اطلاعات تماس بازرگانی گرام

دفتر شهرک صنعتی بزرگ شیراز :
شیراز شهرک صنعتی- بعد از میدان اول سمت راست قبل از شرکت خدماتی شهرک ها
شنبه تا 5شنبه: 7صبح - 4عصر
۰۷۱۳۷۷۴۰۱۶۸

دفتر مرکزی:
شیراز - بلوار میرزای شیرازی تاچارا کوچه ۱۱ پلاک ۱
شنبه تا 5شنبه: 7صبح - 4عصر
۰۷۱۳۶۳۶۰۸۵۶

دفتر تهران:
خیابان سعدی شمالی-خیابان برادران قائدی-سه راه ظهیرالاسلام-ساختمان کاسپین-طبقه ۳-واحد ۳۴
شنبه تا 5شنبه: 8صبح - 5عصر
۰۲۱۷۷۶۱۹۰۰۶

فروش کمپرسور سردخانه با بهترین برندها

جدیدترین مقالات در حوزه ساخت سردخانه ، کمپرسور سردخانه ، گاز سردخانه ، روغن سردخانه و ...
فروش کمپرسور سردخانه
فروش کمپرسور سردخانه در کشور با بهترین برندها توسط نمایندگی های معتبر انجام می شود. می توانید برای تهیه این تجهیزات به سراغ نمایندگی های معتبری روید که بهترین برندهای انواع کمپرسور را وارد کشور می کنند. کمپرسورها از جمله تجهیزات مهم در سیستم های تبریدی به شمار می روند و باید در انتخاب آنها نهایت دقت را نمایید.
5/5

فهرست مطالب فروش کمپرسور سردخانه با بهترین برندها

[vc_row][vc_column][vc_column_text]

فروش کمپرسور سردخانه با بهترین برندها در کشور

اگر به دنبال آن هستید که به ساده ترین شکل ممکن بتوانید کمپرسور مورد نیاز خود را برای ساخت سردخانه انتخاب کنید، باید به سراغ مراکز فروش کمپرسور سردخانه روید. در این مراکز شما با انواع کمپرسور روبرو می شوید و هر کدام را بسته به سردخانه ای که در نظر دارید، می توانید خریداری کنید.

خرید کمپرسورها از تخصصی ترین مسائلی است که باید با دقت بالایی انجام شود. زیرا کمپرسورها قلب سیستم های تبریدی به شمار می روند و اگر پیش از مشاوره و ساخت سردخانه در مورد آنها تحقیق نکنید، ممکن است کمپرسوری را خریداری کنید که از کیفیت لازم برخوردار نباشد. اگر در مورد کمپرسورها و دیگر لوازم و قطعات سردخانه اطلاعات کاملی ندارید، بهتر است از کارشناسان معتبر در مراکز فروش کمپرسور سردخانه مشاوره دریافت کنید.

فروشگاه های بسیاری در کشور وجود دارند که بهترین نمونه های کمپرسورها را در اختیار مشتری قرار می دهند. تنها کافیست به ابعاد و اندازه سردخانه و دیگر ویژگی های آن توجه کنید، تا بتوانید بهترین نوع کمپرسور را بسته به سردخانه مورد استفاده، انتخاب و خریداری نمایید.

انواع کمپرسورهای سردخانه
انواع کمپرسورهای سردخانه

انواع کمپرسورها در نمایندگی فروش کمپرسور سردخانه کدامند؟

کمپرسورهایی که در سردخانه ها استفاده می شوند، از نظر نوع عملکرد به دو گروه کمپرسورهای سردخانه بالای صفر و کمپرسورهای سردخانه زیر صفر دسته بندی می شوند. این که شما نیاز به استفاده از کدام نوع کمپرسور در داخل سردخانه مورد نظر خود داشته باشید، بسته به دمای مورد نیاز و ابعاد سردخانه می تواند متغیر باشد.

بهترین روش برای انتخاب کمپرسور، مراجعه به نماینده انحصاری کمپرسورهای دورین ایتالیا در شیراز است. می توانید با مراجعه به این نمایندگی فروش، بهتری لوازم و قطعات سردخانه همچون کمپرسورهای مناسب را خریداری کنید. البته لازم است بدانید که کمپرسورهای سردخانه از نظر ساختاری به سه گروه دسته بندی می شوند. از جمله:

  1. کمپرسورهای اسکرال سردخانه
  2. کمپرسورهای پیستونی سردخانه
  3. کمپرسورهای اسکرو سردخانه

هر یک از این نمونه کمپرسورها نیز دارای ویژگی ها و قابلیت های خاصی هستند. می توانید با بررسی آنها اقدام به خرید کمپرسور از نمایندگی فروش کمپرسور سردخانه نمایید. لازم است حتما از مشاوران و کارشناسانی که در نمایندگی های فروش کمپرسورهای سردخانه فعالیت می کنند، در مورد نوع کمپرسورها و نحوه عملکرد آنها اطلاعات لازم را به دست آورید.

 فروش کمپرسور سردخانه
فروش کمپرسور سردخانه

بهترین برند کمپرسورها در کشور کدامند؟

برندهای مختلفی در دنیا اقدام به تولید کمپرسورهای سردخانه ای می نمایند. می توانیم از جمله بهترین آنها به برندهای دانفوس، کریر، کوپلند، دورین، بیتزر، بوک، فراسکلد و رفکامپ اشاره کنیم. هر یک از این برندهای کمپرسورهای سردخانه ای، بسته به نوع گاز مبرد مورد استفاده، رنج دمایی، توان مصرفی و موارد دیگر با یکدیگر متفاوت هستند.

  • کمپرسور سردخانه برند دانفوس

کمپانی دانفوس کمپرسورهای سردخانه ای را در دو مدل پیستونی و اسکرال تولید و به بازار عرضه می کند. هر دوی این مدل کمپرسور ها هرمتیک بوده و قابلیت تعمیر ندارند. رنج دمایی کمپرسورهای این برند و روغنی که برای آنها استفاده می شود، به یکدیگر متفاوت هستند.

  • کمپرسور سردخانه برند دورین

فروش کمپرسور سردخانه برند دورین ایتالیا بسیار در ایران متداول است. زیرا این نمونه از کمپرسورها دارای قابلیت های ویژه ای هستند و در نمونه های متنوعی در بازار وجود دارند. کمپرسورهای دورین را می توانید از 1.5 اسب بخار تا 90 اسب بخار در کشور از نمایندگی های معتبر خریداری کنید.

این نمونه از کمپرسورها دارای رنج دمای زیر صفر از 5- تا 40- درجه سلسیوس بوده و رنج دمای بالای صفر آن ها برابر با 10+ تا 30+ درجه سلسیوس است. می توانید از این مدل کمپرسورها در سردخانه های مختلفی استفاده نماید.

  • کمپرسور سردخانه برند بیتزر

از دیگر نمونه کمپرسورهای معروفی که در نمایندگی های فروش کمپرسور سردخانه در کشور عرضه می شوند، باید به کمپرسورهای سردخانه ای بیتزر اشاره کنیم. این کمپرسورها ساخته کشور آلمان بوده و بسته به نوع روغن مورد استفاده در آنها، به دو سری معمولی و سری Y  دسته بندی می شوند.[/vc_column_text][/vc_column][/vc_row]

اشتراک گذاری در :

ممکن است مطالعه مطالب مرتبط زیر به شما کمک بیشتری کند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *