اطلاعات تماس بازرگانی گرام

دفتر شهرک صنعتی بزرگ شیراز :
شیراز شهرک صنعتی- بعد از میدان اول سمت راست قبل از شرکت خدماتی شهرک ها
شنبه تا 5شنبه: 7صبح - 4عصر
۰۷۱۳۷۷۴۰۱۶۸

دفتر مرکزی:
شیراز - بلوار میرزای شیرازی تاچارا کوچه ۱۱ پلاک ۱
شنبه تا 5شنبه: 7صبح - 4عصر
۰۷۱۳۶۳۶۰۸۵۶

دفتر تهران:
خیابان سعدی شمالی-خیابان برادران قائدی-سه راه ظهیرالاسلام-ساختمان کاسپین-طبقه ۳-واحد ۳۴
شنبه تا 5شنبه: 8صبح - 5عصر
۰۲۱۷۷۶۱۹۰۰۶

مزایای ساخت سردخانه صنعتی در شیراز

جدیدترین مقالات در حوزه ساخت سردخانه ، کمپرسور سردخانه ، گاز سردخانه ، روغن سردخانه و ...
سردخانه زیر صفر پروتئینی
ساخت سردخانه در تمامی استان های کشور لازم و ضروری است. زیرا می توان محصولات تولید شده در کارخانه های مختلف را در سردخانه نگهداری نمود. البته لازم است این نکته را در نظر داشته باشید که پیش از اقدام به ساخت سردخانه بهتر است با افراد متخصص و با تجربه در این زمینه مشاوره کرده و سردخانه مناسب با فعالیت خود را احداث کنید.
5/5

فهرست مطالب مزایای ساخت سردخانه صنعتی در شیراز

[vc_row][vc_column][vc_column_text]

مزایای ساخت سردخانه صنعتی در شیراز

از جمله مهمترین نیازهای ضروری هر کشوری در جهان، ساخت سردخانه صنعتی است. سردخانه ها برای نگهداری از مواد غذایی و حتی افزایش عمر مصرف آنها لازم و ضروری هستند. در ایران بیش از 50 سال است که ساخت انواع سردخانه ها انجام می شود و با نگهداری از مواد غذایی در این سردخانه های مجهز، سلامت مردم کشور تضمین شده است.

به دلیل همین اهمیت بالای ساخت سردخانه، هر روز افراد بیشتری متقاضی ساخت محلی برای نگهداری از مواد غذایی در کشور می شوند. تولید کنندگانی که محصولات متنوع غذایی همچون سبزیجات، میوه، لبنیات و موارد دیگر را تولید می کنند، بیشتر از افراد دیگر به دنبال ساخت محلی برای نگهداری از محصولات تولیدی خود هستند.

اما آیا می دانید اولین اقدام برای ساخت محل نگهداری مواد غذایی چیست؟ مشاوره و ساخت سردخانه. بهتر است پیش از آنکه بخواهید سردخانه مورد نظر خود را راه اندازی نمایید، بسته به نوع فعالیتی که دارید ابتدا با افراد متخصص در این زمینه مشاوره نمایید. تا بدانید برای ساخت هر سردخانه ای به چه تجهیزات، لوازم و قطعات سردخانه نیاز خواهید داشت.

گروه بازرگانی گرام که نماینده انحصاری دربهای ایوانس، نماینده انحصاری کولیب STARGET چین، نماینده پخش انواع ساندویچ پنل، نماینده شرکت GMC، نماینده شرکت ERRECOM، نماینده انحصاری کمپرسور های دورین ایتالیا و به طور کلی فعال در زمینه تجهیز و ساخت سردخانه و تونل های انجماد است، می تواند بهترین انتخاب برای مشاوره پیش از ساخت انواع سردخانه ها باشد.

ساخت سردخانه صنعتی در شیراز
ساخت سردخانه صنعتی در شیراز

نکات مهم برای ساخت سردخانه چیست؟

مشورت با افراد باتجربه و متخصص در زمینه ساخت و تجهیز سردخانه ها می تواند کمک شایانی به تولید کنندگان نماید. تا بتوانند بسته به نیاز خود اقدام به احداث سردخانه نمایند. زیرا نوع کاربری سردخانه، میزان ظرفیت آن و هزینه ای که لازم است برای سرمایه گذاری این طرح در نظر گرفته شود، باید به خوبی و با دقت بررسی گردد.

به طور کلی مهمترین نکاتی که باید پیش از ساخت انواع سردخانه ها از جمله: ساخت سردخانه بالا صفر لبنیاتی، ساخت سردخانه بالا صفر میوه، ساخت سردخانه نگه داری میوه، ساخت سردخانه زیر صفر پروتئینی، ساخت سردخانه آرامستان و موارد دیگر به آن توجه شود عبارتند از برآورد هزینه، تامین قطعات و تجهیزات سردخانه، اجرا و نصب اصولی زیر نظر بهترین مهندسان و امکان سنجی است.

توجه به این نکات می تواند شرایط ساخت و تجهیز سردخانه ها را برای تولید کنندگان آسان تر نماید. تا بسته به محصولی که تولید می کنند برای ساخت و استفاده از سردخانه هزینه صرف کرده و سرمایه گذاری نمایند.

ساخت سردخانه صنعتی در شیراز
ساخت سردخانه صنعتی در شیراز

انواع سردخانه و مزایای استفاده از آنها 

سردخانه ها را به طور کلی می توانیم به سه دسته بزرگ، کوچک و متوسط دسته بندی نماییم. معمولا سردخانه های بزرگ در خارج از شهر ساخته می شوند و سرمایه گذاری بر روی ساخت این سردخانه ها بسیار بالا است. زیرا این سردخانه ها نیاز به تجهیزات خاصی داشته و هر چه ابعاد سردخانه بزرگ تر باشد قیمت تجهیزاتی که در آن استفاده می شود نیز بیشتر می شود.

اما سردخانه های متوسط و کوچک را می توان در هر مکانی نصب کرده و مورد استفاده قرار داد. تمامی سردخانه هایی که ساخته می شوند از ویژگی ها و مزایای خاصی برخوردار هستند. اما به طور کلی از این سردخانه ها برای نگهداری از مواد غذایی و محصولاتی که از حساسیت بیشتری برخوردار هستند استفاده می شود. تولید کنندگان محصولاتی همچون لبنیات، میوه، سبزیجات و دیگر محصولات کشاورزی و دامپروری را در سردخانه ها نگهداری می کنند.

این سردخانه ها ممکن است سردخانه متحرک یا سردخانه ثابت باشند. که بسته به دمایی که برای آنها در نظر گرفته می شود از محصولات مشخصی نگهداری می کنند. می توان با ساخت سردخانه های زیر صفر محصولاتی همچون مرغ، ماهی، گوشت و دیگر محصولات از این موارد را در آنجا نگهداری کرد. در حالی که سردخانه های بالای صفر بیشتر برای نگهداری از سبزیجات، میوه و لبنیات استفاده می شود.[/vc_column_text][/vc_column][/vc_row]

اشتراک گذاری در :

ممکن است مطالعه مطالب مرتبط زیر به شما کمک بیشتری کند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *