اطلاعات تماس بازرگانی گرام

دفتر شهرک صنعتی بزرگ شیراز :
شیراز شهرک صنعتی- بعد از میدان اول سمت راست قبل از شرکت خدماتی شهرک ها
شنبه تا 5شنبه: 7صبح - 4عصر
۰۷۱۳۷۷۴۰۱۶۸

دفتر مرکزی:
شیراز - بلوار میرزای شیرازی تاچارا کوچه ۱۱ پلاک ۱
شنبه تا 5شنبه: 7صبح - 4عصر
۰۷۱۳۶۳۶۰۸۵۶

دفتر تهران:
خیابان سعدی شمالی-خیابان برادران قائدی-سه راه ظهیرالاسلام-ساختمان کاسپین-طبقه ۳-واحد ۳۴
شنبه تا 5شنبه: 8صبح - 5عصر
۰۲۱۷۷۶۱۹۰۰۶

قیمت سردخانه های صنعتی

جدیدترین مقالات در حوزه ساخت سردخانه ، کمپرسور سردخانه ، گاز سردخانه ، روغن سردخانه و ...
سردخانه بالا صفر جهت نگهداری میوه
قیمت سردخانه های صنعتی بسته به چند عامل مهم، متغیر می شود. لازم است تولیدکنندگانی که به دنبال خرید سردخانه یا احداث سردخانه هستند، تمامی این عوامل موثر در قیمت و هزینه های احداث سردخانه را مورد بررسی قرار دهند. ابعاد سردخانه از جمله مهمترین عوامل تاثیر گذار در قیمت سردخانه هایی است که احداث می شوند. زیرا هرچه ابعاد سردخانه بزرگتر باشد، هزینه احداث آن نیز بیشتر خواهد بود.
5/5

فهرست مطالب قیمت سردخانه های صنعتی

قیمت سردخانه های صنعتی

عوامل موثر بر قیمت سردخانه های صنعتی

تجهیز و ساخت سردخانه و تونل های انجماد صنعتی نیاز به صرف هزینه بالایی دارد. این که تولیدکنندگان نیاز به چه نوع سردخانه ای دارند، مسئله ای است که می تواند در هزینه ها و قیمت سردخانه تاثیرگذار باشد. هر روز شاهد احداث سردخانه های جدیدتر با تجهیزات به روزتر و مدرن تر هستیم. اما آیا تاکنون به این اندیشیده اید که چقدر هزینه برای احداث این سردخانه ها لازم است؟

سردخانه هایی که به لوازم و قطعات سردخانه به روز مجهز هستند مسلما نسبت به سردخانه های صنعتی قدیمی و سنتی از قیمت بالاتری برخوردار هستند. این سردخانه ها بسته به نوع محصولات و موادی که قرار است در آنها نگهداری شود به تجهیزات خاصی مجهز می شوند. پس لازم است پیش از آنکه اقدام به احداث سردخانه نمایید، با افراد باتجربه در این زمینه در خصوص هزینه ها و قیمت سردخانه مشورت نمایید.

از سوی دیگر بهتر است عواملی که در قیمت سردخانه موثر است را شناسایی نموده و هر یک از این عوامل را مورد بررسی قرار دهید. سردخانه هایی که برای نگهداری از مواد غذایی همچون گوشت، مرغ و دیگر مواد غذایی فاسد شدنی احداث می شوند، نیاز دارند که از تجهیزات و لوازم به روز برخوردار باشند.

از این رو بهتر است در زمان انتخاب انواع کمپرسور، کندانسور هوایی، اواپراتور فریونی، دربهای ایوانس، ساندویچ پانل، اویل سپراتور، گازهای کولیب و دیگر تجهیزات سردخانه ای، بسیار دقت نمایید.

می توانید برای کاهش هزینه ها و قیمت سردخانه، تجهیزات و لوازم را از نمایندگی های معتبر از جمله نماینده انحصاری کولیب STARGET چین، نماینده انحصاری دربهای ایوانس، نماینده انحصاری کمپرسور های دورین ایتالیا، نماینده پخش انواع ساندویچ پانل، نماینده شرکت GMC، نماینده شرکت ERRECOM و دیگر نمایندگی ها تهیه نمایید. شرکت بازرگانی گرام تمامی این تجهیزات را با قیمت مناسب عرضه می کند.

قیمت سردخانه های صنعتی
قیمت سردخانه های صنعتی

عوامل موثر بر قیمت سردخانه های صنعتی 

چند عامل موثر در زمان ساخت سردخانه تاثیر گذار هستند که لازم است پیش از راه اندازی صحیح و نگهداری سردخانه به آنها توجه نمایید. از جمله:

  • ابعاد سردخانه: سردخانه ها به سه دسته کوچک، بزرگ و متوسط دسته بندی می شوند. معمولا سردخانه های کوچک سردخانه هایی هستند که در منزل استفاده می شوند و سردخانه های متوسط برای مغازه ها مناسب هستند. اما سردخانه های بزرگ که سردخانه های صنعتی به شمار می روند، نیاز به هزینه بالایی برای احداث دارند. از این رو قیمت سردخانه های بزرگ صنعتی نسبت به سردخانه های دیگر بیشتر است.
  • موتور سردخانه: کمپرسورها یا موتورهای سردخانه یکی دیگر از عوامل تاثیر گذار بر قیمت سردخانه ها هستند. میدانیم که موتورها مهمترین تجهیزات برای سردخانه ها به شمار می روند. پس هرچه سردخانه نیاز به کمپرسور قوی تری داشته باشد، باید هزینه بیشتری برای تهیه موتور یا کمپرسور صرف کرد.
  • تجهیزات و شیرآلات کنترلی: از دیگر عوامل تاثیر گذار در قیمت سردخانه باید به شیرآلات و تجهیزات کنترلی همچون کستل یا دانفوس اشاره کنیم. معمولا خرید تجهیزات معتبر برای احداث سردخانه مسئله مهمی است که بسیاری از مهندسان به آن توجه می کنند. از این رو تجهیزاتی را برای سردخانه انتخاب می کنند که از قیمت بالایی برخوردار بوده و هزینه ساخت سردخانه را افزایش می دهد.
سردخانه های صنعتی
سردخانه های صنعتی
  • کیفیت نصب بالا: قیمت سردخانه هایی که تجهیزات و لوازم آنها با دقت و کیفیت بالایی نصب شده است نسبت به سردخانه های معمولی بیشتر است. زیرا تولید کنندگانی که تمایل دارند محصولات تولیدی خود را در این سردخانه ها نگهداری کنند، به هیچ عنوان به دنبال این نیستند که محصولات خود را در محلی قرار دهند که به راحتی فاسد شود. از این رو به دنبال سردخانه هایی می روند که تجهیزات مطلوب و با کیفیت در آنها نصب شده باشند.
  • نوع دمای نگهداری سردخانه: در نهایت باید به دمای نگهداری سردخانه به عنوان یکی دیگر از عوامل تاثیر گذار در قیمت سردخانه اشاره کنیم. سردخانه ها از نظر دما به دو دسته سردخانه های بالای صفر و زیر صفر تقسیم می شوند. از این رو بسته به نیاز تولید کننده برای استفاده از سردخانه در دمای مطلوب، باید هزینه مناسبی را بپردازد. پس لازم است به نوع دمای نگهداری سردخانه نیز در زمان تهیه سردخانه های صنعتی توجه کنید.

اشتراک گذاری در :

ممکن است مطالعه مطالب مرتبط زیر به شما کمک بیشتری کند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *