، کمپرسور دورین جایگاه ویژه ای دارد. این کمپانی شعار جالبی دارد: تولیداتمان همیشه عاری از هرگونه نقص می باشند. عملکرد این شرکت با سابقه با بیش از یک قرن قدمت، عملا درستی این شعار را اثبات نموده است. در واقع رعایت استانداردها در محصولات این شرکت به نحوی است که کارشناسانش می توانند چنین ادعای سنگینی را مطرح کنند.

علت انتخاب کمپرسورهای دورین

بسیاری از کارشناسان صنعت تبرید از مشتریان و طرفداران کمپرسور دورین می باشد. انتخاب این کمپرسور از سوی اهل فن دلایلی دارد که در ادامه به آن خواهیم پرداخت.

تنوع گسترده محصولات شرکت دورین

یکی از مهمترین عللی که سبب اقبال گسترده مشتریان جهت انتخاب این برند شده است، تنوع گسترده محصولات آن می باشد. تولیدات این شرکت، طیف وسیعی از کمپرسورها شامل کمپرسور سردخانه، تهویه مطبوع و غیره را با انواع و ظرفیت های مختلف، تحت پوشش قرار می دهد. وسعت دامنه محصولات این شرکت شامل انواع کمپرسور های روتاری، هرمتیک، نیمه هرمتیک، رفت و برگشتی و غیره می گردد. کمپرسورهای دورین تمامی نیازهای صنعت تبرید خصوصا در حوزه ساخت انواع چیلر و سیستم تهویه مطبوع را پوشش می دهد. این ادعای سنگین به راحتی از جانب کارشناسان صنعت تهویه مطبوع قابل اثبات می باشد.

کمپرسور دورین
نماینده انحصاری فروش کمپرسور سردخانه دورین

 

مصرف بهینه انرژی توسط کمپرسور دورین

یکی از مهمترین پارامترهای موثر جهت انتخاب کمپرسور میزان مصرف انرژی توسط آن می باشد. کمپرسور دورین از این مزیت موثر برخوردار است و مصرف انرژی پایینی دارد. در واقع شرکت دورین تلاش نموده است جهت کاهش مصرف انرژی در کمپرسور، میزان COP را افزایش دهد. بدین منظور در ساختار کمپرسور از موتور با عملکرد بهینه استفاده نموده است. علاوه بر آن نحوه حرکت مبرد در کمپرسور نیز بهینه گردیده است.

کیفیت قطعات کمپرسور دورین

شرکت دورین با انجام آزمایشاتی دقیق، کیفیت قطعات مربوط به کمپرسور را مورد بررسی قرار می دهد. در واقع عرضه محصولات به بازار پس از کسب اطمینان از رعایت استانداردها، صورت می پذیرد. خروجی این تلاش ها در خصوص کیفیت قطعات کمپرسور به اخذ استاندارد بین المللی ISO 9001 انجامیده است.

کلاس حفاظتی IP 65 کمپرسورهای دورین ایتالیا

ویژگی مهم دیگر کمپرسور دورین، دارا بودن کلاس حفاظتی IP 65 می باشد. با توجه به کلاس حفاظتی مذکور، این تجهیز در برابر ورود اجسام خارجی و گرد و غبار، مصون می باشد. ضمنا به علت آببندی خوب کمپرسورهای دورین، این تجهیز در برابر پاشش آب از جهت های مختلف با فشار پایین نیز مقاوم می باشد. علت عمده خرابی کمپرسور نیز به عدم آببندی مناسب آن مربوط می گردد. کمپرسورهایی که در این حوزه ناموفق عمل نموده و فاقد این کلاس حفاظتی هستند، با جذب رطوبت سبب سوختن سیم پیچ موتور کمپرسور می گردند.

کم صدا بودن کمپرسور دورین

کمپرسورها عموما تجهیزات پر سر و صدایی هستند. آلودگی صوتی سبب آزار فرد در محیط منزل یا کار می شود. این مشکل در کمپرسور دورین حل شده است. ساخت کمپرسور با آلیاژهای مناسب و  طراحی دقیق سبب کاهش اصطکاک بین قطعات متحرک گردیده است. از این رو صدای تجهیز مذکور تا حد بسیار زیادی کاهش یافته است. در کولرهای پنجره ای کمپرسور و سایر اجزای سیستم تبرید به صورت یکپارچه می باشند. لذا کسانی که از این نوع کولر استفاده می نمایند، درک بهتری نسبت به این قابلیت دارند.

سازگاری با انواع مبرد در کمپرسور دورین

طراحی کمپرسور دورین به منظور کار با مبردهایی نظیر R12 و R22 صورت پذیرفت. با گذشت زمان، گازهای مبردی نظیر گازهای فوق برای محیط زیست مخرب اعلام گردیدند.

فروش کمپرسور سردخانه دورین
نماینده انحصاری فروش کمپرسور سردخانه دورین

از این رو بر اساس توافقنامه های بین المللی که شرکت دورین نیز خود را پایبند به آن می داند، استفاده از مبردهای فوق شدیدا محدود گردید. لذا این شرکت به سراغ مبردهای جایگزین رفت. گاز CO2 یکی از گازهایی است که کمپانی دورین آن را به عنوان جایگزین مبردهای CFC انتخاب نموده است. به گونه ای که امروزه این شرکت یکی از بزرگترین تولیدکنندگان کمپرسور سازگار با گاز CO2 می باشد. ضمنا محصولات شرکت دوربین با سایر مبردها نیز کاملا سازگار می باشد‌.

شرکت بازرگانی گرام، وارد کننده کمپرسور دورین ایتالیا

کمپرسور دورین را از نمایندگی معتبر تهیه نمایید. کمپرسور یکی از تجهیزات گران قیمت در صنعت تهویه می باشد. این تجهیز گاهی با قیمت هایی بسیار پایینتر نسبت به نمونه های مشابه خود در بازار مشاهده می شود. این اختلاف قیمت فاحش در اکثر مواقع ناشی از کپی بودن محصول از برندهای معروف می باشد.  ضمنا این محصولات عمدتا به صورت قاچاق و از مبادی غیر رسمی به کشور وارد می گردد.  لذا بایستی هنگام خرید از اصل بودن برندهای معتبر و کیفیت محصول، اطمینان حاصل نمود. چاره کار نیز خرید از فروشندگان معتبر می باشد.

یکی از منابع قابل اطمینان خرید کمپرسور، شرکت بازرگانی گرام به عنوان نماینده انحصاری کمپرسور های دورین ایتالیا می باشد. این شرکت به عنوان یکی از معتبرترین واردکنندگان تجهیزات صنعت تبرید، کمپرسورهای دورین را به کشور وارد می نماید. با انتخاب این شرکت، علاوه بر خرید محصولی باکیفیت، خیالتان از اصل بودن محصول خریداری شده نیز راحت می گردد.

شرکت بازرگانی گرام به عنوان نماینده انحصاری فروش کمپرسور سردخانه دورین، پس از خرید محصولات از جانب مشتریانش نیز آنها را تنها نمی گذارد‌. در واقع این شرکت با ارائه گارانتی و خدمات پس از فروش معتبر، از مشتریان خود حمایت می نماید. این حمایت عامل دیگری است که سبب استقبال روز افزون مشتریان از شرکت گرام شده است.[/vc_column_text][/vc_column][/vc_row]

اشتراک گذاری در :

ممکن است مطالعه مطالب مرتبط زیر به شما کمک بیشتری کند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *