اطلاعات تماس بازرگانی گرام

دفتر شهرک صنعتی بزرگ شیراز :
شیراز شهرک صنعتی- بعد از میدان اول سمت راست قبل از شرکت خدماتی شهرک ها
شنبه تا 5شنبه: 7صبح - 4عصر
۰۷۱۳۷۷۴۰۱۶۸

دفتر مرکزی:
شیراز - بلوار میرزای شیرازی تاچارا کوچه ۱۱ پلاک ۱
شنبه تا 5شنبه: 7صبح - 4عصر
۰۷۱۳۶۳۶۰۸۵۶

دفتر تهران:
خیابان سعدی شمالی-خیابان برادران قائدی-سه راه ظهیرالاسلام-ساختمان کاسپین-طبقه ۳-واحد ۳۴
شنبه تا 5شنبه: 8صبح - 5عصر
۰۲۱۷۷۶۱۹۰۰۶

آیس بانک چیست ؟

جدیدترین مقالات در حوزه ساخت سردخانه ، کمپرسور سردخانه ، گاز سردخانه ، روغن سردخانه و ...
آیس بانک یکی از سیستم های صنعتی است که برای کاهش دادن هزینه برق مصرفی طراحی شده است. در بیشتر صنایعی که نیاز به سیستم های برودتی برای پروسه تولید و فرایندهای متنوع دارند این دستگاه نصب می شود. برودت دستگاه نیاز به مصرف کردن برق در حجم بالا دارد که با این دستگاه مصرف برق را کاهش می دهید.
5/5

فهرست مطالب آیس بانک چیست ؟

[vc_row][vc_column][vc_column_text]

پیشنهاد خرید
گاز R134 کولیب - ساخت سردخانه ، نمایندگی کمپرسور سردخانه دورین و گاز سردخانه کولیب
گاز R-134خرید کنید

آیس بانک چیست ؟

امروزه شما برای ساخت انواع سردخانه ثابت، سردخانه متحرک و تجهیز و ساخت سردخانه و تونل های انجماد به تجهیزات متنوعی نیاز دارید. لوازم و قطعات سردخانه بسیار زیاد است که یکی از مهمترین این قطعات و تجهیزات آیس بانک می باشد.  آیس بانک یکی از سیستم های صنعتی می باشد که برای کاهش دادن هزینه برق مصرفی طراحی شده است. در صنایعی که نیاز به سیستم های برودتی برای پروسه تولید و فرایندهای متنوع دارند این دستگاه نصب می گردد. برودت مورد نیاز در دستگاه مستلزم مصرف کردن برق در حجم بالا می باشد. به همین دلیل استفاده کردن از این تجهیزات در این صنایع موجب کاهش پیدا کردن میزان مصرف انرژی خواهد شد.

آیس بانک یکی از تجهیزات سردخانه طراحی نوین جدید برای صرفه جویی کردن در هزینه ها و انرژی می باشد. این دستگاه‌ ها در مدل ها و ابعاد های متنوعی توسط سازندگان برای کاربری های متنوع مانند ساخت انواع چیلر و سیستم تهویه مطبوع به بازار عرضه می گردد.  بازرگانی گرام یکی از تولیدکنندگان این تجهیزات سردخانه می باشد که شما قادر خواهید بود با بهترین کیفیت و کارایی این تجهیزات را از بازرگانی گرام خریداری کرده و در سردخانه‌ های خود مورد استفاده قرار دهید. برخی از کاربردهای مهم این تجهیزات سردخانه ای را که از جمله مهمترین قطعات سردخانه به شمار می ‌روند را در ادامه معرفی می کنیم.

آیس بانک
آیس بانک

نحوه عملکرد آیس بانک

شما باید به خوبی بدانید که این نمونه از قطعات سردخانه دارای مخزن بزرگی می باشد. لوله های اواپراتور را برای تبادل بهتر دما از جنس مس انتخاب می نمایند. زمانی که مخزن درون دستگاه از آب پر می شود گاز تبریدی را در درون اواپراتور به چرخش در می آورد و موجب پایین آمدن دمای آن می شود تا اینکه آب دستگاه به بهترین شکل ممکن دور لوله ها یخ ببندد. برای کنترل کردن عملکرد این تجهیزات سردخانه ای باید بدانید  که دستگاه را مجهز به سیستم کنترلی و سنسور کرده اند. همین ویژگی کمک می کند که میزان ضخامت یخ به خوبی اندازه گیری شود. زمانی که ضخامت یخ دور لوله های به اندازه مورد نظر برسد سنسور جریان گاز مبرد را سریع قطع می کند. برای حفظ کردن دمای درون مخزن و عدم انتقال دادن آن به درون محیط بعد از عملیات سردسازی باید بدانید که دستگاه را به وسیله فوم های پلی اورتان به طور کاملاً حرفه‌ای عایق کاری کرده اند.

مزیت های استفاده از دستگاه آیس بانک

برخی از مهم ترین و اصلی ترین مزیت هایی که این نمونه از تجهیزات سردخانه ای دارد موجب شده است که بسیاری از افراد برای سردخانه ‌های خود این نمونه از تجهیزات سردخانه ای را مهیا نمایند. از جمله اصلی ترین این مزیت ها که اهمیت زیادی دارد عبارت است از :

  1. کم شدن میزان سرمایه اولیه یکی از مهمترین و اصلی ترین مزیت های این دستگاه می باشد. شما با خرید این دستگاه هزینه های بسیار زیادی که مربوط به ساخت سردخانه می باشد را کاهش می دهید.
  2. کاهش دادن مصرف انرژی و هزینه های مربوط به آن یکی از دیگر مزیت هایی به شمار می‌ رود که این دستگاه برای سردخانه ها به همراه دارد. کم مصرف بودن کاربردهای تجهیزات در طول روز و شب موجب می ‌شود هزینه‌ های شما کاهش پیدا کند
  3. همچنین باید بدانید که این دستگاه به عنوان یکی از دستگاه‌ های دوست دار محیط زیست شناخته می شود که آسیب کمتری به محیط وارد می کند.
  4. سرویس و نگهداری از این دستگاه بسیار آسان می باشد و شما نیازی نیست که برای نگهداری از دستگاه اقدامات خاصی را انجام دهید.

[/vc_column_text][/vc_column][/vc_row]

اشتراک گذاری در :

ممکن است مطالعه مطالب مرتبط زیر به شما کمک بیشتری کند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *