اطلاعات تماس بازرگانی گرام

دفتر شهرک صنعتی بزرگ شیراز :
شیراز شهرک صنعتی- بعد از میدان اول سمت راست قبل از شرکت خدماتی شهرک ها
شنبه تا 5شنبه: 7صبح - 4عصر
۰۷۱۳۷۷۴۰۱۶۸

دفتر مرکزی:
شیراز - بلوار میرزای شیرازی تاچارا کوچه ۱۱ پلاک ۱
شنبه تا 5شنبه: 7صبح - 4عصر
۰۷۱۳۶۳۶۰۸۵۶

دفتر تهران:
خیابان سعدی شمالی-خیابان برادران قائدی-سه راه ظهیرالاسلام-ساختمان کاسپین-طبقه ۳-واحد ۳۴
شنبه تا 5شنبه: 8صبح - 5عصر
۰۲۱۷۷۶۱۹۰۰۶

سردخانه متحرک در شیراز

جدیدترین مقالات در حوزه ساخت سردخانه ، کمپرسور سردخانه ، گاز سردخانه ، روغن سردخانه و ...
سردخانه زیر صفر قابل حمل
سردخانه متحرک در شیراز -
5/5

فهرست مطالب سردخانه متحرک در شیراز

[vc_row][vc_column][vc_column_text]

پیشنهاد خرید
گاز R134 کولیب - ساخت سردخانه ، نمایندگی کمپرسور سردخانه دورین و گاز سردخانه کولیب
گاز R-134خرید کنید

سردخانه متحرک در شیراز

 

اهمیت استفاده از سردخانه متحرک در شیراز

استفاده از انواع سردخانه ها در تمامی استان های کشور پرکاربرد است. اما تولید کنندگان بیشتر تمایل به استفاده از سردخانه متحرک در شیراز دارند. این سردخانه ها به راحتی قابلیت جابجا شدن داشته و می توان آنها را در هر مکانی مورد استفاده قرار داد. سردخانه های کانکسی یا متحرک از جمله سردخانه هایی هستند که قابلیت استفاده برای حمل تمامی محصولات و مواد غذایی را دارند.

این سردخانه ها در ابعاد و اندازه های مختلفی طراحی و تولید شده و میزان رطوبت و دمای هر یک از آنها نیز متغیر است. در اصل باید بگوییم خرید سردخانه متحرک در شیراز یک نوع سرمایه گذاری مطمئن نیز برای تولیدکنندگان به شمار می رود. زیرا این سردخانه ها را هم می توان در زمان برداشت محصولات کشاورزی مورد استفاده قرار داد، هم می توان از آنها در رستوران ها، صنایع کشتارگاه و دامداری نیز استفاده کرد.

نکته دیگری که اهمیت خرید سردخانه متحرک در شیراز را افزایش داده است، کاهش هزینه های تهیه این نوع سردخانه ها نسبت به سردخانه های صنعتی بزرگ است. زیرا تجهیزاتی که در سردخانه متحرک به کار برده می شود مسلما نسبت به هزینه های سردخانه ثابت مقرون به صرفه تر و کمتر است. از سوی دیگر نیاز به متراژ زمین بالایی برای احداث و نصب نیز نخواهند داشت.

سردخانه متحرک در شیراز
سردخانه متحرک در شیراز

کاربردهای سردخانه متحرک در شیراز

ساخت تونل انجماد و هوشمند سازی سیستم های خنک کننده سردخانه ها برای تمامی تولید کنندگان پرهزینه است. به همین دلیل بیشتر تولیدکنندگان به سراغ سردخانه های متحرک یا کانکسی می روند تا بتوانند از این سردخانه ها در مکان های مختلف استفاده کنند. در اصل باید بگوییم این سردخانه های متوسط برای مدت زمان محدودی می توانند از مواد غذایی و محصولات نگهداری کنند.

با این حال نسبت به سوله ها و سردخانه های صنعتی بزرگ پرکاربردتر هستند. زیرا سردخانه متحرک هم قابلیت استفاده در اردوگاه ها و جا به جاییها را دارد، هم می توان از آن در فروشگاه ها و دیگر مراکز خرید استفاده کرد. علاوه بر آن تولید کنندگانی که به صورت محدود اقدام به تولید محصولات غذایی می نمایند، برای انتقال محصولات تولیدی خود به سردخانه های بزرگ و سوله ها می توانند از این سردخانه های متحرک استفاده کنند.

سردخانه های متحرک نیز به دو دسته سردخانه های زیر صفر و بالای صفر دسته بندی می شوند. هر یک از این سردخانه ها قابلیت های ویژه ای داشته و برای نگهداری از محصولات خاصی استفاده می شوند. می توان میوه ها، سبزیجات و لبنیات را در سردخانه های بالای صفر نگهداری کرد و از سردخانه های زیر صفر برای نگهداری از ماهی منجمد، مرغ منجمد، گوشت و دیگر محصولات پروتئینی استفاده کرد.

ساخت سردخانه متحرک در شیراز
ساخت سردخانه متحرک در شیراز

مشخصات و ویژگی سردخانه های متحرک 

استفاده از سردخانه متحرک در شیراز به دلیل قابلیت حمل و نقل آسان با بالابر، جرثقیل، لیفتراک و موارد دیگر بسیار مورد توجه قرار گرفته است. علاوه بر آن این سردخانه ها از مقاومت بسیار بالایی برخوردار بوده و می توان در هر شرایط جوی از آنها استفاده کرد. معمولا بدنه سردخانه های متحرک از ساندویچ پانل با ضخامت 5 تا 10 سانتی متر ساخته می شود.

این سردخانه ها دارای بدنه ای عایق شده با پلی یورتان بوده و به دلیل جنس گالوانیزه ای که دارند به شدت در برابر رطوبت مقاوم هستند. شیراز به دلیل داشتن آب و هوای گرم و مرطوب بهترین محل برای استفاده از سردخانه متحرک است. کافیت به نمایندگی های فروش سردخانه متحرک در شیراز مراجعه نموده و بهترین سردخانه را در ابعاد و اندازه مورد نظر خود خریداری کنید.

معمولا این سردخانه ها دارای درب کشویی و لولایی بوده و از این رو قابلیت استفاده آسانی نیز دارند. از آنجایی که سردخانه های متحرک کاربردهای فوق العاده بالایی دارند، می توان از آنها در فست فودها، هایپرمارکت ها، رستوران ها و مکان های دیگر نیز استفاده کرد.[/vc_column_text][/vc_column][/vc_row]

اشتراک گذاری در :

ممکن است مطالعه مطالب مرتبط زیر به شما کمک بیشتری کند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *