اطلاعات تماس بازرگانی گرام

دفتر شهرک صنعتی بزرگ شیراز :
شیراز شهرک صنعتی- بعد از میدان اول سمت راست قبل از شرکت خدماتی شهرک ها
شنبه تا 5شنبه: 7صبح - 4عصر
۰۷۱۳۷۷۴۰۱۶۸

دفتر مرکزی:
شیراز - بلوار میرزای شیرازی تاچارا کوچه ۱۱ پلاک ۱
شنبه تا 5شنبه: 7صبح - 4عصر
۰۷۱۳۶۳۶۰۸۵۶

دفتر تهران:
خیابان سعدی شمالی-خیابان برادران قائدی-سه راه ظهیرالاسلام-ساختمان کاسپین-طبقه ۳-واحد ۳۴
شنبه تا 5شنبه: 8صبح - 5عصر
۰۲۱۷۷۶۱۹۰۰۶

علت استقبال گسترده مشتریان جهت خرید گاز کولیب چیست

جدیدترین مقالات در حوزه ساخت سردخانه ، کمپرسور سردخانه ، گاز سردخانه ، روغن سردخانه و ...
گاز مبرد
در این مقاله به معرفی گاز کولیب پرداخته ایم. رطوبت موجود در گازهای نامرغوب مساله ای است که اگر جدی گرفته نشود، خسارت سنگینی به بار می آورد.
5/5

فهرست مطالب علت استقبال گسترده مشتریان جهت خرید گاز کولیب چیست

[vc_row][vc_column][vc_column_text]

پیشنهاد خرید
گاز R134 کولیب - ساخت سردخانه ، نمایندگی کمپرسور سردخانه دورین و گاز سردخانه کولیب
گاز R-134خرید کنید

علت استقبال گسترده مشتریان جهت خرید گاز کولیب

 

معرفی انواع گاز کولیب و کاربردهای آن

شرکت استارگت یکی از شرکت های فعال در حوزه تولید مبرد می باشد. گاز کولیب نام محصولی است که توسط این شرکت به بازار عرضه شده است. کیفیت بالای این محصول سبب شده است تا در بازار مشتریان زیادی داشته باشد. در ادامه به معرفی مبردهای تولید شده توسط این شرکت خواهیم پرداخت.

گاز کولیب R22

گاز کولیب R22 جهت استفاده از سیستم های سرمایشی نظیر کولرهای گازی ساخته شده است. این گاز بی رنگ و غیر سمی، غیر قابل اشتعال بوده و در تماس با فلزات خوردگی ایجاد نمی نماید. این مبرد یکی از پرکاربردترین مبردها در حوزه صنعت تبرید می باشد‌.

گاز کولیب R134a

از این مبرد به عنوان سیال خنک کننده در سیستم سرمایشی خودروها استفاده می گردد. این گاز به رطوبت حساسیت بالایی داشته و رطوبت سبب می گردد تا طی فرآیندی، اسید تولید گردد. این اسید سبب خرابی کمپرسور و شیر انبساط خودرو می گردد. لذا بایستی از کیفیت مبرد R134a خریداری شده مطمئن گردید.

گاز کولیب R404a

گاز سردخانه کولیب R404a در سردخانه ها و دستگاه یخ ساز استفاده می شود. یکی از ویژگی های مهم این گاز اثر تخریبی کمتر آن بر محیط زیست می باشد.

سایر گازهای تولید شده توسط شرکت استارگت

مبردهایی که در موردشان توضیحاتی ارائه گردید فقط نمونه هایی از محصولات تولیدی شرکت استارگت هستند. مبردهای R410a،R407c ، R507،R600a  و R23 از دیگر گازهای تولید شده توسط شرکت استارگت می باشد. این مبردها به طور گسترده در صنعت تهویه و تبرید به کار گرفته می شوند.

پیامدهای استفاده از گاز سردخانه نامرغوب و بی کیفیت

چرا باید گاز کولیب را انتخاب نماییم؟ پیش از پاسخ به این سوال لازم است به بخشی از آسیب هایی که انتخاب مبرد بی کیفیت به سیستم تبرید وارد می کند، اشاره نماییم. یکی از مهمترین دلایل خرابی سیستم های تبرید وجود رطوبت در آن می باشد. مبردهای نامرغوب درصد رطوبت بالایی دارند. به گونه ای که اگر آنها را مورد آزمایش قرار دهند، به میزان قابل توجهی بخار آب در آن یافت خواهد شد. وجود بخار آب در سیستم تبرید آثار زیانباری در پی دارد.

گاز کولیب R507
گاز کولیب R507 تولید شده توسط شرکت استارگت

با انتخاب گاز کولیب، سیستم خود را در برابر این آثار زیانبار بیمه نمایید. ترکیب رطوبت با مبرد سبب تشکیل اسید می گردد و خوردگی تنها یکی از نتایج این ترکیب می باشد. در واقع اسید تشکیل شده به درون سیالاتی نظیر روغن نفوذ می نماید. با جاری شدن روغن در سیکل، سبب خوردگی بخش های مختلف سیستم تبرید می گردد.

رابطه مبرد بی کیفیت و آسیب دیدن کمپرسور

یکی از مهمترین بخش هایی که شدیدا در معرض خطر آسیب دیدگی ناشی از گاز سردخانه نامرغوب و رطوبت می باشد، کمپرسور است. آسیب دیدن این تجهیز گران قیمت، سبب تحمیل هزینه بسیار سنگینی به سیستم تبرید می شود. کاسه نمدها، دیواره سیلندر، محور یاتاقان ها و سیم پیچی انواع کمپرسور در معرض بیشترین آسیب می باشند. سوپاپ ها نیز از خوردگی ناشی از رطوبت در امان نیستند و به سرعت خراب می گردند.

مبرد بی کیفیت و تشکیل لجن

اثر دیگر رطوبت بر سیستم تبرید تشکیل لجن و نابودی خواص روغن می باشد. این لجن تشکیل شده سبب ایجاد گرفتگی در مجاری می گردد و عمر تجهیزات را کاهش می دهد.

رطوبت موجود در مبرد و نابودی سیم پیچی کمپرسور

یکی از مهمترین آسیب های ناشی از وجود رطوبت در گاز سردخانه، تخریب سیم پیچی کمپرسور می باشد. خوردگی ناشی از وجود رطوبت باعث نابودی عایق سیم پیچی می گردد. با تخریب این عایق، پدیده های مخرب اتصال کوتاه و اتصال بدنه سیم پیچ رخ می دهد و در نهایت سبب سوختگی سیم پیچ کمپرسور می شود.

سایر آسیب های ناشی از انتخاب مبرد بی کیفیت

با انتخاب گاز کولیب می توانید از آسیب های فوق پیشگیری نمایید. ضمنا موارد ذکر شده تنها بخشی از اثرات انتخاب مبرد بی کیفیت می باشد. انتخاب مبرد نامرغوب در سیستم تهویه مطبوع، سبب ایجاد انجماد در شیر انبساط می شود. همچنین وجود رطوبت در سیکل تبرید سبب کاهش بازدهی این سیکل می گردد.

گاز کولیب و حداقل میزان رطوبت در سیستم

دستیابی به سیستم تبرید عاری از رطوبت در عمل امکان پذیر نمی باشد و رطوبت همواره در این سیستم ها وجود دارد. با این حال باید شرایطی را رقم زد که میزان رطوبت در سیستم به حداقل برسد. لذا با توجه به چنین آثار زیانباری بایستی حداکثر دقت را در انتخاب مبرد به عمل آورد.

گاز کولیب R407C
گاز کولیب R407c تولید شده توسط شرکت استارگت

کسانی که به نحوی با سیستم های تبرید سروکار دارند می توانند با انتخاب گاز کولیب خیال خود را از بابت اثرات مخرب رطوبت راحت نمایند‌. شرکت استارگت به عنوان سازنده این مبرد با ارائه گواهی معتبر فنی، کیفیت محصول تولیدی خود را اثبات می نماید. لذا مشتریان می توانند بدون نگرانی نسبت به تاثیرات زیانبار رطوبت روی سیستم تهویه و سردخانه از این مبرد استفاده کنند. شرکت استارگت علاوه بر تمرکز ویژه بر کیفیت بالای گاز کولیب، تنوع محصولات را نیز مد نظر خود قرار داده است. این شرکت قادر است با تولید انواع مبرد، تمام نیازهای صنعت تبرید را تامین نماید.

بازرگانی گرام، واردکننده انحصاری مبردهای کولیب

یکی از مهمترین مواردی که در خصوص مبردها بایستی مدنظر قرار گیرد، اصل یا تقلبی بودن مبرد موجود در بازار است. متاسفانه گاهی اوقات سودجویان و سوداگران برای سود بیشتر مبردهای تقلبی را به جای مبرد اصل به مشتری می فروشند. در این صورت هم مشتری از کیفیت پایین مبرد متضرر می گردد و هم برند مذکور در بازار خراب می شود. تنها  چاره کار خرید مبرد از منابع معتبر می باشد.

بازرگانی گرام، نماینده انحصاری گاز کولیب در ایران می باشد. از این رو اگر قصد خرید این مبرد با کیفیت را دارید، می توانید آن را از بازرگانی گرام به عنوان نماینده انحصاری کولیب STARGET چین تهیه نمایید. اگر امکان خرید از این شرکت معتبر برایتان فراهم نیست، بایستی مبرد از مراکزی تهیه گردد که خریدشان را از بازرگانی گرام انجام داده اند. به این علت که دیگر فروشندگان این گاز، آن را از بازرگانی گرام تهیه می کنند. همانطور که قبلا نیز عرض شد، هدف از این پیشنهاد اطمینان از اصل بودن گازهای کولیب خریداری شده می باشد. ضمنا بازرگانی گرام در حوزه ساخت و واردات لوازم سردخانه نیز فعال می باشد.

گاز کولیب R134A
گاز کولیب R134a تولید شده توسط شرکت استارگت
پیشنهاد خرید
گاز R22 کولیب - ساخت سردخانه ، نمایندگی کمپرسور سردخانه دورین و گاز سردخانه کولیب
گاز R-22خرید کنید

انواع گاز کولیب

گاز 507 ، گاز R507

گاز r407 ، گاز R-407 ، گاز 407

گاز r410 ، گاز R-410 ، گاز 410

گاز r406 ، گاز R-406 ، گاز 406

گاز r404 ، گاز R-404 ، گاز 404

گاز r22 ، گاز R-22 ، گاز 22

گاز R134 ، گاز R-134 ، گاز 134

 [/vc_column_text][/vc_column][/vc_row]

اشتراک گذاری در :

ممکن است مطالعه مطالب مرتبط زیر به شما کمک بیشتری کند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *