اطلاعات تماس بازرگانی گرام

دفتر شهرک صنعتی بزرگ شیراز :
شیراز شهرک صنعتی- بعد از میدان اول سمت راست قبل از شرکت خدماتی شهرک ها
شنبه تا 5شنبه: 7صبح - 4عصر
۰۷۱۳۷۷۴۰۱۶۸

دفتر مرکزی:
شیراز - بلوار میرزای شیرازی تاچارا کوچه ۱۱ پلاک ۱
شنبه تا 5شنبه: 7صبح - 4عصر
۰۷۱۳۶۳۶۰۸۵۶

دفتر تهران:
خیابان سعدی شمالی-خیابان برادران قائدی-سه راه ظهیرالاسلام-ساختمان کاسپین-طبقه ۳-واحد ۳۴
شنبه تا 5شنبه: 8صبح - 5عصر
۰۲۱۷۷۶۱۹۰۰۶

ارائه مشاوره و ساخت سردخانه: ۴ نکته تاثیر گذار

جدیدترین مقالات در حوزه ساخت سردخانه ، کمپرسور سردخانه ، گاز سردخانه ، روغن سردخانه و ...
ارائه مشاوره و ساخت سردخانه
شرکت بازرگانی گرام ، پیشگامان نوآوری در طراحی ، مشاوره و ساخت سردخانه های صنعتی. با بهره گیری از تکنولوژی پیشرفته و دانش فنی روز دنیا،
5/5

فهرست مطالب ارائه مشاوره و ساخت سردخانه: ۴ نکته تاثیر گذار

ارائه مشاوره و ساخت سردخانه

پیش از ساخت هر یک از انواع سردخانه ها باید به خوبی در مورد ویژگی ‌های آن سردخانه و استانداردهایی که سردخانه به آنها نیاز دارد اطلاعات کافی به دست آورید. مشاوره و ساخت سردخانه را می توانید از افرادی که در این زمینه تخصص بیشتری دارند دریافت نمایید. آن دسته از افرادی که ساخت سردخانه زیر صفر پروتئینی، ساخت سردخانه بالا صفر میوه، ساخت سردخانه بالا صفر لبنیاتی و غیره را انجام داده اند به خوبی در زمینه ساخت انواع سردخانه می توانند شما را راهنمایی کنند. هر یک از سردخانه ها به فضای خاصی نیاز دارند که شما باید پیش از نصب و طراحی آن فضای مورد نظرتان را آماده سازید.

کارشناسان و مشاورانی که در بازرگانی گرام حضور دارند مشاوره و ساخت سردخانه را به شما ارائه خواهند داد. پاسخ هر یک از پرسش هایی که در مورد ساخت سردخانه دارید را می توانید از کارشناسان بازرگانی گرام دریافت نمایید. هر یک از کارشناسان در زمینه ساخت و طراحی انواع سردخانه ها اطلاعات کافی دارند و قادر هستند که شما را با استاندارد های روز طراحی سردخانه ها آشنا نمایند. برای طراحی هر یک از سردخانه ها کارشناسان توجه می نمایند که کیفیت آنها را افزایش دهند که در این صورت شما می توانید مدت زمان زیادی از سردخانه ها استفاده لازم را داشته باشید.

ارائه مشاوره و ساخت سردخانه
ارائه مشاوره و ساخت سردخانه

مراحل مشاوره و ساخت سردخانه

زمانی که شما مشاوره و ساخت سردخانه را از کارشناسان می خواهید دریافت کنید باید بدانید که برخی از نکات مهم برای مشاوره به شما ارائه داده می شود. برخی از مهمترین مراحلی که برای مشاوره باید دریافت شود عبارت است از :

  1. اندازه گیری زمین برای ساخت سردخانه :

در ابتدا برای ساخت سردخانه نیاز است که بدانید زمین مورد نظرتان برای ساخت سردخانه مطابق استانداردها و الزامات سردخانه خواهد بود. به این معنی که اولین قدم باید به فکر بهره‌ برداری از سردخانه باشید و تمامی جوانب ساخت اصولی سردخانه را در نظر بگیرید. اگر محل زمین شما از نظر تردد مشتریان مناسب نباشد و یا اینکه از نظر امنیتی زمین ایمن نباشد کارشناسان و مشاوران این مسئله را به شما گوشزد خواهند کرد. بسیاری از موارد دیگر هست که در جلسات مشاوره، مشاوران به آن می پردازند. این مورد اهمیت بسیار زیادی دارد که مشاوران از زمین مورد نظر شما جهت ساخت سردخانه بازدید کنند تا نظرات خود را در ابتدا برای طراحی سردخانه اعلام نمایند.

  1. نوع سردخانه :

سردخانه ها انواع متنوعی دارند که هر یک از آنها دارای ویژگی ها و مشخصات خاصی هستند. برخی از سردخانه ها برای نگهداری میوه می باشند و برخی از آنها برای نگهداری لبنیات مورد استفاده قرار می ‌گیرند. توجه داشته باشید که برای ساخت و طراحی هر یک از انواع سردخانه ها نیاز است به خوبی نوع مواد نگهداری شده درون سردخانه را از نظر درجه دما بررسی کنید. در این زمینه کارشناسان و مشاوران قادر هستند که شما را بر اساس نیازتان جهت ساخت سردخانه راهنمایی کنند.

ارائه مشاوره و ساخت سردخانه
ساخت سردخانه : مشاوره ، طراحی و اجرا | تضمین قیمت و کیفیت
  1. بخش های تشکیل دهنده سردخانه :

از دیگر مراحلی که برای مشاوره و ساخت سردخانه اهمیت زیادی دارد این است که با بخش های تشکیل دهنده سردخانه آشنایی داشته باشید. بیشتر سردخانه ها با کاربری های متنوع دارای بخش های تشکیل کننده مشابهی هستند. اما در برخی از سردخانه ها مانند سردخانه های میوه و سبدهایی باید طراحی شود که میوه ها درون آنها قرار داده شوند. در واقع هر یک از موادی که درون سردخانه قرار می‌گیرند باید درون سبد خاصی باشند.

  1. هزینه راه اندازی سردخانه :

تخمین زدن هزینه راه اندازی سردخانه از دیگر مراحلی است که کارشناسان و مشاوران زمان ساخت سردخانه برای شما تعیین خواهند کرد.

 

ساخت سردخانه : مشاوره ، طراحی و اجرا | تضمین قیمت و کیفیت

شرکت بازرگانی گرام ، پیشگامان نوآوری در طراحی و ساخت سردخانه های صنعتی. با بهره گیری از تکنولوژی پیشرفته و دانش فنی روز دنیا، ما متعهد به ارائه راهکارهای هوشمندانه و بهینه سازی شده برای نیازهای تبریدی شما هستیم. تیم ما در شرکت بازرگانی گرام، با تجربه ای دیرین در ساخت سردخانه های مدرن، آماده ارائه خدمات مشاوره ای، طراحی و اجرای پروژه های سردخانه ای متناسب با استانداردهای بین المللی است.

آیا به دنبال راهکارهای نوین در سردخانه سازی هستید که هم بهره وری انرژی را افزایش دهد و هم پایداری محصولات شما را تضمین کند؟ شرکت بازرگانی گرام با استفاده از متریال با کیفیت و تکنولوژی های هوشمند، به شما کمک می کند تا سردخانه ای ایده آل و مطابق با نیازهای خاص کسب وکارتان داشته باشید. ما از مرحله اولیه طراحی سردخانه تا نصب سردخانه و راه اندازی سردخانه، در کنار شما هستیم تا اطمینان حاصل کنید که سرمایه گذاری شما نتایج مطلوبی دارد.

با شرکت گرام، ساخت سردخانه تنها یک پروژه نیست، بلکه یک تجربه متمایز در خدمت رسانی با کیفیت و ارزش افزوده است. برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره رایگان، با ما تماس بگیرید.

اشتراک گذاری در :

ممکن است مطالعه مطالب مرتبط زیر به شما کمک بیشتری کند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *