اطلاعات تماس بازرگانی گرام

دفتر شهرک صنعتی بزرگ شیراز :
شیراز شهرک صنعتی- بعد از میدان اول سمت راست قبل از شرکت خدماتی شهرک ها
شنبه تا 5شنبه: 7صبح - 4عصر
۰۷۱۳۷۷۴۰۱۶۸

دفتر مرکزی:
شیراز - بلوار میرزای شیرازی تاچارا کوچه ۱۱ پلاک ۱
شنبه تا 5شنبه: 7صبح - 4عصر
۰۷۱۳۶۳۶۰۸۵۶

دفتر تهران:
خیابان سعدی شمالی-خیابان برادران قائدی-سه راه ظهیرالاسلام-ساختمان کاسپین-طبقه ۳-واحد ۳۴
شنبه تا 5شنبه: 8صبح - 5عصر
۰۲۱۷۷۶۱۹۰۰۶

کاربرد استفاده از روغن ارکام کمپرسور

جدیدترین مقالات در حوزه ساخت سردخانه ، کمپرسور سردخانه ، گاز سردخانه ، روغن سردخانه و ...
بازرگانی گرام نماینده شرکت ERRECOM
روغن ارکام نمونه از روغن های سیستم تبریدی و تهویه مطبوع به شمار می رود، که می تواند عملکرد قطعات و تجهیزات سیستم های سرمایشی را بهبود بخشد. تولید از این روغن های تبریدی در اصل با هدف روان کردن عملکرد سیستم های تبریدی بوده است. تنها کافیست بهترین برند روغن تبریدی را تهیه نمایید، تا بتوانید عملکرد سیستم های سرمایشی را بهبود بخشید.
5/5

فهرست مطالب کاربرد استفاده از روغن ارکام کمپرسور

[vc_row][vc_column][vc_column_text]

پیشنهاد خرید
گاز R134 کولیب - ساخت سردخانه ، نمایندگی کمپرسور سردخانه دورین و گاز سردخانه کولیب
گاز R-134خرید کنید

کاربرد استفاده از روغن ارکام کمپرسور

 

روغن ERRECOM POE در اصل نوعی روان کننده برای سیستم های تهویه مطبوع و تبریدی به شمار می رود، که روان کننده ای مصنوعی با پایداری حرارتی و شیمیایی بسیار بالا است. از آنجایی که روغن ارکام به خوبی با مبردها مخلوط می شود، گزینه مناسبی برای استفاده در مبردهای R404a، R134a و R407c می باشد.

این نمونه از روغن های ارکام با هیدروکربن هایی همچون پروپان R290 و پروپیلن R1270 سازگار بوده و می توان از این نمونه روغن ها برای تجهیز و ساخت سردخانه و تونل های انجماد استفاده کرد. در واقع باید بگوییم روغن ارکام به انواع کمپرسور و موتورهای تبریدی این اجازه را می دهد که بتوانند عملکرد بهتری در سیستم های تبریدی داشته باشند.

این روغن علاوه بر مزایای خاصی که دارد، جریان پذیری بسیار عالی در دمای پایین داشته و می تواند یک روند پایدار را نیز در دمای بالا برای سیستم های تبریدی تضمین کند. از این رو استفاده از آن در ساخت انواع سردخانه های بالا صفر و زیر صفر همچون ساخت سردخانه زیر صفر پروتئینی، ساخت سردخانه بالا صفر میوه و هوشمند سازی سیستم های خنک کننده کاربرد خواهد داشت. می توان با استفاده از روغن ارکام عملکرد کمپرسور را در سردخانه های مختلف بهبود بخشید.

 

مهمترین هدف تولید روغن ارکام 

در اصل روغن هایی که برای سیستم های برودتی و تهویه مطبوع استفاده می شوند، هر یک به دلیل ویژگی منحصر به فردی که دارند برای هدف خاصی تولید شده اند. روغن ERRECOM به عنوان نمونه ای از روغن های مورد استفاده در سیستم های تبریدی، دارای ویژگی های خاصی است. از جمله:

  • توانایی روانکاری عالی
  • پایداری هیدرولیتیک
  • خواص عالی در دمای پایین
  • جداسازی برق
  • سازگاری بالا با مواد تمام سیستم های جدید و قدیمی (با توجه به تکامل آنها در طول زمان)
  • سطح زیست تخریب پذیری بالا و سازگاری عالی با محیط زیست
  • مخلوط مطلوب با مبرد ها
  • کاهش هیدروسکوپیتی و افزودنی ضد رطوبت
  • اجرای حلالیت بالا با مبردها
  • پایداری حرارتی بالا به اکسیداسیون

تمامی این ویژگی ها در روغن ارکام منجر شده است تا بسیاری از مهندسان، از آن برای بهبود عملکرد کمپرسورهای سیستم برودتی استفاده کنند. علاوه بر آن این روغن به دلیل همه کاره بودن و قابلیت استفاده در سیستم های مختلف، موفق شده است به عنوان بهترین روان کننده سیستم های تبریدی شناخته شود.

روغن ارکام
روغن ارکام

مشخصات روغن ERRECOM POE

برای ساخت انواع چیلر و سیستم تهویه مطبوع، لازم است از تجهیزات عالی با عملکرد بالا استفاده شود. حال اگر شما اقدام به استفاده از این تجهیزات نمایید، اما دیگر تجهیزات مورد نیاز این قطعات به کار رفته در سیستم های تبریدی را تهیه نکنید، ممکن است در عملکرد این قطعات اختلال ایجاد شود. برای آنکه بتوانید از بروز هرگونه مشکلی در سیستم های تبریدی خود جلوگیری نمایید، بهتر است از یک روان کننده عالی استفاده کنید.

روغن ارکام به عنوان یک روان کننده ی مصنوعی، در تمام شاخص های ویسکوزیته خود، مخلوطی از استرها، پلی ال ها و افزودنی های خاص برای روانکاری بهتر، استفاده نموده است. که این مسئله منجر شده است تا این روغن از پایداری حرارتی و شیمیایی و ضد سایشی عالی برخوردار باشد. پس می توان با اطمینان از این روان کننده در کمپرسورهای سیستم تبریدی استفاده کرد.

به طور کلی باید بگوییم روغن های سیستم تبریدی نقش مهمی در سیستم های سرمایشی ایفا می کنند. از این رو لازم است بهترین برند روغن را از نماینده شرکت ERRECOM خریداری نموده و مورد استفاده قرار دهید. روغن ارکام کمک می کند تا بتوان از لوازم و قطعات سردخانه به بهترین نحو ممکن محافظت کرد. البته این نکته را نیز در نظر داشته باشید که روغن های تبریدی باید حتما از نظر شیمیایی با مبردها سازگاری داشته باشند و بتوانند به خوبی با آنها مخلوط شوند. در این صورت است که می توانند عملکرد بهتری برای محافظت از سیستم های سرمایشی داشته باشند.[/vc_column_text][/vc_column][/vc_row]

اشتراک گذاری در :

ممکن است مطالعه مطالب مرتبط زیر به شما کمک بیشتری کند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *