اطلاعات تماس بازرگانی گرام

دفتر شهرک صنعتی بزرگ شیراز :
شیراز شهرک صنعتی- بعد از میدان اول سمت راست قبل از شرکت خدماتی شهرک ها
شنبه تا 5شنبه: 7صبح - 4عصر
۰۷۱۳۷۷۴۰۱۶۸

دفتر مرکزی:
شیراز - بلوار میرزای شیرازی تاچارا کوچه ۱۱ پلاک ۱
شنبه تا 5شنبه: 7صبح - 4عصر
۰۷۱۳۶۳۶۰۸۵۶

دفتر تهران:
خیابان سعدی شمالی-خیابان برادران قائدی-سه راه ظهیرالاسلام-ساختمان کاسپین-طبقه ۳-واحد ۳۴
شنبه تا 5شنبه: 8صبح - 5عصر
۰۲۱۷۷۶۱۹۰۰۶

خرید کمپرسور سردخانه – نسل جدید کمپرسور دورین با قیمتی اقتصادی

جدیدترین مقالات در حوزه ساخت سردخانه ، کمپرسور سردخانه ، گاز سردخانه ، روغن سردخانه و ...
نماینده شرکت دورین
در این مقاله قصد داریم در رابطه با خرید کمپرسور سردخانه دورین و نحوه‌ی انتخاب یک کمپرسور سردخانه خوب در شرکت بازرگانی گرام سخن بگوییم.
5/5

فهرست مطالب خرید کمپرسور سردخانه – نسل جدید کمپرسور دورین با قیمتی اقتصادی

[vc_row][vc_column][vc_column_text]

خرید کمپرسور سردخانه – نسل جدید کمپرسور دورین با قیمتی اقتصادی، از نماینده انحصاری بازرگانی گرام

 

کمپرسور دورین این روزها لقب «آینده‌ی کمپرسورها» را به خود اختصاص داده است. در دنیای امروز که تکنولوژی با سرعت سرسام‌آوری در حال پیشرفت است، تقاضای بیشتری در رابطه با تجهیزات تبریدی بازده بالا و دوست‌دارِ محیط زیست در بازار به چشم می‌خورد. همین امر، از شرکت‌های برتر تولیدکننده‌ی کمپرسور سردخانه مدرن می‌خواهد تا بیشترین استفاده را از پیشرفت‌های تکنولوژی در نسل جدید کمپرسورهای خود ببرند.

امروز قرار است شیوه‌ی انتخاب کمپرسور سردخانه‌ی خوب را به شما آموزش دهیم و بیشتر راجع‌به پیشرفت‌های شرکت ایتالیایی دورین در این زمینه تحقیق و بررسی کنیم. در ادامه نیز همراه شرکت بازرگانی گرام باشید.

کمپرسور سردخانه دورین
نحوه‌ی انتخاب کمپرسور سردخانه خوب

 

چگونه کمپرسور مناسب خود را انتخاب کنم؟

برای خرید کمپرسور سردخانه خوب، باید به نکات متعددی توجه کنید. انتخاب کمپرسور سردخانه نامناسب می‌تواند ضررهای غیرقابل جبرانی به تجهیزات تبریدی و حتی پروژه‌ی شما بزند. بنابراین سعی کنید مراحل زیر را دنبال کنید و در صورتی‌که نیاز به کمک بیشتر دارید،‌ می‌توانید از تیم پشتیبانی بازرگانی گرام کمک بگیرید.

  • نیازمندی‌های خود را تعیین کنید و سایز مناسبی برای کمپرسور سردخانه خود انتخاب کنید. در صورتی‌که در انتخاب سایز کمپرسور اشتباه کنید، ممکن است از سیستم بیش از حد کار بکشید، یا سیستم مطابق با آن‌چه از آن انتظار می‌رود کار نکند. در این موارد، نه تنها انرژی زیادی مصرف خواهد شد، بلکه احتمال خرابی کمپرسور شما بسیار بالا خواهد رفت. برای خرید کمپرسور سردخانه مناسب،‌ حتما CFM مورد نیاز را محاسبه کنید، جریان هوای محیط را بررسی کنید و فشار سیستم را مدنظر داشته باشید.
  • با انواع کمپرسور سردخانه آشنا باشید. انواع کمپرسورهای متعددی در بازار وجود دارند،‌ که هر یک را بهر کاری ساخته‌اند! معمولا دو نوعِ کمپرسورهای اسکرو روتاری و سیستم‌های رفت و برگشتی، بیشترین استفاده را در صنعت به خود اختصاص می‌دهند. سیستم‌های پیستونی رفت و برگشتی اغلب دو مدلِ یک مرحله‌ای و دو مرحله‌ای دارند. عموما عملکرد کمپرسور یک مرحله‌ای به حدود psi ۱۵۰ می‌رسد. حال آن‌که این مقدار برای کمپرسور دو مرحله‌ای psi ۲۰۰ است. شرکت دورین یکی از بهترین گزینه‌ها برای خرید کمپرسور سردخانه یک مرحله‌ای و دو مرحله‌ای‌ست.
  • حین خرید کمپرسور سردخانه، حتما اسب بخار یا HP آن را بررسی کنید و کیلو وات آن را بدانید. این مقدار حجم عملکرد کمپرسور را به شما نشان می‌دهد.
  • حتما ابعاد و اندازه‌ی دستگاه را در حین خرید کمپرسور در نظر داشته باشید.
خرید کمپرسور سردخانه دورین
خرید کمپرسور سردخانه دورین

کمپرسور سردخانه دورین، نسل جدید سیستم‌های تبریدی

این شرکت در تبلیغ کمپرسورهای دورین،‌ ادعا می‌کند که نه تنها در ساخت کمپرسورهای خود از بهترین متخصصان صنعت تبریدی کمک گرفته،‌ بلکه تحقیقات دائمی و گسترده‌ای را هم برای توسعه‌ی سیستم‌های تبریدی در پیش گرفته است. دورین برای این‌که بتواند خود را با پیشرفت صعودی علم در دنیای امروز هماهنگ سازد،‌ دائما در حال تحقیق روی بهبودِ سیستم‌های تبریدی خویش است. سرلوحه‌ی این شرکت اتوماسیون و بازدهی بالا،‌ در عین مطابقت با محیط زیست بوده و برای رسیدن به این هدف دائما در حال توسعه‌ی خط تولید خود است.

کمپرسور دورین انواع مختلفی دارد که هر یک مطابق با نیازهای متفاوت ساخته و پرداخته شده است. معمولا کمپرسورهای نیمه هرمتیک و نیمه هرمتیکِ دو مرحله‌ای دورین، از جمله پرفروش‌ترین محصولات این شرکت هستند. هر کدام از این سری کمپرسورها هم انواع مختلفی را به خود اختصاص می‌دهند.

سری نیمه هرمتیک کمپرسور دورین، شامل سری H، HEX، HEP، HI، CDS و CD می‌شوند که هر یک طیف گسترده‌ای از کمپرسورها را به خود اختصاص می‌دهند.

سری نیمه هرمتیک دو مرحله‌ای کمپرسور دورین شامل سری 2S_H و CD_2S می‌شود. مطابق با نیاز شما، هر کدام از این دو سری، انواع مختلفی از کمپرسورها را پوشش می‌دهند.

یکی دیگر از انواع کمپرسور دورین، کمپرسور باز است. سریِ APE را می‌توان معروف‌ترین مدلِ این نوع از کمپرسورهای دورین دانست.

کمپرسور دورین ایتالیا
دورین،‌ یکی از سازندگان برتر کمپرسور سردخانه در جهان

چرا بازرگانی گرام خرید کمپرسور سردخانه دورین را پیشنهاد می‌کند.

  • طیف گسترده‌ی انواع کمپرسورهای این شرکت، دست شما را برای انتخاب از میان مدل‌های کمپرسور دورین باز می‌گذارد.
  • این شرکت دائما در حال توسعه‌ی کمپرسورهای خود است. بنابراین بدیهی‌ست که کمپرسور دورین، به بِروزترین قطعات برودتی دنیا مجهز باشد.
  • کمپرسور دورین یک محصول تضمینی با عمر بالاست. دورین در ساخت و طراحی این کمپرسورها از بهترین متخصصان و کارشناسان سیستم‌های تبریدی دنیا بهره گرفته است. بازده کمپرسورهای این شرکت بسیار بالاست و می‌توان از آن در پروژه‌های مختلفی استفاده کرد.
  • کمپرسور دورین بسیار منعطف است. انعطاف بالای این کمپرسورها باعث می‌شود که بتوان آن را با انواع و اقسام پروژه‌های برودتی هماهنگ ساخت.
  • بازده بالا انرژی باعث شده کمپرسور دورین در عین کم‌مصرف بودن،‌ عملکرد فوق‌العاده‌ای در پروژه‌های میدانی از خود نشان دهد. این یکی از دلایلی‌ست که باعث شده شرکت دورین از سال ۱۹۱۸ تاکنون،‌ هم‌چنان یکی از پرچم‌داران صنعت تبریدی در جهان باقی بماند.
  • خط تولید کمپرسور دورین، محصولاتی دوست‌دار محیط زیست به دنیا عرضه می‌کند. این روزها یکی از اولویت‌های استانداردهای جهانی برای تایید خطوط تولید کمپرسور،‌ عدم آسیب کمپرسور به محیط زیست است. دورین تابحال توانسته به موفقیت‌های زیادی در زمینه‌ی تولید کمپرسورِ‌ دوست‌دار محیط زیست دست یابد.
  • برای این‌که کمپرسور دورین به بیشترین بازده و عمر خود برسد،‌ این شرکت ابزارهای محافظ گوناگونی را روی کمپرسورهای خود پیاده کرده است. این محافظ،‌ کمپرسور را در برابر عوامل مختلفی مانند تغییرات شدید دمایی حفظ می‌کند. سیستم الکتریکی کمپرسور هم به محافظ‌های داخلی متعددی مانند محافظ‌های ترمیستور مجهز شده‌ است. این محافظ‌ها دستگاه را در برابر تاثیر دما بر سیستم الکتریکی، محیط فرساینده و مواد مخرب محافظت می‌کنند.

 

 

جمع‌آوری:‌ خرید یک کمپرسور خوب با قیمتی اقتصادی

در این مقاله با روش‌های انتخاب و خرید کمپرسور سردخانه آشنا شدیم. برای این‌که بتوانید یک کمپرسور خوب را خریداری کنید،‌ ملاحظات مختلفی وجود دارند که باید به دقت هر یک را مدنظر قرار دهید. بهتر است قبل انتخاب کمپرسور، حتما مدل، تعداد سیلندر، نوع کمپرسور، فضایی که اشغال می‌کند، میزان انرژی مصرفی و حجم بازده کمپرسور را مورد ملاحظه قرار دهید. در صورتی که در زمینه‌ی انتخاب کمپرسور مطابق با نیازهای خود احتیاج به کمک دارید، تیم کارشناسان پشتیبانی بازرگانی گرام آماده‌ی کمک به شما هستند.

بازرگانی گرام به عنوان یکی از پیشگامان صنعت ساخت سیستم‌های تبریدی، در ادامه‌ی مقاله مزایا و نقاط قوت کمپرسور دورین را هم مورد بحث و بررسی قرار داد. دورین طی دهه‌های گذشته توانسته به دستاوردهای علمی و تکنیکی منحصر به فردی در زمینه‌ی ساخت و تولید کمپرسورهای بِروز دست پیدا کند. یکی از افتخارات شرکت بازرگانی گرام،‌ شناخته شدن به عنوان نماینده‌ی انحصاری کمپرسورهای دورین ایتالیاست. می‌توانید جهت اطلاعات بیشتر در زمینه‌ی خرید یا استعلام قیمت کمپرسور سردخانه، با این گروه تجاری تماس حاصل فرمایید.[/vc_column_text][/vc_column][/vc_row]

اشتراک گذاری در :

ممکن است مطالعه مطالب مرتبط زیر به شما کمک بیشتری کند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *