اطلاعات تماس بازرگانی گرام

دفتر شهرک صنعتی بزرگ شیراز :
شیراز شهرک صنعتی- بعد از میدان اول سمت راست قبل از شرکت خدماتی شهرک ها
شنبه تا 5شنبه: 7صبح - 4عصر
۰۷۱۳۷۷۴۰۱۶۸

دفتر مرکزی:
شیراز - بلوار میرزای شیرازی تاچارا کوچه ۱۱ پلاک ۱
شنبه تا 5شنبه: 7صبح - 4عصر
۰۷۱۳۶۳۶۰۸۵۶

دفتر تهران:
خیابان سعدی شمالی-خیابان برادران قائدی-سه راه ظهیرالاسلام-ساختمان کاسپین-طبقه ۳-واحد ۳۴
شنبه تا 5شنبه: 8صبح - 5عصر
۰۲۱۷۷۶۱۹۰۰۶

استانداردهای ساخت سردخانه بالا صفر لبنیاتی

جدیدترین مقالات در حوزه ساخت سردخانه ، کمپرسور سردخانه ، گاز سردخانه ، روغن سردخانه و ...
سردخانه های بالا صفر
یکی از انواع مواد پروتئینی که حساسیت زیادی دارد و بهتر است در دمای استاندارد قرار بگیرد شیر می باشد. شما باید به خوبی بدانید که شیر و هر ماده لبنیاتی دیگر نیاز است درون سردخانه بالا صفر لبنیاتی نگهداری شود. تولید کنندگانی که با استانداردهای ساخت سردخانه بالا صفر لبنیاتی آشنا می باشند قادر هستند این سردخانه را بر اساس استانداردهای مشخص شده ای تولید کنند.
5/5

فهرست مطالب استانداردهای ساخت سردخانه بالا صفر لبنیاتی

[vc_row][vc_column][vc_column_text]

استانداردهای ساخت سردخانه بالا صفر لبنیاتی

یکی از انواع مواد پروتئینی که حساسیت بسیار زیادی دارد و باید در دمای استاندارد قرار بگیرد شیر می باشد. شما باید به خوبی بدانید که شیر و هر ماده لبنیاتی دیگر باید درون سردخانه بالا صفر لبنیاتی نگهداری شود. تولید کنندگانی که با استانداردهای ساخت سردخانه بالا صفر لبنیاتی آشنا هستند قادر می باشند این سردخانه را بر اساس استانداردهای مشخص شده ای تولید کرده و تحویل مشتریان دهند. اینکه هر یک از مواد لبنیاتی در درجه مناسبی قرار بگیرند بسیار مهم است. بنابراین شما هر یک از محصولات لبنیاتی را  باید در یک سردخانه و در دمای استاندارد قرار دهید تا به بافت آن آسیبی وارد نشود.

بازرگانی گرام که ساخت سردخانه بالا صفر لبنیاتی را بر عهده دارد به خوبی با استانداردهای درجه بندی این سردخانه ها آشنا می باشد. در واقع هر یک از درجه بندی های نگهداری از مواد لبنیاتی را روی آن درجه کرده است تا شما قادر باشید در درجه مناسبی مواد لبنیاتی را نگهداری کنید. کارشناسان بازرگانی گرام در ابتدا به کیفیت ساخت محصول توجه می کنند. بنابراین از بهترین و مناسب ترین متریال ها برای تولید سردخانه بالا صفر مخصوص لبنیات استفاده می نمایند. بازرگانی گرام که در زمینه ساخت سردخانه بالا صفر میوه ، سردخانه ثابت ، سردخانه متحرک و … تخصص دارد به خوبی می داند که باید از چه استانداردهایی جهت ساخت این سردخانه بهره برداری نماید.

ساخت سردخانه بالا صفر لبنیاتی
ساخت سردخانه بالا صفر لبنیاتی

ساخت سردخانه بالا صفر لبنیاتی و درجه بندی آن برای نگهداری مواد لبنیاتی متنوع

برای ساخت سردخانه بالا صفر لبنیاتی باید به خوبی درجه بندی آن را بر اساس مواد لبنیاتی متنوع تنظیم نمایند. تنظیم درجه آنها بر اساس هر یک از انواع مواد لبنیاتی عبارت است از :

  1. ماست یخ زده :

ماستی که آمیخته با میوه، مواد خشک و یا سفت کننده باشد را پس از یخ زدن ، می‌توانید در دمای 20- درجه سلسیوس تا  3 ماه بدون اینکه به ساختار آن آسیبی برسد نگهداری کنید.

  1. خامه پاستوریزه یخ زده :

خامه تازه که 50 درصد چربی شیر دارد را به طور معمول در دمای 90 درجه سلسیوس پاستوریزه و  سرد می کنند.  با استفاده از دستگاه سرمازا آن را به گونه‌ قالبی یخ زده می نمایند. خامه پاستوریزه یخ زده قالبی و صفحه‌ای  را باید با لایه نازک و یا کیسه پلاستیکی که جنس پلی اتیلن دارد با چگالی زیاد پوشش دهید. نمای حبه ‌ای و پوسته‌ای آن را بهتر است در کیسه ای با جنس بالا بریزی و در ظرف کارتنی بسته بندی کنید.

ساخت سردخانه بالا صفر لبنیاتی
ساخت سردخانه بالا صفر لبنیاتی
  1. پنیر یخ زده :

پنیر یخ زده مانند امنتال و چدار را بعد از یخ زدن باید در درجه 20- سلسیوس قرار دهید. این پنیرها در این دما تا 6 ماه به خوبی نگهداری می شوند و به ساختار آنها آسیبی وارد نمی شود.

  1. شیر پاستوریزه یخ زده :

شیر خام را پیش از یخ زدن باید پاستوریزه و همگن نمایید. شیر پاستوریزه یخ زده را قادر خواهید بود در دمای 20- درجه سلسیوس تا 4 ماه نگهداری کنید و به ساختار آن آسیبی وارد نمی شود.

  1. پنیر :

سرمازایی به طور معمول بعد از تولید پنیر مورد نیاز خواهد بود. پنیر نرم و تازه را گاهی اوقات پیش از بسته بندی کردن در یک سرمازای پیوسته سرد می نمایند و سپس در سالن سردی آن را نگهداری خواهند کرد. پنیرهای نرم و تازه‌ای که آب زیادی دارند باید در دمای بیشینه 5 درجه سلسیوس تا  3 هفته نگهداری شوند.

  1. ماست :

سرد کردن ماست برای کاهش دادن اسیدی شدن و پایداری آن ضروری می باشد، این کار را  بعد از بسته بندی کردن در سردخانه ها و در دمای کم باید انجام دهید که تا 5 درجه باشد.[/vc_column_text][/vc_column][/vc_row]

اشتراک گذاری در :

ممکن است مطالعه مطالب مرتبط زیر به شما کمک بیشتری کند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *