اطلاعات تماس بازرگانی گرام

دفتر شهرک صنعتی بزرگ شیراز :
شیراز شهرک صنعتی- بعد از میدان اول سمت راست قبل از شرکت خدماتی شهرک ها
شنبه تا 5شنبه: 7صبح - 4عصر
۰۷۱۳۷۷۴۰۱۶۸

دفتر مرکزی:
شیراز - بلوار میرزای شیرازی تاچارا کوچه ۱۱ پلاک ۱
شنبه تا 5شنبه: 7صبح - 4عصر
۰۷۱۳۶۳۶۰۸۵۶

دفتر تهران:
خیابان سعدی شمالی-خیابان برادران قائدی-سه راه ظهیرالاسلام-ساختمان کاسپین-طبقه ۳-واحد ۳۴
شنبه تا 5شنبه: 8صبح - 5عصر
۰۲۱۷۷۶۱۹۰۰۶

خبرنامه صنعت تبرید و سردخانه دی ماه ۱۴۰۲

جدیدترین مقالات در حوزه ساخت سردخانه ، کمپرسور سردخانه ، گاز سردخانه ، روغن سردخانه و ...
خبرنامه صنعت تبرید و سردخانه دی ماه 1402
در این مقاله به جدیدترین اخبار ژانویه ۲۰۲۴ در زمینه‌ی تبرید و سردخانه می‌پردازیم و آن‌ها را در قالب یک خبرنامه تبرید می‌گنجانیم.
5/5

فهرست مطالب خبرنامه صنعت تبرید و سردخانه دی ماه ۱۴۰۲

خبرنامه صنعت تبرید و سردخانه دی ماه ۱۴۰۲

بازرگانی گرام در هر خبرنامه صنعت تبرید و سردخانه‌ی خود، جدیدترین اخبارِ صنایع تبریدی و سرمایشی را نشر می‌دهد. درست مانند هر ماه دیگری، در این ماه هم قصد داریم تازه‌ترین‌های صنعت تبرید و سردخانه را بررسی نماییم، جدیدترین چالش‌ها یا معماهای تبریدی را با هم مرور کنیم و نگاهی به دستاوردهای نوین این صنعت بیندازیم.

ادامه‌ی این مقاله،‌ چشمان شما را رو به افق جدیدی از صنایع تبریدی باز خواهد کرد. آماده هستید تا با هم این دستاوردها را مرور کنیم؟

با شروع سال ۲۰۲۴، خبرنامه تبرید به سراغ جدیدترین ترندهای تبریدی و تکنولوژی های نوآورانه ی دنیای برودت و سرمایش می رود. در خبرنامه تبرید این ماه، قرار است هم نگاهی به چیلرهای پیشنهادی برای سردخانه های دمامتوسط بیندازیم، هم با سرمایش یونوکالریک آشنا شویم. در ادامه ی مقاله، بهترین راه های آپگرید سردخانه ها را می آموزیم و سنسورهای هوشمند بررسی و نظارت بر گاز سردخانه را هم در کنار هم آنالیز خواهیم کرد. در ادامه ی خبرنامه تبرید و سرمایش هم کنار بازرگانی گرام بمانید.

سر فصل های این شماره خبرنامه صنعت تبرید و سردخانه :

جدیدترین چیلرهای پیشنهادی برای سردخانه های دمامتوسط

سردخانه ها نقش بسیار مهمی در درصد بالایی از صنایع دارند. در این بخش از خبرنامه تبرید، قرار است تعدادی از چیلرهایی را معرفی کنیم که در سردخانه های دمامتوسط، عملکرد فوق العاده ای دارند. سردخانه های دمامتوسط، نوعی از سردخانه ها هستند که در بازه ی صفر تا ۱۲ درجه ی سانتی گراد قرار می گیرند. این دست از سردخانه ها معمولا برای نگه داری از مواد تخریب پذیری هم چون سبزیجات، میوه ها، محصولات لبنی و گوشت مورد استفاده قرار می گیرند.

سرمایش یونوکالریک: پربحث ترین تیتر اخیر در هر خبرنامه تبرید و سرمایش جهان!

سرمایش یونوکالریک در چند ماه اخیر توانسته بحث های زیادی را در هر خبرنامه تبرید در سراسر جهان، به خود اختصاص دهد. این تکنولوژیِ جدید (که به عنوان ionocaloric cooling شناخته می شود)، یک متد نوآورانه و جدیدِ سرمایشی ست که از میدان الکتریکی، به منظور جابه جایی یون ها در میان دو ماده استفاده می کند. این باعث می شود حرارت یک ماده بالا رود، درحالی که از حرارتِ دیگری کاسته می شود و به مرور زمان خنک می گردد.

مینی پمپ چیست و در کدام یک از انواع سردخانه می توان از آن استفاده کرد؟

مینی پمپ ها قطعاتی کوچک و فشرده هستند که به منظور انتقال آبِ چگال یافته از کویل های اواپراتور به خارج از سیستم تبریدی، در سیستم جا گرفته اند. در این قسمت از خبرنامه تبرید،  روش کار این مینی پمپ ها و اهمیت آن ها در سیستم تبریدی سردخانه را بررسی خواهیم کرد.

گام به گامِ جایگزینی تجهیزات سردخانه قدیمی با مدرن ترین تکنولوژی های روز دنیا

تجهیزات سردخانه می بایست دائما آپگرید و بِروز شوند. این کار هم جلوی مصرف انرژی اضافه توسط سیستم را می گیرد، هم موجب می شود تا سیستم تبریدی بیش ترین بازده ممکن را داشته باشد. در این بخش از خبرنامه تبرید، به تجهیزاتی که می بایست در سردخانه ها آپگرید و بِروز شوند، نگاهی می اندازیم.

دانشمندان برای نگهداری طولانی مدت گوشت در سردخانه گوشت و پروتئین چه توصیه هایی دارند؟

بازرگانی گرام در این بخش از خبرنامه تبرید قرار است سری به یکی از بزرگ ترین چالش های صنایع گوشتی و پروتئینی بزند. مطابق با نظر کارشناسان و دانشمندان علوم تبریدی، برای نگه داری بهتر و افزایش کیفیت گوشت یا سایر محصولات پروتئینی، روش هایی پیشنهاد می شوند.

جدیدترین سنسور هوشمند گاز سردخانه با بیش از ۱۵ سال طول عمر و عدم نیاز به کالیبراسیون

مطابق با تحقیقات خبرنامه تبرید و سردخانه، سنسور هوشمندی در اواخر سال ۲۰۲۳ به بازارِ تجهیزات سردخانه معرفی شد که بر محوریت نظارت بر گاز سردخانه عمل می کرد. این سنسور به عنوان نسل بعدیِ تکنولوژی های حس گر گاز مبرد معرفی گشت و شعار آن محیط زیستی امن تر و پاکیزه تر بود.

اشتراک گذاری در :

ممکن است مطالعه مطالب مرتبط زیر به شما کمک بیشتری کند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *