اطلاعات تماس بازرگانی گرام

دفتر شهرک صنعتی بزرگ شیراز :
شیراز شهرک صنعتی- بعد از میدان اول سمت راست قبل از شرکت خدماتی شهرک ها
شنبه تا 5شنبه: 7صبح - 4عصر
۰۷۱۳۷۷۴۰۱۶۸

دفتر مرکزی:
شیراز - بلوار میرزای شیرازی تاچارا کوچه ۱۱ پلاک ۱
شنبه تا 5شنبه: 7صبح - 4عصر
۰۷۱۳۶۳۶۰۸۵۶

دفتر تهران:
خیابان سعدی شمالی-خیابان برادران قائدی-سه راه ظهیرالاسلام-ساختمان کاسپین-طبقه ۳-واحد ۳۴
شنبه تا 5شنبه: 8صبح - 5عصر
۰۲۱۷۷۶۱۹۰۰۶

ویژگی های کمپرسور دورین

جدیدترین مقالات در حوزه ساخت سردخانه ، کمپرسور سردخانه ، گاز سردخانه ، روغن سردخانه و ...
ویژگی های کمپرسور دورین -کمپرسور دورین ایتالیا یکی از بهترین تجهیزات و لوزام سیستم های تبریدی به شمار می رود که به دلیل ویژگی های خاصی که دارد موفق شده است در سطح جهان به محبوبیت بالایی دست یابد. این کمپرسورها انتخابی عالی برای ساخت سردخانه و تونل های انجماد به شمار می روند و می توانند عملکرد سیستم های سرمایشی را بهبود بخشند.
5/5

فهرست مطالب ویژگی های کمپرسور دورین

[vc_row][vc_column][vc_column_text]

پیشنهاد خرید
گاز R134 کولیب - ساخت سردخانه ، نمایندگی کمپرسور سردخانه دورین و گاز سردخانه کولیب
گاز R-134خرید کنید

ویژگی های کمپرسور دورین

 

در تمامی سیستم های سرمایشی و گرمایشی یک قطعه به عنوان قلب سیستم کار می کند. کمپرسورها دقیقا حکم قلب سیستم های تبریدی را بر عهده دارند و در صورتی که بهترین آنها انتخاب نشود می تواند مشکلات بسیاری برای سازندگان سردخانه ها و تونل انجماد به وجود آورد. کمپرسور دورین ایتالیا را می توانیم یکی از بهترین نمونه کمپرسورهای موجود در بازار به شمار آوریم.

کمپرسورها وظیفه دارند در سیستم های تبریدی انرژی را به مبرد منتقل کنند. این کار باعث حرکت مبرد در داخل سیستم می شود. پس لازم است از میان انواع کمپرسور بهترین انتخاب شود. کمپرسور دورین ایتالیا به گونه ای طراحی و ساخته شده است که تمام نیازهای سیستم های سرمایشی را برطرف کند. می توان با اطمینان از این سیستم ها در سردخانه ها و تونل های انجماد استفاده کرد.

کمپرسورها دورین دارای ظرفیت اسمی بین 1.5 تا 90 اسب بخار بوده و می توانند انرژی را از 4.42 تا 244.78 مترمکعب بر ساعت جابجا کنند. پس باید بگوییم تهیه این تجهیزات از نماینده انحصاری کمپرسورهای دورین ایتالیا، بهترین راهکاری است که سازندگان سردخانه ها باید انتخاب کنند. آنها می توانند از نمایندگی های معتبر کشور بهترین لوازم و قطعات سردخانه را تهیه نموده و برای ساخت سردخانه ها مورد استفاده قرار دهند.

ویژگی های کمپرسور دورین
ویژگی های کمپرسور دورین

 

تاریخچه آغاز فعالیت شرکت Dorin 

شرکت دورین فعالیت خود را از سال 1918 در کشور ایتالیا آغاز نموده است. این شرکت سالهای بسیاری است که در زمینه سیستم های سرمایشی و تولید قطعات و لوازم مورد استفاده در سردخانه ها فعالیت می کند. یکی از بهترین قطعاتی که برای تجهیز و ساخت سردخانه و تونل های انجماد وارد بازار می کند، کمپرسور دورین است.

این شرکت برای تولید تمامی قطعات سردخانه ای و سیستم های تبریدی از بهترین استانداردهای جهانی استفاده می کند. از این رو موفق شده است در کشور به برند محبوبی تبدیل شود. ابتدای سالهای فعالیت، این شرکت کمپرسورهای هوا تولید می کرد. اما با بررسی نیاز بازار دریافت که باید در زمینه تولید کمپرسورهای تبریدی نیز فعالیت نماید.

از این رو در سال 1952 فعالیت خود را در زمینه تولید انواع کمپرسور آغاز نمود. این کمپانی موفق شد در سال 2000 میلادی به یکی از بزرگترین تولیدکنندگان کمپرسورهای تهویه مطبوع در جهان تبدیل شود. امروزه می توان تمامی لوازم و قطعاتی که در این کمپانی تولید می شوند را از طریق نمایندگی های معتبر این شرکت تهیه نموده و مورد استفاده قرار داد.

می توانید محصولاتی همچون کندانسورهای سردخانه، چیلرهای تراکمی، اواپراتورها و انواع کمپرسورهای فریونی را با این برند تهیه نموده و در ساخت سردخانه ها مورد استفاده قرار دهید.

نماینده کمپرسور دورین ایتالیا
نماینده کمپرسور دورین ایتالیا

 

ویژگی های خاص کمپرسور دورین ایتالیا

تمام تجهیزاتی که برای ساخت سردخانه ها و تونل های انجماد استفاده می شوند، دارای ویژگی های خاصی هستند. در اصل اگر یکی از این قطعات کیفیت مطلوب را نداشته باشد می تواند در عملکرد سیستم اختلال ایجاد کند. پس لازم است پیش از مشاوره و ساخت سردخانه حتما در مورد تمامی لوازم و قطعاتی که در سردخانه ها استفاده می شوند اطلاعات لازم را به دست آورید.

کمپرسور دورین به عنوان قلب سیستم های تبریدی، دارای ویژگی ها و قابلیت های خاصی است. از جمله این ویژگی ها می توانیم به موارد زیر اشاره کنیم:

  1. سطح نویز در این مدل کمپرسورها بسیار پایین است.
  2. به لطف بهبود بالانس جرمی، ارتعاشات کمپرسورهای دورین ایتالیا پایین است.
  3. کمپرسورهای دورین برای تمامی مبردها مناسب هستند. از جمله مبردهای R404A، R134a، R407C، R507، R407F، R22
  4. کیفیت ساخت انواع کمپرسورهای دورین ایتالیا بسیار بالا بوده و طبق دستورالعمل EN ISO 9001 ساخته شده اند و مورد تایید هستند.
  5. کمپرسورهای دورین به دلیل بهینه سازی دینامیک جریان داخلی مبرد و مقدار بالای O.P از بازدهی بالایی برخوردار هستند.
  6. کمپرسورهای دورین دارای جعبه الکتریکی استاندارد IP65 هستند.

[/vc_column_text][/vc_column][/vc_row]

اشتراک گذاری در :

ممکن است مطالعه مطالب مرتبط زیر به شما کمک بیشتری کند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *