اطلاعات تماس بازرگانی گرام

دفتر شهرک صنعتی بزرگ شیراز :
شیراز شهرک صنعتی- بعد از میدان اول سمت راست قبل از شرکت خدماتی شهرک ها
شنبه تا 5شنبه: 7صبح - 4عصر
۰۷۱۳۷۷۴۰۱۶۸

دفتر مرکزی:
شیراز - بلوار میرزای شیرازی تاچارا کوچه ۱۱ پلاک ۱
شنبه تا 5شنبه: 7صبح - 4عصر
۰۷۱۳۶۳۶۰۸۵۶

دفتر تهران:
خیابان سعدی شمالی-خیابان برادران قائدی-سه راه ظهیرالاسلام-ساختمان کاسپین-طبقه ۳-واحد ۳۴
شنبه تا 5شنبه: 8صبح - 5عصر
۰۲۱۷۷۶۱۹۰۰۶

قابلیت ها و ویژگی های فیلتر درایر دانفوس

جدیدترین مقالات در حوزه ساخت سردخانه ، کمپرسور سردخانه ، گاز سردخانه ، روغن سردخانه و ...
فیلتر درایر دانفوس
فیلتر درایر دانفوس یکی از قطعات مهمی است که در سیستم های تبریدی مورد استفاده قرار می گیرد. این فیلترها دارای تنوع بسیار زیادی هستند و هر یک از آنها کاربرد خاص خود را دارند. از این رو لازم است با انواع فیلترهای درایر آشنا شوید تا بتوانید بسته به نوع اتصال، نوع سایز و محلی که نیاز به استفاده از آن دارید اقدام به انتخاب یکی از آنها نمایید.
5/5

فهرست مطالب قابلیت ها و ویژگی های فیلتر درایر دانفوس

[vc_row][vc_column][vc_column_text]

پیشنهاد خرید
گاز R134 کولیب - ساخت سردخانه ، نمایندگی کمپرسور سردخانه دورین و گاز سردخانه کولیب
گاز R-134خرید کنید

قابلیت ها و ویژگی های فیلتر درایر دانفوس

یکی از قطعات مهمی که می تواند در سیستم های تبریدی ناخالصی هایی همچون اسید، گرد و غبار، رطوبت و … را حذف کند، فیلتر درایر است. این فیلترها در نمونه های متنوعی توسط بهترین کمپانی های جهان تولید می شوند. یکی از بهترین فیلترهای درایر که تولید و به بازار عرضه می شود، فیلتر درایر دانفوس است. کمپانی دانفوس سالهای زیادی است که در زمینه تولید لوازم و قطعات سردخانه و سیستم های تبریدی فعالیت می کند.

از این رو محصولاتی که توسط این کمپانی تولید و به بازار عرضه میشوند، همگی از کیفیت مطلوبی برخوردار هستند. می توان از آنها برای ساخت انواع سردخانه ها و هوشمند سازی سیستم های خنک کننده استفاده کرد. فیلتر درایر دانفوس نمونه ای از قطعات مهم در سیستم های تبریدی است، که وظیفه دارد گرد و غبار، رطوبت و اسید را در مبرد جداکند. تا مبرد عملکرد بهتری در سیستم های تبریدی داشته باشد.

بدون تردید با دقت ترین مهندسان نیز، در زمان نصب و تعمیر سیستم های تبریدی، با ورود روغن، قطعات دارای رطوبت، رطوبت از طریق هوا و … مواجه می شوند این مسئله منجر می شود تا انواع کمپرسور در سیستم های تبریدی دچار آسیب شده و در عملکرد سیستم اختلال به وجود آید. پس لازم است از فیلتر مناسب در این سیستم ها استفاده شود، تا از بروز هرگونه آسیبی به سیستم های تبریدی جلوگیری شود.

فیلتر درایر دانفوس
فیلتر درایر دانفوس

ویژگی های خاص فیلتر درایر دانفوس

فیلتر دانفوس را باید یک تصفیه کننده و صافی عالی در سیکل های تبریدی به شمار آوریم. این قطعه می تواند تمام ذرات معلق، گرد و غبار، ذرات با خاصیت اسیدی و … را در خط مایع جذب خود نموده و از سیکل تبریدی خارج کنند. می توان دو گروه از فیلترهای دانفوس را در ایران تهیه نموده و مورد استفاده قرار داد. از جمله فیلتر درایر DCL و DCR.

فیلتر درایر دانفوس بسته به سایز اتصال، نوع بدنه و نوع اتصال در نمونه های مختلفی دسته بندی می شود. تهیه هر یک از این قطعات برای مشاوره و ساخت سردخانه لازم است. البته باید به نوع کمپرسوری که در سیستم های تبریدی استفاده می شود و دیگر قطعات مورد استفاده در این سیستم ها توجه شود. علاوه بر آن بهتر است این نکته را در نظر داشته باشید که این فیلترها با مبردهای فریونی از نوع CFC کلروفلوئوروکربن و HCFC هیدروفلوئوروکربن سازگار هستند.

فیلتر درایر دانفوس
فیلتر درایر دانفوس

مشخصات انواع فیلترهای درایر 

فیلترهای درایری که توسط کمپانی های معتبر تولید و به بازار عرضه می شوند، دارای مشخصات بسیار زیادی هستند. می توان این قطعات را در مسیر خط مایع یا خط مکش سیستم های تبریدی مورد استفاده قرار داد. علاوه بر آن این قطعات به منظور حذف اسید، حذف آب، حذف مواد زائد در این خطوط تولید و به بازار عرضه می شوند.

لازم است در زمان خرید فیلتر درایر دانفوس به این مسئله توجه کنید که مواد بدنه آن از چه جنسی است. زیرا بیشتر فیلترهای درایر تولید شده در بازار دارای دو نوع جنس فولاد و مس هستند. ساختار مغزی این قطعات نیز از نوع کامپوزیت، جامد و دانه ای بوده و می توان مغزی آن را تعویض نمود. برای آنکه بتوانید با تجهیز و ساخت سردخانه و تونل های انجماد بهترین کارایی را از این سیستم ها ببرید، لازم است از قطعاتی استفاده کنید که بالاترین کیفیت را دارند. فیلترهای درایر که معمولا بر روی مدار مبرد جوش داده می شوند، می توانند بهترین عملکرد را برای سیستم های سردخانه ای به همراه داشته باشند.

از این رو لازم است بهترین برند فیلتر درایر که فیلتر درایر دانفوس است را، از فروشگاه های معتبر تهیه نمایید. تا بتوانید عملکرد سیستم تبریدی خود را به بهترین شکل ممکن بهبود بخشید. بدون تردید قطعات مهمترین تجهیزات در ساخت سیستم های تبریدی به شمار می روند. به همین دلیل بهترین را برای آنها خریداری کنید.[/vc_column_text][/vc_column][/vc_row]

اشتراک گذاری در :

ممکن است مطالعه مطالب مرتبط زیر به شما کمک بیشتری کند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *