اطلاعات تماس بازرگانی گرام

دفتر شهرک صنعتی بزرگ شیراز :
شیراز شهرک صنعتی- بعد از میدان اول سمت راست قبل از شرکت خدماتی شهرک ها
شنبه تا 5شنبه: 7صبح - 4عصر
۰۷۱۳۷۷۴۰۱۶۸

دفتر مرکزی:
شیراز - بلوار میرزای شیرازی تاچارا کوچه ۱۱ پلاک ۱
شنبه تا 5شنبه: 7صبح - 4عصر
۰۷۱۳۶۳۶۰۸۵۶

دفتر تهران:
خیابان سعدی شمالی-خیابان برادران قائدی-سه راه ظهیرالاسلام-ساختمان کاسپین-طبقه ۳-واحد ۳۴
شنبه تا 5شنبه: 8صبح - 5عصر
۰۲۱۷۷۶۱۹۰۰۶

انواع سردخانه در شیراز

جدیدترین مقالات در حوزه ساخت سردخانه ، کمپرسور سردخانه ، گاز سردخانه ، روغن سردخانه و ...
انواع سردخانه در شیراز
سردخانه های ثابت و متحرک از نمونه های سردخانه شیراز هستند که با تجهیزات و قطعات مجهز و استانداردی در محیط های مختلف مورد استفاده قرار می گیرند. این سردخانه ها ویژگی های خاصی دارند و بسته به مدت زمان نگهداری از مواد غذایی، از دما و رطوبت متغیری نیز برخوردار هستند. البته بهتر است برای استفاده از سردخانه های متحرک و ثابت تجهیزاتی را تهیه کنید که مناسب محل نصب و استفاده سردخانه باشد.
5/5

فهرست مطالب انواع سردخانه در شیراز

[vc_row][vc_column][vc_column_text]

پیشنهاد خرید
گاز R134 کولیب - ساخت سردخانه ، نمایندگی کمپرسور سردخانه دورین و گاز سردخانه کولیب
گاز R-134خرید کنید

انواع سردخانه در شیراز و قطعات مورد نیاز در آن

سیستم های برودتی و سردخانه ها که در محیط های مختلف برای نگهداری مواد اولیه و محصولات نهایی مورد استفاده قرار می گیرند، به دسته های مختلفی تقسیم می شوند. مهمترین دسته بندی سردخانه در شیراز، سردخانه ثابت و سردخانه متحرک است که هر یک دارای مشخصه های خاصی بوده و برای محیط های متنوعی استفاده می شوند. این دو سردخانه خود به انواع دیگری نیز تقسیم می شوند که در ادامه به آنها خواهیم پرداخت.

تمامی این سردخانه ها شرایطی را فراهم می کنند که مواد اولیه، مواد کشاورزی، مواد و کالاهای فاسد نشدنی و دیگر موارد در یک محیط مصنوعی مطلوب مورد محافظت قرار گیرند. البته لازم به ذکر است که برای ساخت سردخانه در شیراز نیاز به یک محل مناسب با تجهیزات ویژه خواهد بود. بسیاری از کارشناسان و مهندسان آموزش دیده بهترین تجهیزات را از شرکت های تولید کننده لوازم و قطعات سردخانه تهیه کرده و مورد استفاده قرار می گیرند.

اما پیش از اقدام به تهیه این تجهیزات، لازم است نوع سردخانه مشخص شود تا بتوان قطعات مناسب با سردخانه مورد نظر را از شرکت بازرگانی گرام تهیه کرد. این شرکت بهترین قطعات و لوازم سردخانه شیراز را در اختیار مهندسان قرار می دهند تا اقدام به ساخت سردخانه مطلوب نمایند.

انواع سردخانه در شیراز-مجری بازرگانی گرام
انواع سردخانه در شیراز-مجری بازرگانی گرام

پرکاربردترین سردخانه کدام است؟

همانطور که پیش از این اشاره نمودیم، سردخانه ها به دو نوع ثابت و متحرک تقسیم می شوند. در سردخانه های ثابت از تجهیزاتی استفاده می شود که دما و رطوبت لازم را برای بسیاری از مواد غذایی و عدم جلوگیری از فاسد شدن آنها، تامین کند. می توان این سردخانه ها را هم در فضای باز و هم در فضای بسته نصب و استفاده نمود. از این رو پرکاربرد هستند.

از سردخانه های ثابت بیشتر برای نگهداری از لبنیات، میوه، سبزیجات، گوشت، خرما و دیگر مواد غذایی استفاده می کنند. از آنجایی که این سردخانه ها در اندازه ها و ابعاد مختلف طراحی می شوند، لازم است پیش از خرید قطعات و لوازم، از افراد متخصص مشاوره دریافت کنید. دریافت مشاوره از کارشناسان می توانند روند تجهیز و ساخت سردخانه در شیراز را برای شما تسریع نماید.

برای تهیه تجهیزات و قطعات سردخانه بهتر است به سراغ نمایندگی های معتبر در ایران روید. شرکت بازرگانی گرام که نمایندگی انحصاری کمپرسورهای دورین ایتالیا، نمایندگی انحصاری گاز کولیب STARGET چین ،نمایندگی روغن و نشتگیر های ارکام ایتالیا و نمایندگی دربهای ایوانس را در اختیار دارد، بهترین گزینه برای دریافت مشاوره و ساخت سردخانه در ایران است.

سردخانه های ثابت که در کشور ساخته می شوند، به دو نوع سردخانه ثابت بالای صفر و زیر صفر دسته بندی می شوند. سردخانه بالا صفر برای نگهداری محصولات و مواد غذایی در کوتاه مدت استفاده می شود. از این رو تولیدکنندگان مواد غذایی و صادرکنندگان، بیشتر اقدام به ساخت سردخانه بالا صفر لبنیاتی و ساخت سردخانه بالا صفر میوه می نمایند.

در حالی که سردخانه های زیر صفر مناسب نگهداری از مواد غذایی برای مدت طولانی تری بوده و از این رو تولیدکنندگان اقدام به ساخت سردخانه زیر صفر پروتئینی با دمای بین 12- تا 24- می نمایند. تا مواد غذایی و محصولات تولید کرده خود را برای مدت زمان طولانی تری نگهداری کنند.

انواع سردخانه در شیراز - مجری بازرگانی گرام
انواع سردخانه در شیراز – مجری بازرگانی گرام

سردخانه های متحرک چه ویژگی هایی دارند؟

این نمونه از سردخانه که بیشتر شبیه به کانکس یا اتاقک هستند، معمولا بر روی نیسان یا وانت نصب شده و برای حمل و نقل مواد غذایی، محصولات پروتئینی، صنایع دارویی و موارد دیگر مورد استفاده قرار می گیرند. از آنجایی که این نمونه از سردخانه ها قابلیت جابجا شدن دارند بسیار پرکاربرد بوده و دمای آنها هم بسته به نوع محصولی که از آن نگهداری می شود متغیر است.

تمامی سردخانه ها دارای اجزای اصلی هستند که یکی از این قطعات می تواند عملکرد سیستم های سردخانه را با اختلال مواجه سازد. انواع کمپرسور، انواع کندانسور از جمله کندانسور هوایی و ابی ، موتور و انواع اپراتورهای خنک کننده، مهمترین تجهیزاتی هستند که در سیستم های مورد استفاده قرار می گیرند. علاوه بر این تجهیزات، سردخانه های متحرک را می توان با بهره گیری از ساندویچ پانل در ابعاد متنوعی ساخت و مورد استفاده قرار داد.

مشاورین متخصص گروه تولیدی و بازرگانی گرام در اجرای انواع سردخانه در شیراز و جنوب کشورهمراه و هم گام شما خواهند بود.[/vc_column_text][/vc_column][/vc_row]

اشتراک گذاری در :

ممکن است مطالعه مطالب مرتبط زیر به شما کمک بیشتری کند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *