اطلاعات تماس بازرگانی گرام

دفتر شهرک صنعتی بزرگ شیراز :
شیراز شهرک صنعتی- بعد از میدان اول سمت راست قبل از شرکت خدماتی شهرک ها
شنبه تا 5شنبه: 7صبح - 4عصر
۰۷۱۳۷۷۴۰۱۶۸

دفتر مرکزی:
شیراز - بلوار میرزای شیرازی تاچارا کوچه ۱۱ پلاک ۱
شنبه تا 5شنبه: 7صبح - 4عصر
۰۷۱۳۶۳۶۰۸۵۶

دفتر تهران:
خیابان سعدی شمالی-خیابان برادران قائدی-سه راه ظهیرالاسلام-ساختمان کاسپین-طبقه ۳-واحد ۳۴
شنبه تا 5شنبه: 8صبح - 5عصر
۰۲۱۷۷۶۱۹۰۰۶

نکاتی در مورد خرید لوازم و قطعات سردخانه

جدیدترین مقالات در حوزه ساخت سردخانه ، کمپرسور سردخانه ، گاز سردخانه ، روغن سردخانه و ...
خرید لوازم و قطعات سردخانه
شما برای خرید لوازم و قطعات سردخانه بهتر است به خوبی برخی از نکات را در نظر داشته باشید. در این صورت قادر خواهید بود بهترین و با کیفیت ترین قطعات را خریداری نمایید. قطعات سردخانه متنوع می باشند و هر یک از آنها کاربردها و ویژگی های خاصی دارند.
5/5

فهرست مطالب نکاتی در مورد خرید لوازم و قطعات سردخانه

[vc_row][vc_column][vc_column_text]

نکاتی در مورد خرید لوازم و قطعات سردخانه

شما برای خرید هر یک از انواع لوازم و قطعات سردخانه باید به خوبی برخی از نکات را در نظر داشته باشید. در این صورت می توانید بهترین و با کیفیت ترین قطعات را خریداری کنید. قطعات سردخانه متنوع هستند و هر یک از آنها کاربردها و ویژگی های خاصی دارند. شما می توانید در بین انواع قطعاتی که برای سردخانه ها به کار می روند برندهای معتبر آنها را خریداری کنید. قطعاتی که برای ساخت سردخانه زیر صفر پروتئینی، ساخت سردخانه بالا صفر میوه، ساخت سردخانه  بالا صفر لبنیاتی و …. به کار برده می شود باید دارای گارانتی و خدمات پس  از فروش باشند.

اگر شما به خوبی در مورد نکاتی در مورد خرید لوازم و قطعات سردخانه  اطلاعات و آگاهی بیشتری داشته باشید می توانید بهترین و با کیفیت ترین آنها را از فروشندگان خریداری کنید. شرکت بازرگانی گرام با توجه به کیفیت بالایی که قطعات دارند آنها را به مشتریان خود تحویل می دهد. شما هم پیش از اینکه قطعات سردخانه را خریداری کنید باید به خوبی در مورد کیفیت و کارایی آن اطلاعات بیشتری به دست آورید و سپس آنها را خریداری کنید. آن دسته از قطعاتی که بی کیفیت هستند و گارانتی دارند نشان دهنده تقلبی بودنشان می باشد که نباید خریداری شوند.

لوازم و قطعات سردخانه
لوازم و قطعات سردخانه

آشنایی با ویژگی های لوازم و قطعات سردخانه پیش از خرید

شما پیش از اینکه هر یک از انواع لوازم و قطعات سردخانه را خریداری کنید باید به خوبی برخی از ویژگی های آن را مورد بررسی قرار دهید. برخی از ویژگی های مهمی که آنها باید داشته باشند و شما هم نیاز است آنها را بررسی کنید عبارت است از :

  1. تهیه انواع قطعات :

شما باید به خوبی بدانید که قطعات به کار برده شده درون سردخانه ها متنوع می باشند و هر یک از آنها هم باید روی سردخانه نصب شوند. در واقع در بین انواع کمپرسور، کندانسور و …. باید به خوبی نوع آنها را بر اساس سردخانه ای که می خواهید طراحی کنید انتخاب نمایید. برخی از قطعات که برای سردخانه لبنیاتی نیاز است شاید برای سردخانه های بالا صفر میوه نیاز نباشد. بنابراین باید به خوبی نوع سردخانه خود را پیش از خرید قطعات بررسی کنید.

  1. دقت به ساختار و کیفیت قطعات :

توجه کردن به ساختار هر یک از قطعاتی که روی سردخانه نصب می شود هم اهمیت بسیار زیادی دارد. اینکه شما بدانید قطعات سردخانه کیفیت مناسبی دارند اهمیت بسیار زیادی دارد و باید به خوبی این مسئله را در نظر داشته باشید. آن دسته از قطعاتی که کیفیت مناسبی ندارند را شما به هیچ عنوان نباید خریداری کنید، چرا که کیفیت و کارایی سردخانه را با مشکل مواجه می سازند.

لوازم و قطعات سردخانه
لوازم و قطعات سردخانه
  1. توجه به قیمت قطعات :

یکی از دیگر نکاتی که شما زمان خرید لوازم و قطعات سردخانه باید به آن دقت داشته باشید این است که قیمت آنها را به خوبی بررسی کنید. هر یک از قطعات نصب شده روی سردخانه کیفیت و قیمت متنوعی دارد. بنابراین شما باید از نمایندگی هر یک از قطعات با کیفیت سردخانه را خریداری کنید تا قیمت مناسبی را هم برای خریداری آنها پرداخت نمایید.

  1. دقت به گارانتی و خدمات پس از فروش قطعات :

با خرید هر یک از انواع قطعات نصب شده روی سردخانه باید به خوبی گارانتی و خدمات پس از فروش آنها را هم بررسی کنید. برخی از قطعات نصب شده روی سردخانه ممکن است که گارانتی نداشته باشند و شما به هیچ وجه نباید آنها را خریداری کنید. توجه داشته باشید که تنها قطعات برند دارای گارانتی و خدمات پس از فروش هستند که شما باید آنها را از نمایندگی خریداری کنید.[/vc_column_text][/vc_column][/vc_row]

اشتراک گذاری در :

ممکن است مطالعه مطالب مرتبط زیر به شما کمک بیشتری کند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *