اطلاعات تماس بازرگانی گرام

دفتر شهرک صنعتی بزرگ شیراز :
شیراز شهرک صنعتی- بعد از میدان اول سمت راست قبل از شرکت خدماتی شهرک ها
شنبه تا 5شنبه: 7صبح - 4عصر
۰۷۱۳۷۷۴۰۱۶۸

دفتر مرکزی:
شیراز - بلوار میرزای شیرازی تاچارا کوچه ۱۱ پلاک ۱
شنبه تا 5شنبه: 7صبح - 4عصر
۰۷۱۳۶۳۶۰۸۵۶

دفتر تهران:
خیابان سعدی شمالی-خیابان برادران قائدی-سه راه ظهیرالاسلام-ساختمان کاسپین-طبقه ۳-واحد ۳۴
شنبه تا 5شنبه: 8صبح - 5عصر
۰۲۱۷۷۶۱۹۰۰۶

بهترین تجهیزات سرمایشی موجود در بازار

جدیدترین مقالات در حوزه ساخت سردخانه ، کمپرسور سردخانه ، گاز سردخانه ، روغن سردخانه و ...
فروش کمپرسور سردخانه
انتخاب بهترین تجهیزات سرمایشی برای ساخت سردخانه ها و تونل های انجماد، از اهمیت بالایی برخوردار است. این سیستم ها باید بهترین تجهیزات را داشته باشند تا بتوانند عملکرد مطلوبی ارائه نمایند. از این رو سازندگان سیستم های سردمایشی باید بهترین تجهیزات را برای ساخت این سیستم ها تهیه کنند.
5/5

فهرست مطالب بهترین تجهیزات سرمایشی موجود در بازار

[vc_row][vc_column][vc_column_text]

پیشنهاد خرید
گاز R134 کولیب - ساخت سردخانه ، نمایندگی کمپرسور سردخانه دورین و گاز سردخانه کولیب
گاز R-134خرید کنید

بهترین تجهیزات سرمایشی موجود در بازار

سیستم سرمایش به عنوان دستگاهی که می تواند از بیشتر مواد غذایی تولید شده در کارخانه های مختلف برای طولانی مدت نگهداری کند، نیاز به تجهیزات خاصی دارد. لازم است برای ساخت این سیستم ها ابتدا با بهترین تجهیزات سرمایشی آشنا شوید تا بتوانند بهترین لوازم و قطعات سردخانه را انتخاب نموده و در ساخت سیستم های سرمایشی و تهویه مطبوع از آنها استفاده کنید.

سیستم های سرمایشی سالهای زیادی است که توسط کارخانه ها، ساختمان ها، صنایع صنعتی و … مورد استفاده قرار می گیرند. از این رو بسیار پرکاربرد بوده و عملکرد مطلوبی دارند. می توان با استفاده از این سیستم ها به خوبی از مواد غذایی در مدت زمان های مشخص نگهداری کرد. اما لازم است برای تجهیز و ساخت سردخانه و تونل های انجماد به عنوان سیستم های سرمایشی از تجهیزاتی استفاده شود که کیفیت بالایی داشته باشند.

از بهترین تجهیزات سرمایشی که می توانیم در سیستم های سرمایشی استفاده کنیم، باید به کندانسور، اواپراتور، انواع چیلر، فن کویل، انواع کمپرسور، ساندویچ پانل، اویل سپراتور و … اشاره کنیم. هر یک از این تجهیزات کاربرد خاصی در سیستم های سرمایشی داشته و می توانند بر روی عملکرد سیستم های سرمایشی تاثیر گذارند.

بهترین تجهیزات سرمایشی
بهترین تجهیزات سرمایشی

 

اهمیت تهیه بهترین تجهیزات سرمایشی

سیستم های تهویه مطبوع و سردخانه ها امروزه به یکی از مهمترین مکان های مورد استفاده در صنایع مختلف تبدیل شده اند. می توان از این سیستم ها هم در صنایع کشاورزی، هم در صنایع صنعتی و هم در صنایع خانگی استفاده کرد. در اصل هدف از ساخت و هوشمند سازی سیستم های خنک کننده، نگهداری مواد غذایی برای مدت زمان طولانی تر و با کیفیت بیشتر است.

تنها مسئله ای که باید در مورد تهیه سیستم های سرمایشی به آن توجه شود، تجهیزاتی است که برای ساخت آن باید تهیه نمود. در صورتی که تجهیزات مناسب و با کیفیتی برای سیستم های سرمایشی تهیه نشود، این سیستم ها قادر نخواهند بود در نگهداری مواد غذایی و صنعتی عملکرد مطلوبی داشته باشند.

از این رو انتخاب بهترین تجهیزات سرمایشی از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است. می توان این تجهیزات سرمایشی مورد نیاز را از نمایندگی های معتبر همچون نماینده انحصاری کمپرسورهای دورین ، نماینده دربهای ایوانس، نماینده انحصاری کولیب STARGET چین، نماینده پخش انواع ساندویچ پانل، نماینده شرکت ERRECOM و نماینده شرکت GMC تهیه نمود.

تنها در صورتی که یک سیستم سرمایشی از بهترین تجهیزات سرمایشی برخوردار باشد، می تواند نیاز صنعت مورد نظر را به خوبی برآورده نماید. در غیر این صورت نه تنها استفاده از این سیستم ها کاربرد لازم را نخواهند داشت، بلکه منجر به از بین رفتن مواد غذایی بسیار زیادی نیز خواهند شد.

بهترین تجهیزات سرمایشی
بهترین تجهیزات سرمایشی

 

مهمترین کاربرد سیستم های سرمایشی 

صنایع مختلف برای این که بتوانند تمامی مواد تولیدی خود را برای مدت زمان طولانی نگهداری کنند، نیاز به محلی دارند که تمامی شرایط لازم را برای نگهداری از مواد تولیدی داشته باشد. کارخانه های تولیدکننده لبنیات، مواد غذایی و کشاورزانی که اقدام به تولید میوه و سبزیجات و … می نمایند، نمی توانند در زمان تولید همه محصولات خود را وارد بازار کنند.

آنها نیاز دارند تا این محصولات را برای مدت زمان مشخصی در سردخانه نگهداری کنند. پس باید بگوییم استفاده از سردخانه و تونل انجماد می تواند برای نگهداری مواد تولیدی مختلف بسیار پرکاربرد باشد. اما لازم است این سیستم ها با استفاده از بهترین تجهیزات سرمایشی ساخته شده باشند؛ تا بتوانند به خوبی از این مواد برای مدت زمان طولانی نگهداری کنند.

بهتر است افرادی که تمایل به ساخت و استفاده از سردخانه ها و تونل های انجماد دارند، ابتدا مرحله مشاوره و ساخت سردخانه را زیر نظر افراد متخصص سپری کنند؛ تا بتوانند بهترین تجهیزات را برای ساخت سردخانه و تونل های انجام انتخاب نموده و پس از آن سردخانه مورد نظر خود را بسازند.[/vc_column_text][/vc_column][/vc_row]

اشتراک گذاری در :

ممکن است مطالعه مطالب مرتبط زیر به شما کمک بیشتری کند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *