اطلاعات تماس بازرگانی گرام

دفتر شهرک صنعتی بزرگ شیراز :
شیراز شهرک صنعتی- بعد از میدان اول سمت راست قبل از شرکت خدماتی شهرک ها
شنبه تا 5شنبه: 7صبح - 4عصر
۰۷۱۳۷۷۴۰۱۶۸

دفتر مرکزی:
شیراز - بلوار میرزای شیرازی تاچارا کوچه ۱۱ پلاک ۱
شنبه تا 5شنبه: 7صبح - 4عصر
۰۷۱۳۶۳۶۰۸۵۶

دفتر تهران:
خیابان سعدی شمالی-خیابان برادران قائدی-سه راه ظهیرالاسلام-ساختمان کاسپین-طبقه ۳-واحد ۳۴
شنبه تا 5شنبه: 8صبح - 5عصر
۰۲۱۷۷۶۱۹۰۰۶

فروش قطعات سردخانه

جدیدترین مقالات در حوزه ساخت سردخانه ، کمپرسور سردخانه ، گاز سردخانه ، روغن سردخانه و ...
گروه تولیدی گرام ساخت سردخانه در شیراز
فروش قطعات سردخانه در نمایندگی های معتبر سراسر کشور انجام می شود. می توان لوازم و قطعات مورد نیاز سردخانه ها را با قیمت مناسب و مقرون به صرفه خریداری کرد. این قطعات از کیفیت بالایی برخوردار بوده و هر یک در سردخانه کاربرد مجزایی دارند. به همین دلیل لازم است با کیفیت ترین نوع قطعات را از نمایندگی خریداری کرد.
5/5

فهرست مطالب فروش قطعات سردخانه

[vc_row][vc_column][vc_column_text]

پیشنهاد خرید
گاز R134 کولیب - ساخت سردخانه ، نمایندگی کمپرسور سردخانه دورین و گاز سردخانه کولیب
گاز R-134خرید کنید

فروش قطعات سردخانه با قیمت مناسب

 

فروش قطعات سردخانه که در نمایندگی های مختلفی در سراسر کشور انجام می شود، یک روش ساده و مقرون به صرفه برای دسترس به تجهیزاتی است که در سردخانه های مختلف مورد استفاده قرار می گیرند. افرادی که تمایل دارند اقدام به احداث سردخانه یا سوله نمایند، به برخی لوازم و قطعات سردخانه نیاز خواهند داشت. از این رو باید این لوازم و تجهیزات را از مراکز معتبر تهیه نموده و در سردخانه نصب کنند.

سردخانه های صنعتی که از ابعاد و اندازه های بزرگی برخوردار هستند، نسبت به سردخانه های دیگر بیشتر به تجهیزات و قطعات نیاز دارند. به همین دلیل هزینه ساخت این دسته از سردخانه ها نسبت به سردخانه های دیگر بیشتر بوده و افراد کمی اقدام به احداث سردخانه های صنعتی می نمایند. اما در صورتی که شما تمایل دارید در محلی نزدیک به کارخانه تولید مواد غذایی اقدام به ساخت سردخانه نمایید، می توانید از نمایندگی فروش قطعات سردخانه تجهیزات مورد نیاز خود را تهیه کنید.

ساخت سردخانه زیر صفر پروتئینی، ساخت سردخانه نگهداری میوه و هر نوع سردخانه دیگری نیاز به برخی قطعات مهم دارد که تنها می توان این قطعات را از نمایندگی های فروش قطعات سردخانه تهیه و خریداری کرد. البته بهتر است پیش از خرید تجهیزات و لوازم سردخانه از افرادی که در زمینه تجهیز و ساخت سردخانه و تونل های انجماد تجربه دارند، مشاوره دریافت کنید. با این کار می توانید بهترین تجهیزات را برای سردخانه تهیه نموده و از آنها در انواع سردخانه ها استفاده کنید.

 تجهیزات سردخانه های متحرک
تجهیزات سردخانه های متحرک

فروش قطعات سردخانه در نمایندگی ها 

مجموعه بازرگانی گرام به عنوان نماینده فروش بسیاری از قطعات سردخانه در شیراز، تمامی لوازم و تجهیزاتی که در سردخانه ها استفاده می شود را به خریداران عرضه می کند. می توانید پیش از خرید این تجهیزات با این مجموعه ارتباط برقرار کرده و اقدام به دریافت مشاوره و ساخت سردخانه نمایید. با این کار قادر خواهید بود پیش از ساخت سردخانه میزان هزینه لازم را بررسی نمایید.

لازم است بیان کنیم که هزینه ساخت سردخانه های صنعتی در کشور بسیار بالا است. علت این مسئله نیز ابعاد و اندازه بزرگ این نوع از سردخانه ها بوده و البته فروش قطعات سردخانه نیز با قیمت بالایی در کشور انجام می شود. اما افرادی که تمایل دارند سردخانه مناسب در محلی احداث کنند می توانند از طریق نمایندگی های معتبر قطعات مورد نیاز را با قیمت مقرون به صرفه ای تهیه و خریداری نمایند.

سردخانه ها به طور کلی نیاز به قطعات زیادی ندارند و تنها چند قطعه مهم و کاربردی برای احداث سردخانه کافی است. اما از آنجایی که فروش قطعات سردخانه در کشور با قیمت بالایی انجام می شود، احداث سردخانه در بسیاری از مناطق ایران مقرون به صرفه نیست. از این رو تولید کنندگان مواد غذایی ترجیح می دهند اقدام به خرید سردخانه های متحرک یا کانکسی نمایند. تا محصولات تولیدی خود را به سوله های بزرگتر منتقل نموده و یا به صادرکنندگان بفروشند.

فروش قطعات سردخانه
فروش قطعات سردخانه

فروش انواع کمپرسورهای سردخانه 

کمپرسورها به عنوان قلب سردخانه ها، در نمونه های مختلفی طراحی و تولید می شوند. می توان انواع کمپرسور را در نمایندگی های فروش قطعات سردخانه مشاهده کرده و خریداری کرد. از جمله کمپرسورهای پرکاربرد در سردخانه ها باید به موارد زیر اشاره کنیم:

  • کمپرسورهای تناوبی یا پیستونی: این نمونه از قطعات سردخانه با حرکت خطی و رفت و برگشتی در داخل سیلندر، گاز موجود در هوا را فشرده سازی می کنند. برخی از کمپرسورهای سردخانه دارای چند سیلندر بوده و تعداد و اندازه سیلندرها و کمپرسورها بسته به اندازه محیط و سرمایی که سردخانه به آن نیاز دارد متغیر خواهند بود.
  • کمپرسورهای گریز از مرکز یا سانتریفیوژ: یکی دیگر از کمپرسورهایی که در نمایندگی های فروش قطعات سردخانه عرضه می شوند و برای سردخانه ها مناسب هستند، سردخانه های سانتریفیوژ هستند. این کمپرسورها دارای طراحی شده ای بوده و تعداد قطعات متحرک در آنها کم است. اما قادر هستند انرژی جنبشی مبرد را به فشار تبدیل کرده و در سردخانه هایی با ظرفیت بالا مورد استفاده قرار گیرند.

[/vc_column_text][/vc_column][/vc_row]

اشتراک گذاری در :

ممکن است مطالعه مطالب مرتبط زیر به شما کمک بیشتری کند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *