اطلاعات تماس بازرگانی گرام

دفتر شهرک صنعتی بزرگ شیراز :
شیراز شهرک صنعتی- بعد از میدان اول سمت راست قبل از شرکت خدماتی شهرک ها
شنبه تا 5شنبه: 7صبح - 4عصر
۰۷۱۳۷۷۴۰۱۶۸

دفتر مرکزی:
شیراز - بلوار میرزای شیرازی تاچارا کوچه ۱۱ پلاک ۱
شنبه تا 5شنبه: 7صبح - 4عصر
۰۷۱۳۶۳۶۰۸۵۶

دفتر تهران:
خیابان سعدی شمالی-خیابان برادران قائدی-سه راه ظهیرالاسلام-ساختمان کاسپین-طبقه ۳-واحد ۳۴
شنبه تا 5شنبه: 8صبح - 5عصر
۰۲۱۷۷۶۱۹۰۰۶

ساخت انواع سردخانه شهرک صنعتی

جدیدترین مقالات در حوزه ساخت سردخانه ، کمپرسور سردخانه ، گاز سردخانه ، روغن سردخانه و ...
ساخت انواع سردخانه
برای ساخت سردخانه شهرک صنعتی، همچون دیگر سردخانه ها باید به برخی نکات و فاکتورهای مهم توجه شود. همانطور که می دانیم این سردخانه ها باید در ابعاد بزرگی در محیطی خاص و نزدیک به کارخانه ها تاسیس شوند. از این رو بهتر است پیش از ساخت سردخانه های صنعتی از افراد متخصص مشاوره دریافت کنید.
5/5

فهرست مطالب ساخت انواع سردخانه شهرک صنعتی

[vc_row][vc_column][vc_column_text]

پیشنهاد خرید
گاز R134 کولیب - ساخت سردخانه ، نمایندگی کمپرسور سردخانه دورین و گاز سردخانه کولیب
گاز R-134خرید کنید

ساخت انواع سردخانه شهرک صنعتی

سردخانه های صنعتی نمونه ای از سردخانه های پرکاربرد به شمار می روند، که از آنها برای نگهداری مواد غذایی، صنعتی، دارویی و … استفاده می شود. از آنجایی که انواع سردخانه شهرک صنعتی دارای تجهیزات و ابعاد بزرگی هستند، لازم است تمامی موارد لازم را پیش از ساخت این نمونه سردخانه ها مورد بررسی قرار دهید.

بهترین راهکار آن است که پیش از ساخت سردخانه شهرک صنعتی، ابتدا از یک شخص متخصص در زمینه مشاوره و ساخت سردخانه اطلاعات دریافت کنید.امروزه شرکت های مختلفی وجود دارند که در زمینه تجهیز و ساخت سردخانه و تونل های انجماد در کشور فعالیت می کنند. از این رو لازم است پیش از ساخت سردخانه ثابت صنعتی، به برخی نکات توجه نمایید.

مهمترین این نکات میزان سرمایه گذاری لازم برای ساخت سردخانه، محل احداث پروژه، نوع کاربری سردخانه و ظرفیت آن است. علاوه بر آن باید برای ساخت سردخانه شهرک صنعتی این نکته را نیز در نظر داشته باشید که از یک تیم مجرب فنی استفاده کنید، تا بهترین لوازم و قطعات سردخانه را برای ساخت این سیستم برای شما مهیا کنند.

در غیر این صورت ممکن است شما هزینه بسیار بالایی برای ساخت انواع سردخانه ها در نظر بگیرید، اما در نهایت سردخانه ای را که تاسیس می کنید دارای کیفیت لازم برای نگهداری از مواد غذایی نباشد. پس بهتر است به این نکات توجه ویژه ای داشته باشید.

ساخت سردخانه صنعتی
ساخت سردخانه صنعتی

تاثیر ساخت سردخانه شهرک صنعتی و میزان هزینه ساخت آن

همانطور که می دانیم سردخانه هایی که برای نگهداری از مواد غذایی ساخته می شوند، دارای چندین دسته مختلف هستند. هر یک از این سردخانه ها می توانند ویژگی های خاصی داشته باشند که در نگهداری از مواد غذایی از آنها استفاده شود. به طور کلی باید سردخانه های صنعتی را به دو دسته سردخانه زیر صفر و بالای صفر دسته بندی کنیم.

هر یک از این سردخانه های شهرک صنعتی نیاز به قطعات خاصی داشته و شرایط نگهداری از مواد غذایی متفاوتی دارند. با ساخت سردخانه بالا صفر میوه می توان تنها اقدام به نگهداری از میوه و سبزیجات نمود. در حالی که با ساخت سردخانه زیر صفر پروتئینی، میتوان علاوه بر مواد غذایی گوشتی، اقدام به نگهداری از محصولات لبنی همچون بستنی و … نیز نمود.

در کنار تمامی این مسائل لازم است این نکته را نیز در نظر داشته باشید که ساخت سردخانه شهرک صنعتی، بسته به نوع آن می تواند بر روی هزینه ای که برای ساخت در نظر گرفته شده است نیز، تاثیر گذار باشد. به این صورت که مثلا سردخانه های بالای صفر نسبت به سردخانه های زیر صفر از تجهیزات کمتری برخوردار هستند. از این رو هزینه ساخت آنها نیز می تواند نسبت به ساخت سردخانه های زیر صفر و تونل انجماد کمتر باشد.

سردخانه شهرک صنعتی
سردخانه شهرک صنعتی

مهمترین عوامل تاثیرگذار در هزینه ساخت سردخانه های صنعتی

از جمله مهمترین عواملی که می توانند بر روی میزان هزینه ساخت سردخانه شهرک صنعتی تاثیر گذار باشند، باید به موارد زیر اشاره کنیم:

  1. انواع تجهیزات کنترلی مورد استفاده در ساخت سردخانه
  2. انتخاب بهترین برند ساندویچ پانل از نماینده پخش انواع ساندویچ پانل
  3. انتخاب بهترین نوع کندانسور
  4. استفاده از انواع کمپرسور بسته به نوع سردخانه صنعتی
  5. استفاده از اواپراتورهای مناسب سردخانه ها
  6. انتخاب انواع شیرآلات و تجهیزات سردخانه ای
  7. و …

تمامی این موارد از جمله عوامل مهم و تاثیرگذاری هستند که بر روی هزینه ساخت سردخانه های شهرک صنعتی تاثیر می گذارند. لازم است حتما به این نکات توجه داشته باشید. البته در کنار این موارد بهتر است در زمان ساخت انواع سردخانه ها به برخی نکات مهم دیگر همچون حفظ محیط زیست، مدت زمان نگهداری از مواد غذایی در سردخانه مورد نظر، نحوه نصب و راه اندازی سردخانه، کاهش سرمایه گذاری اولیه برای صرفه جویی در هزینه ساخت سردخانه شهرک صنعتی و … نیز توجه نمایید.[/vc_column_text][/vc_column][/vc_row]

اشتراک گذاری در :

ممکن است مطالعه مطالب مرتبط زیر به شما کمک بیشتری کند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *