اطلاعات تماس بازرگانی گرام

دفتر شهرک صنعتی بزرگ شیراز :
شیراز شهرک صنعتی- بعد از میدان اول سمت راست قبل از شرکت خدماتی شهرک ها
شنبه تا 5شنبه: 7صبح - 4عصر
۰۷۱۳۷۷۴۰۱۶۸

دفتر مرکزی:
شیراز - بلوار میرزای شیرازی تاچارا کوچه ۱۱ پلاک ۱
شنبه تا 5شنبه: 7صبح - 4عصر
۰۷۱۳۶۳۶۰۸۵۶

دفتر تهران:
خیابان سعدی شمالی-خیابان برادران قائدی-سه راه ظهیرالاسلام-ساختمان کاسپین-طبقه ۳-واحد ۳۴
شنبه تا 5شنبه: 8صبح - 5عصر
۰۲۱۷۷۶۱۹۰۰۶

نمایندگی تجهیزات سردخانه در شیراز

جدیدترین مقالات در حوزه ساخت سردخانه ، کمپرسور سردخانه ، گاز سردخانه ، روغن سردخانه و ...
گروه تولیدی گرام ساخت سردخانه
نمایندگی تجهیزات سردخانه در شیراز -تهیه تجهیزات سردخانه ای از نمایندگی تجهیزات سردخانه در شیراز می تواند مقرون به صرفه و مطمئن باشد. زیرا نمایندگی های معتبر تجهیزات با کیفیت و برند سردخانه ای را به خریداران عرضه می کنند که از اطمینان بیشتری برخوردار هستند. از این رو تهیه تجهیزات و لوازم سردخانه از نمایندگی های معتبر بهترین انتخاب خواهد بود.
5/5

فهرست مطالب نمایندگی تجهیزات سردخانه در شیراز

[vc_row][vc_column][vc_column_text]

پیشنهاد خرید
گاز R134 کولیب - ساخت سردخانه ، نمایندگی کمپرسور سردخانه دورین و گاز سردخانه کولیب
گاز R-134خرید کنید

نمایندگی تجهیزات سردخانه در شیراز

 

نمایندگی های بسیاری در سراسر کشور وجود دارند که در زمینه عرضه تجهیزات سردخانه فعالیت می کنند. اما برای شناسایی بهترین نمایندگی تجهیزات سردخانه در شیراز لازم است به سراغ نمایندگی خاصی روید که قطعات سردخانه ای با کیفیت و برند در اختیار شما قرار دهد. گروه تولیدی و بازرگانی گرام بهترین نمایندگی در شیراز است که تمامی لوازم و قطعات سردخانه را با بالاترین کیفیت عرضه می کند، همچنن این مجموعه به عنوان نخستین سازمان در حوزه صنعت تبرید دارای تندیس طلایی و گواهینامه درجه یک نهمین جشنواره تقدیر از حامیان حقوق مصرف کنندگان استان فارس می باشد.

بیشترین تجهیزاتی که در این نمایندگی وجود دارد، انواع کمپرسورها، چیلر آب خنک با کمپرسور اسکرو، چیلر آبی با کمپرسور اسکرال، چیلر تراکمی هوا خنک اسکرال، چیلر تراکمی هوا خنک اسکرو، چیلر هوایی با کمپرسور رفت و برگشت، فن کویل دکوراتیو زمینی، مینی چیلر و چیلر هوا خنک اسکرال، فن کویل سقفی توکار، ساندویچ پانل، گازهای کولیب، درب های دورین ایوانز و موارد دیگر است.

افرادی که تمایل به مشاوره و ساخت سردخانه دارند می توانند تمامی تجهیزات لازم را از این نمایندگی تجهیزات سردخانه در شیراز تهیه کنند. همانطور که می دانیم تجهیزاتی که در سردخانه ها استفاده می شوند در صورتی که از کیفیت بالایی برخوردار نباشند، عملکرد مناسبی نیز نخواهند داشت. از این رو تنها تجهیزاتی را برای سردخانه تهیه کنید که از برندهای معتبر باشد.

نمایندگی تجهیزات سردخانه در شیراز
تجهیزات سردخانه ای

انواع تجهیزات ارائه شده در نمایندگی تجهیزات سردخانه در شیراز

سردخانه ها به تجهیزات مختلفی نیاز دارند. هر یک از این تجهیزات در نمونه های مختلفی طراحی و تولید می شوند. از این رو لازم است پیش از خرید تجهیزات سردخانه ای، در مورد ویژگی ها و مشخصات آنها اطلاعات لازم را به دست آورید. از جمله مهمترین تجهیزاتی که می توانید از نمایندگی های معتبر تجهیزات سردخانه ای تهیه کنید باید به موارد زیر اشاره کنیم:

  1. تابلو برق سردخانه
  2. انواع کمپرسور
  3. انواع کندانسورها برای سرد کردن گاز و تبدیل کردن آن به مایع
  4. انواع شیرآلات کنترلی
  5. شیر انبساط برای ایجاد فشار در سردخانه
  6. ملزومات و تجهیزات نصب سردخانه
  7. اواپراتور
  8. و موارد دیگر

تمامی این تجهیزات را می توانید به راحتی از نمایندگی تجهیزات سردخانه در شیراز تهیه کنید. البته این نکته را به خاطر داشته باشید که مشاوره با افرادی که در زمینه ساخت و تجهیز سردخانه ها تجربه دارند، می تواند به انتخاب تجهیزات بهتر کمک شایانی نماید. از سوی دیگر می توانید با دریافت مشاوره تجهیزاتی را خریداری کنید که علاوه بر کیفیت بالا، از قیمت پایینی نیز برخوردار باشد.

نمایندگی تجهیزات سردخانه در شیراز
نمایندگی تجهیزات سردخانه در شیراز

مهمترین تجهیزات به کار رفته در سردخانه های صنعتی

بسیاری از افراد بر این باور هستند که تجهیزات مورد استفاده در سردخانه های اتاقکی همان تجهیزاتی هستند که در سردخانه های صنعتی استفاده می شوند. اما باید بگوییم این سردخانه ها به دلیل تفاوت در ابعاد و کاربرد، نیاز به تجهیزات متفاوتی نیز خواهند داشت. مسلما سردخانه های صنعتی به دلیل بزرگتر بودن، نیاز به تجهیزات قوی تر و با کیفیت بالاتری خواهند داشت.

نمایندگی تجهیزات سردخانه در شیراز که عرضه کننده لوازم و قطعات سردخانه است، بهترین تجهیزات را برای احداث سردخانه های صنعتی در اختیار تولیدکنندگان مواد غذایی قرار می دهد. تا بهترین سوله ها و سردخانه های صنعتی را احداث کرده و در آن مواد غذایی و دیگر محصولات را نگهداری کنند. در اصل  این تجهیزات هستند که عملکرد و کاربرد سردخانه ها را افزایش می دهند.

تهیه تجهیزات سردخانه ای از نمایندگی تجهیزات سردخانه در شیراز می تواند مقرون به صرفه و مطمئن باشد. زیرا نمایندگی های معتبر تجهیزات با کیفیت و برند سردخانه ای را به خریداران عرضه می کنند که از اطمینان بیشتری برخوردار هستند. از این رو تهیه تجهیزات و لوازم سردخانه از نمایندگی های معتبر بهترین انتخاب خواهد بود.[/vc_column_text][/vc_column][/vc_row]

اشتراک گذاری در :

ممکن است مطالعه مطالب مرتبط زیر به شما کمک بیشتری کند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *