اطلاعات تماس بازرگانی گرام

دفتر شهرک صنعتی بزرگ شیراز :
شیراز شهرک صنعتی- بعد از میدان اول سمت راست قبل از شرکت خدماتی شهرک ها
شنبه تا 5شنبه: 7صبح - 4عصر
۰۷۱۳۷۷۴۰۱۶۸

دفتر مرکزی:
شیراز - بلوار میرزای شیرازی تاچارا کوچه ۱۱ پلاک ۱
شنبه تا 5شنبه: 7صبح - 4عصر
۰۷۱۳۶۳۶۰۸۵۶

دفتر تهران:
خیابان سعدی شمالی-خیابان برادران قائدی-سه راه ظهیرالاسلام-ساختمان کاسپین-طبقه ۳-واحد ۳۴
شنبه تا 5شنبه: 8صبح - 5عصر
۰۲۱۷۷۶۱۹۰۰۶

تهیه بهترین سیستم تهویه ی مطبوع شیراز

جدیدترین مقالات در حوزه ساخت سردخانه ، کمپرسور سردخانه ، گاز سردخانه ، روغن سردخانه و ...
چیلر و سیستم تهویه مطبوع
سیستم های تهویه ی مطبوع شیراز که توسط نمایندگی به مشتری عرضه می شوند، نمونه ای از سیستم های پرکاربرد در سیستم های برودتی و حرارتی هستند. می توان از این سیستم ها هم در محیط های سرمایشی و هم در محیط های گرمایشی استفاده کرد. زیرا دارای کاربردهای متنوعی بوده و از جمله سیستم های مهم برودتی و حرارتی به شمار می روند.
5/5

فهرست مطالب تهیه بهترین سیستم تهویه ی مطبوع شیراز

[vc_row][vc_column][vc_column_text]

پیشنهاد خرید
گاز R134 کولیب - ساخت سردخانه ، نمایندگی کمپرسور سردخانه دورین و گاز سردخانه کولیب
گاز R-134خرید کنید

تهیه بهترین سیستم تهویه ی مطبوع شیراز

سیستم های تهویه مطبوع را هم می توان در به عنوان یک سیستم سرمایشی و هم به عنوان یک سیستم گرمایشی مورد استفاده قرار داد. سیستم های تهویه ی مطبوع شیراز که در تهران تولید و توسط نمایندگی در شیراز به فروش می رسند، توسط متخصص ترین مهندسان مکانیک با استفاده از اصول انتقال حرارات و مکانیک سیالات طراحی و ساخته می شوند. این سیستم ها طبق استاندارد تولید شده و از نظر کیفیت دما، هوا، فشار و رطوبت در شرایط مطلوبی قرار دارند.

به طور کلی باید بگوییم ساخت انواع چیلر و سیستم تهویه مطبوع از حساسیت و دقت بالایی برخوردار است. زیرا با استفاده از این سیستم ها می توان میزان برودت و حرارت لازم را در سردخانه ها ایجاد کرد. البته سیستم های تهویه ی مطبوع شیراز دارای تنوع بالایی نیز هستند که هر یک از آنها را می توان در سردخانه ها و سیستم های حرارتی خاصی استفاده کرد.

در واقع باید بگوییم تهیه سیستم های تهویه مطبوع و استفاده از آنها در محیط های مختلف، با این هدف انجام می شود، که بتوان هوای پاک و سالم به وجود آورد. علاوه بر آن بتوان پس از مشاوره و ساخت سردخانه، دما و رطوبت سیستم های سرمایشی را کنترل نمود. در نهایت نیز با به این نکته اشاره کنیم، که استفاده از سیستم های تهویه ی مطبوع شیراز در محیط های دیگر می تواند به ضد عفونی کردن و ایزوله کردن هوا نیز کمک شایانی نماید.

سیستم های تهویه مطبوع برودتی
سیستم های تهویه مطبوع برودتی

انواع سیستم های تهویه ی مطبوع شیراز

سیستم های تهویه مطبوع بسته به عملکردی که دارند، در دسته های مختلفی طبقه بندی می شوند. می توانیم بگوییم این سیستم ها از نظر کاربری، هم می توانند ترکیبی باشند هم مرکزی و هم مجزا. از نمونه های سیستم های تهویه مطبوع مرکزی باید به انواع چیلرها همچون چیلر آب خنک با کمپرسور اسکرو، چیلر آبی با کمپرسور اسکرال، چیلر تراکمی هوا خنک اسکرال، چیلر تراکمی هوا خنک اسکرو، مینی چیلر و چیلر هوا خنک اسکرال و چیلر هوایی با کمپرسور رفت و برگشت اشاره کنیم.

علاوه بر آن سیستم های تهویه ی مطبوع شیراز با کاربری مرکزی دیگری نیز وجود دارد، که از جمله آنها باید به فن کویل هایی همچون فن کویل دکوراتیو زمینی و فن کویل سقفی توکار اشاره کنیم. در حالی که سیستم های تهویه مطبوع مجزا تنها کولرهای آبی و اسپیلت های دیواری هستند. در نهایت نیز باید به نمونه دیگری از سیستم های تهویه مطبوع اشاره کنیم که ترکیبی هستند.

از جمله این سیستم ها می توانیم به کویل های آب گرم برای گرمایش، موتورخانه های گرمایشی همراه با رادیاتور و … اشاره کنیم.

سیستم های تهویه ی مطبوع شیراز
سیستم های تهویه ی مطبوع شیراز

تجهیزات به کار رفته در سیستم های تهویه مطبوع 

به طور کلی برای ساخت سیستم های تهویه ی مطبوع شیراز از تجهیزات مختلفی استفاده می شود. از جمله این قسمت ها و تجهیزات باید به موارد زیر اشاره کنیم:

  • فن کویل ها: فن کویل ها نقطه تبادل حرارت در سیستم های برودتی و حرارتی به شمار می روند. می توانیم آنها را به دو نوع گرمایشی و سرمایشی دسته بندی کنیم.
  • پمپ ها: این تجهیزات که برای ساخت سیستم های تهویه مطبوع به کار می روند، وظیفه دارد تا سیال ها را در سیستم به حرکت در آورند. از این رو جزو قطعات مهم سیستم های تهویه مطبوع به شمار می روند.
  • رطوبت گیرها: از دیگر تجهیزات به کار رفته در سیستم های تهویه ی مطبوع شیراز، باید به رطوبت گیرها اشاره کنیم. این قطعه با سرد کردن دمای هوا، منجر به کاهش دما به زیر نقطه شبنم می شود. پس از آن رطوبت هوا همچون قطرات ریزی در هوا معلق می شوند.
  • هواکش ها و فن ها: یکی دیگر از تجهیزات مهمی که در سیستم های تهویه مطبوع به کار برده می شود، هواکش ها و فن ها هستند. در اصل فن ها قلب تپنده سیستم های تهویه مطبوع به شمار می روند و وظیفه دارند تا هوای سرد یا گرم را در کویل ها جابجا کنند.

[/vc_column_text][/vc_column][/vc_row]

اشتراک گذاری در :

ممکن است مطالعه مطالب مرتبط زیر به شما کمک بیشتری کند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *