اطلاعات تماس بازرگانی گرام

دفتر شهرک صنعتی بزرگ شیراز :
شیراز شهرک صنعتی- بعد از میدان اول سمت راست قبل از شرکت خدماتی شهرک ها
شنبه تا 5شنبه: 7صبح - 4عصر
۰۷۱۳۷۷۴۰۱۶۸

دفتر مرکزی:
شیراز - بلوار میرزای شیرازی تاچارا کوچه ۱۱ پلاک ۱
شنبه تا 5شنبه: 7صبح - 4عصر
۰۷۱۳۶۳۶۰۸۵۶

دفتر تهران:
خیابان سعدی شمالی-خیابان برادران قائدی-سه راه ظهیرالاسلام-ساختمان کاسپین-طبقه ۳-واحد ۳۴
شنبه تا 5شنبه: 8صبح - 5عصر
۰۲۱۷۷۶۱۹۰۰۶

بهترین سردخانه با کیفیت کدام است؟

جدیدترین مقالات در حوزه ساخت سردخانه ، کمپرسور سردخانه ، گاز سردخانه ، روغن سردخانه و ...
سردخانه با کیفیت سردخانه ای است که از بهترین تجهیزات و سیستم برای نگهداری از مواد غذایی برخوردار باشد. این سردخانه ها در تنوع بالا و بسته به نوع محصول و مواد غذایی که باید در آنها نگهداری شود ساخته می شوند و از آنها استفاده می شود. لازم است به میزان کیفیت سردخانه توجه ویژه ای شود تا از فاسد شدن مواد غذایی جلوگیری نمود.
5/5

فهرست مطالب بهترین سردخانه با کیفیت کدام است؟

[vc_row][vc_column][vc_column_text]

پیشنهاد خرید
گاز R134 کولیب - ساخت سردخانه ، نمایندگی کمپرسور سردخانه دورین و گاز سردخانه کولیب
گاز R-134خرید کنید

بهترین سردخانه با کیفیت کدام است؟

تقریبا می توانیم بگوییم بیشتر مواد غذایی که در کارخانه ها تولید می شوند و یا در طبیعت رشد می کنند، قابلیت نگهداری در سردخانه ها را دارند. تا برای مدت زمان طولانی از فاسد شدن آنها جلوگیری شود و بتوان آنها را در بهترین زمان وارد بازار نمود. اما برای نگهداری این مواد غذایی لازم است از سردخانه با کیفیت استفاده شود تا شرایط مناسب را برای نگهداری از مواد غذایی داشته باشد. در غیر این صورت منجر به فاسد شدن مواد خواهد گردید.

با این تفاسیر به نظر شما بهترین سردخانه با کیفیت چه ویژگی هایی باید داشته باشد؟ آیا لازم است برای هوشمند سازی سیستم های خنک کننده از تجهیزات خاصی استفاده شود؟ یا آنکه نیاز به لوازم و قطعات سردخانه خاصی وجود دارد؟ برای پاسخ به این سوالات لازم است ابتدا با انواع سردخانه ها آشنا شویم و سپس کیفیت آنها را بررسی نمایید. تا بدانیم استفاده از این سردخانه ها چه مزایایی می تواند به همراه داشته باشد.

ویژگی سردخانه با کیفیت
ویژگی سردخانه با کیفیت

انواع سردخانه های با کیفیت و مزایای آنها 

سردخانه ها که به نمونه سردخانه ثابت و سردخانه متحرک دسته بندی می شوند، دارای دو نمونه کلی زیر صفر و بالای صفر هستند. مواد غذایی بسته به شرایط و دمایی که نیاز دارند در این سردخانه ها نگهداری می شوند تا سالم و با کیفیت باقی بمانند. می توان با مشاوره و ساخت سردخانه های مختلف، از فاسد شدن مواد غذایی در طولانی مدت جلوگیری نمود. از سوی دیگر این مواد غذایی را برای مدت طولانی در سردخانه نگهداری کرد و در زمان مناسب به بازار عرضه نمود.

برخی از مواد غذایی نیاز دارند تا در دمای بالای صفر قرار گیرند، در حالی که برخی دیگر نیاز به دمای زیر صفر دارند تا کیفیت خود را برای مصرف حفظ کنند. از این رو ساخت انواع سردخانه ها همچون ساخت سردخانه زیرصفر پروتئینی، ساخت سردخانه بالاصفر لبنیاتی، ساخت سردخانه بالاصفر میوه و … بسیار در کشور متداول است.

مهمترین مزایای استفاده از این نمونه های سردخانه با کیفیت، حفظ کیفیت مواد غذایی در طولانی مدت است. می توان مواد مختلف را پس از تولید برای زمان طولانی در سردخانه ها نگهداری کرد و در زمان لازم به بازار عرضه نمود. تا در اختیار مشتری قرار گرفته و مورد استفاده قرار دهد.

سردخانه با کیفیت صنعتی
سردخانه با کیفیت صنعتی

هدف از ساخت سردخانه با کیفیت

نیاز جامعه به سردخانه ها را نمی توانیم کتمان کنیم. از این رو هر شرکت تولید کننده مواد غذایی نیاز دارد تا از یک سردخانه با کیفیت بهره مند شود و مواد غذایی تولیدی خود را در آنجا حفظ و نگهداری کند. به طور کلی برخی از مواد غذایی که تولید می شوند، در طول یک سال قابل استفاده نیستند و به سرعت فاسد می شوند. یعنی نمی توان آنها را برای مدت یک سال نگهداری کرد. به همین دلیل سردخانه ها ساخته می شوند تا از این مواد نگهداری کنند.

مثلا میوه های متنوع در فصل های مختلف تولید می شوند و پس از اتمام فصل، دیگر نمی توان به این میوه ها دسترسی داشت. البته این مسئله مربوط به گذشته است. امروزه با ساخت انواع سردخانه با کیفیت، می توان میوه ها را از فصل های سرد سال برای فصول گرم نگهداری کرد یا بلاعکس. که این مسئله دسترسی به میوه های متنوع را در ایام سال میسر نموده است.

برخی از میوه ها همچون موز میوه های گرمسیری هستند و به هیچ عنوان در فصل زمستان تولید نمی شوند. تولید کنندگان این میوه را در تابستان به سردخانه های باکیفیت ارسال می کنند و در فصل زمستان به بازار عرضه می کنند. با این فرایند در هر فصلی می توان به میوه مورد نظر دسترسی یافت. البته اگر یک سردخانه از کیفیت بالایی برخوردار نباشد، قادر نخواهد بود این مواد غذایی و میوه ها را برای مدت طولانی حفظ کند. از این رو کیفیت ساخت سردخانه ها از اهمیت بالایی برخوردار است.[/vc_column_text][/vc_column][/vc_row]

اشتراک گذاری در :

ممکن است مطالعه مطالب مرتبط زیر به شما کمک بیشتری کند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *