اطلاعات تماس بازرگانی گرام

دفتر شهرک صنعتی بزرگ شیراز :
شیراز شهرک صنعتی- بعد از میدان اول سمت راست قبل از شرکت خدماتی شهرک ها
شنبه تا 5شنبه: 7صبح - 4عصر
۰۷۱۳۷۷۴۰۱۶۸

دفتر مرکزی:
شیراز - بلوار میرزای شیرازی تاچارا کوچه ۱۱ پلاک ۱
شنبه تا 5شنبه: 7صبح - 4عصر
۰۷۱۳۶۳۶۰۸۵۶

دفتر تهران:
خیابان سعدی شمالی-خیابان برادران قائدی-سه راه ظهیرالاسلام-ساختمان کاسپین-طبقه ۳-واحد ۳۴
شنبه تا 5شنبه: 8صبح - 5عصر
۰۲۱۷۷۶۱۹۰۰۶

خرید تجهیزات سردخانه

جدیدترین مقالات در حوزه ساخت سردخانه ، کمپرسور سردخانه ، گاز سردخانه ، روغن سردخانه و ...
سردخانه صنعتی
خرید تجهیزات سردخانه -تجهیزات سردخانه از جمله مهمترین فاکتور برای طراحی و ساخت سردخانه به شمار می روند. به همین دلیل لازم است پیش از اقدام به ساخت سردخانه های مختلف، ابتدا با انواع تجهیزات مورد استفاده در سردخانه ها آشنا شده و بهترین آنها را در سردخانه استفاده کنید. می توانید از نمایندگی های معتبر این تجهیزات را خریداری نمایید.
5/5

فهرست مطالب خرید تجهیزات سردخانه

[vc_row][vc_column][vc_column_text]

پیشنهاد خرید
گاز R134 کولیب - ساخت سردخانه ، نمایندگی کمپرسور سردخانه دورین و گاز سردخانه کولیب
گاز R-134خرید کنید

خرید تجهیزات سردخانه

 

سردخانه ها به عنوان سالن ها و اتاقک هایی که محلی برای نگهداری از مواد غذایی برای مدت طولانی هستند، نیاز به سیستم ها و تجهیزات سردخانه ای مناسبی دارند. سردخانه ها تحولی عظیم در نگهداری از مواد غذایی برای مدت زمان طولانی در سطح جهان ایجاد کردند. به نحوی که با استفاده از این سیستم بیشتر تولیدکنندگان موفق شدند محصولات خود را با کیفیت بالا نگهداری کرده و در زمان مناسب به بازار عرضه کنند.

استفاده از این سیستم های برودتی و سرمایشی بازار عرضه و تقاضا را به خوبی کنترل نموده و تمامی محصولات مورد نیاز مردم کشور را در فصل های مختلف در دسترس آنها قرار داده است. البته سردخانه ها تنها محلی برای نگهداری مواد غذایی نیست. بلکه برخی از صنایع دیگر از جمله صنایع دارویی، صنایع پتروشیمی، صنایع آزمایشگاهی و موارد دیگر نیز از این سردخانه ها استفاده می کنند.

اما نکته ای که لازم است به آن اشاره کنیم این مسئله است که تجهیزات سردخانه ای به کار رفته در هر سردخانه ای، بسته به کاربردی که دارد متفاوت است. مثلا تجهیزاتی که در ساخت سردخانه بالا صفر میوه استفاده شده است، با تجهیزاتی که در ساخت سردخانه زیر صفر پروتئینی استفاده می شود متفاوت است. پس لازم است در مورد تجهیزات به کار رفته در این سردخانه ها اطلاعات لازم را به دست آورید.

خرید تجهیزات سردخانه
خرید تجهیزات سردخانه

مهمترین لوازم و تجهیزات سردخانه

سردخانه ها از اجزای بسیاری تشکیل شده اند که از جمله مهمترین این لوازم و قطعات سردخانه باید موارد زیر اشاره کنیم:

  • انواع کمپرسور:

کمپرسورها که در انواع مختلفی طراحی و تولید می شوند، به عنوان یکی از تجهیزات سردخانه ای مهم شناخته شده و وظیفه متراکم کردن گاز را بر عهده دارند. با این کار فشار و دمای گاز بیشتر شده و در نتیجه سیستم سرمایشی سردخانه با قدرت بیشتری فعالیت خواهد نمود. این دستگاه ها را باید قلب تپنده سردخانه ها به شمار آوریم. حتی بیشتر مهندسان کمپرسورهای سردخانه را موتور سردخانه نیز می دانند. می توان برای تهیه بهترین نمونه های کمپرسور به مجموعه بازرگانی گرام به عنوان نماینده شرکت ِDORIN  ایتالیا مراجعه کرد.

  • انواع کندانسور:

کندانسور هوایی و آبی از دیگر تجهیزاتی هستند که در سردخانه مورد استفاده قرار می گیرند. این تجهیزات سردخانه ای وظیفه دارند گاز گرم شده ایجاد شده در سردخانه به دلیل فعالیت کمپرسورها را خنک نمایند. تا کمپرسورها در شرایط بهتری اقدام به فعالیت نموده و سیستم برودتی را تامین کنند. در اصل کندانسورهای آبی گرمای سردخانه ها را به آب و کندانسورهای هوایی گرما را به هوا منتقل می کنند. از این رو بیشتر از کندانسورهای هوایی در محیط های باز استفاده می شود.

تجهیزات سردخانه
تجهیزات سردخانه

 

  • دمنده ها یا اواپراتورها:

اواپراتورها یا دمنده ها در اصل خنک کننده های درون اتاقک های سردخانه هستند، که در نمونه های مختلفی طراحی و تولید می شوند. اواپراتور فریونی یکی از نمونه تجهیزاتی است که در سردخانه ها مورد استفاده قرار می گیرد. در اصل اواپراتورها دمای گاز سردی که از کندانسورها به دست می آید را از طریق شیرهای انبساط به درون یک اتاقک منتقل می کند. پس از آن این سرما را به وسیله دمنده ها درون اتاقک پخش می کند.

  • انواع شیرآلات:

شیرآلات ارتباطی یکی دیگر از تجهیزات سردخانه به شمار می روند که وظیفه انتقال گازهای موجود در سردخانه به دیگر بخش ها و سیستم های خنک کاری سردخانه ها را بر عهده دارند. علاوه بر آن شیرآلات کنترلی وظیفه مهمی در ایمنی سردخانه ها به عهده دارند. از جمله مهمترین کاربردهای این تجهیزات باید به کنترل فشار مکش و دهش کمپرسورها، اویل لول کنترل، ترموستات ها، فشار سنج روغن کمپرسورها و ترنسمیترهای دما و فشار اشاره کنیم.

تمامی تجهیزات سردخانه ای بیان شده از جمله مهمترین تجهیزات برای سردخانه به شمار می روند. لازم است بهترین کیفیت این محصولات را در زمان تجهیز و ساخت سردخانه و تونل های انجماد استفاده کرد.[/vc_column_text][/vc_column][/vc_row]

اشتراک گذاری در :

ممکن است مطالعه مطالب مرتبط زیر به شما کمک بیشتری کند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *