اطلاعات تماس بازرگانی گرام

دفتر شهرک صنعتی بزرگ شیراز :
شیراز شهرک صنعتی- بعد از میدان اول سمت راست قبل از شرکت خدماتی شهرک ها
شنبه تا 5شنبه: 7صبح - 4عصر
۰۷۱۳۷۷۴۰۱۶۸

دفتر مرکزی:
شیراز - بلوار میرزای شیرازی تاچارا کوچه ۱۱ پلاک ۱
شنبه تا 5شنبه: 7صبح - 4عصر
۰۷۱۳۶۳۶۰۸۵۶

دفتر تهران:
خیابان سعدی شمالی-خیابان برادران قائدی-سه راه ظهیرالاسلام-ساختمان کاسپین-طبقه ۳-واحد ۳۴
شنبه تا 5شنبه: 8صبح - 5عصر
۰۲۱۷۷۶۱۹۰۰۶

معرفی انواع گاز کولیب در بازار

جدیدترین مقالات در حوزه ساخت سردخانه ، کمپرسور سردخانه ، گاز سردخانه ، روغن سردخانه و ...
گاز سردخانه
انواع گاز کولیب -گاز کولیب یکی از نمونه گازهای تولید شده توسط کمپانی استارگت چین است، که در نمونه های مختلف تولید و به بازار عرضه می شود. این گازها را می توان برای سیستم های مختلفی مورد استفاده قرار داد. گازهای کولیب هم برای سیستم های سردخانه ای و هم برای تونل های انجماد و سیستم های تهویه مطبوع مناسب هستند.
5/5

فهرست مطالب معرفی انواع گاز کولیب در بازار

[vc_row][vc_column][vc_column_text]

پیشنهاد خرید
گاز R134 کولیب - ساخت سردخانه ، نمایندگی کمپرسور سردخانه دورین و گاز سردخانه کولیب
گاز R-134خرید کنید

معرفی انواع گاز کولیب در بازار

سیکل های تبریدی تراکمی امروزه به شدت نیاز به گازهای مختلف دارند که در برندهای متنوعی تولید و به بازار عرضه می شوند. می توان از این گازها در سیستم های تهویه مطبوع، یخچال ها، سردخانه ها، انواع چیلرها، اسپلیت ها و … استفاده کرد. یکی از بهترین برند مبرد برای سیکل های تبریدی، انواع گاز کولیب است.

این گازها برای تجهیز و ساخت سردخانه و تونل های انجماد مورد استفاده قرار می گیرند و سرمایش را در دستگاه ایجاد می کنند. در زمان های گذشته از آب و گاهی نیز از آمونیاک برای سیال مبرد استفاده می شد تا فرایند خنک سازی آن را انجام دهد. اما امروزه می توان با استفاده از انواع گازهای کولیب به راحتی این فرایند را انجام داد.

گاز کولیب را می توان از نمایندگی انحصاری کولیب STARGET چین در ایران تهیه نموده و مورد استفاده قرار داد. این گازها در مدل های مختلفی تولید و به بازار عرضه می شوند. هر یک از این گازها دارای ویژگی و قابلیت خاصی هستند و می توان به راحتی آنها را در سیستم های سردخانه ای و تونل انجماد مورد استفاده قرار داد.

انواع گاز کولیب
انواع گاز کولیب

 

گازهای کولیب چه ویژگی هایی دارند؟

برند کولیب که متعلق به یک شرکت چینی است، یکی از برندهای معتبر گازهای مبرد در جهان است. این کمپانی از سال 1990 فعالیت خود را آغاز کرده و نمونه های متنوعی از گازها را برای هوشمند سازی سیستم های خنک کننده وارد بازار نموده است. شرکت استارگت کولیب موفق شد به سرعت با تولید انواع گاز کولیب در جهان به شهرت دست یابد.

از نمونه محصولات معروف این کمپانی باید به گازهای R410A، R22، RA34A و … اشاره کنیم. نکته ای که در این گازهای مبرد حائز اهمیت است، درصد خلوص بالای آنها می باشد. از آنجایی که گازهای کولیب دارای درصد خلوص بالایی هستند موفق شده اند در دنیا به محبوبیت بسیار زیادی دست یابند.  علاوه بر آن باید بگوییم که استفاده از این گازهای سردخانه ای به دلیل قیمت ارزانی که دارند، بسیار پرطرفدار هستند.

این کمپانی محصولات خود را به تمام کشورهای دنیا عرضه می کند و نمایندگی های معتبری در سراسر ایران وجود دارد که انواع گاز کولیب را در اختیار خریداران ایرانی قرار می دهد.

نماینده انحصاری کولیب Starget چین
نماینده انحصاری کولیب STARGET چین

 

معرفی انواع گاز کولیب سیستم های تهویه مطبوع

از نمونه گازهای کولیب باید به R406a، R407c، R408a، R507، R600a، R290، R12، R22، R134a، R410a، R404a و موارد دیگر اشاره کنیم. هر یک از این گازها دارای قابلیت ها و ویژگی های خاصی هستند. البته امروزه تولید گازهای کولیب مدل R22 با محدودیت هایی همراه شده است. اما همچنان این گاز تولیدی کمپانی استارگت، در دنیا محبوبیت بالایی دارد.

این مدل از گازهای کولیب که برای انواع کمپرسور مورد استفاده قرار می گیرد، اولین محصول پرفروش این شرکت به شمار می رود. زیرا بی رنگ و غیر سمی و غیر قابل اشتعال بوده و منجر به خوردگی فلزات در سیستم های تبریدی نمی شود. وزن خالص این نمونه گازهای کولیب 13.6 کیلو گرم است و دمای انجماد و نقطه جوش آن به ترتیب 160- و 40.82- می باشد.

دومین گاز کولیب پرفروش کمپانی استارگت، گاز مدل R134A است. این سیال مبرد دمای مناسب را برای سیستم های سرمایشی خانگی ایجاد می کند و از این رو بیشتر در صنایع خانگی و صنایع خودرویی از آن استفاده می شود. یکی از نمونه گازهای کولیب که امروزه برای کولرهای گازی و سیستم های سرمایشی از آن استفاده می شود، گاز مدل R410A است.

این مدل گاز با محیط زیست سازگار بوده و از این رو در سالهای اخیر جزو پرفروش ترین گازهای کولیب در جهان به شمار رفته است. البته نمونه های دیگر این گازها نیز دارای قابلیت های مطلوب دیگری هستند. از این رو می توان با اطمینان اقدام به خرید و استفاده از آنها نمود.[/vc_column_text][/vc_column][/vc_row]

اشتراک گذاری در :

ممکن است مطالعه مطالب مرتبط زیر به شما کمک بیشتری کند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *