اطلاعات تماس بازرگانی گرام

دفتر شهرک صنعتی بزرگ شیراز :
شیراز شهرک صنعتی- بعد از میدان اول سمت راست قبل از شرکت خدماتی شهرک ها
شنبه تا 5شنبه: 7صبح - 4عصر
۰۷۱۳۷۷۴۰۱۶۸

دفتر مرکزی:
شیراز - بلوار میرزای شیرازی تاچارا کوچه ۱۱ پلاک ۱
شنبه تا 5شنبه: 7صبح - 4عصر
۰۷۱۳۶۳۶۰۸۵۶

دفتر تهران:
خیابان سعدی شمالی-خیابان برادران قائدی-سه راه ظهیرالاسلام-ساختمان کاسپین-طبقه ۳-واحد ۳۴
شنبه تا 5شنبه: 8صبح - 5عصر
۰۲۱۷۷۶۱۹۰۰۶

کاربرد و مزایای سردخانه متحرک

جدیدترین مقالات در حوزه ساخت سردخانه ، کمپرسور سردخانه ، گاز سردخانه ، روغن سردخانه و ...
سردخانه زیر صفر قابل حمل
کاربرد و مزایای سردخانه متحرک -سردخانه متحرک یکی از نمونه سردخانه های پرکاربردی است که بیشتر تولید کنندگان از آنها برای حمل و نقل محصولات و مواد غذایی تولید کرده به نقاط دیگر استفاده می کنند. از این سردخانه ها در اردوگاه ها نیز استفاده می شود و قابلیت جابجایی دارد. به همین دلیل بسیار محبوب بوده و کاربرد دارد.
5/5

فهرست مطالب کاربرد و مزایای سردخانه متحرک

[vc_row][vc_column][vc_column_text]

پیشنهاد خرید
گاز R134 کولیب - ساخت سردخانه ، نمایندگی کمپرسور سردخانه دورین و گاز سردخانه کولیب
گاز R-134خرید کنید

کاربرد و مزایای سردخانه متحرک

 

سردخانه متحرک یا کانکسی یکی از نمونه سردخانه هایی است که بسیار پرکاربرد بوده و در محیط های مختلفی می توان از آن استفاده کرد. این نوع سردخانه ها قابلیت حمل و نقل و جابجایی داشته و می توان به هر استان یا محلی منتقل شان کرد. این سردخانه ها هم دارای فضای باز بوده و هم از فضای بسته برخوردار هستند.

می توان در سردخانه متحرک انواع مواد غذایی و محصولات را نگهداری کرد. بسیاری از کارخانه های تولید کننده محصولات لبنی و پروتئینی ممکن است از سوله های سردخانه ای دور باشند. این دسته از کارخانه ها با استفاده از سردخانه های کانکسی یا متحرک، محصولات تولیدی خود را با ساده ترین روش به سردخانه های صنعتی منتقل می کنند.

از سوی دیگر این نوع سردخانه های متحرک برای نگهداری از محصولات بهداشتی و دارویی همچون محصولات خونی نیز بسیار پرکاربرد هستند. البته از آنجایی که سردخانه های متحرک از ابعاد کوچکتری نسبت به سردخانه های صنعتی برخوردار هستند، لازم است پیش از استفاده از این نوع سردخانه ها، اطلاعات لازم را در مورد آنها به دست آورید.

سردخانه متحرک در ابعاد مختلف طراحی و تولید شده و معمولا از پلی اورتان 7 تا 15 سانتی متری برای عایق بندی آن استفاده می گردد. درب این سردخانه ها هم کشویی و هم لولایی است و بیشتر آنها دارای جنس کف آلومینیومی عاج دار هستند.

سردخانه متحرک
سردخانه متحرک

کاربردهای خاص و مهم سردخانه متحرک

می دانیم که هزینه مشاوره و ساخت سردخانه برای بسیاری از تولیدکنندگان بالا است. از سوی دیگر تجهیز و ساخت سردخانه و تونل های انجماد نیاز به  صرف زمان زیادی داشته و ممکن است مدت های زیادی به طول انجامد. در چنین حالتی استفاده از سردخانه های دیگر از جمله سردخانه های متحرک می تواند بسیار پرکاربرد باشد.

علاوه بر آن باید بگوییم سردخانه ثابت قابلیت جابجایی نداشته و نمی توان آن را در محیط های خاص احداث کرد. به همین دلیل لازم است نوع دیگری از سردخانه ها که سریعتر در دسترس هستند، مورد استفاده قرار گیرند. از بهترین نوع سردخانه هایی که می توان در هر محیطی از آنها استفاده کرد، باید به سردخانه متحرک اشاره کنیم.

این سردخانه که در دو نوع سردخانه های زیرصفر و سردخانه های بالای صفر تولید می شوند، کاربردهای مختلفی دارند. معمولا سردخانه های بالای صفر متحرک نسبت به سردخانه های دیگر ارزان تر بوده و تنها برای جابجایی و نگهداری از میوه و سبزیجات می توان از آن استفاده کرد. در حالی که سردخانه متحرک زیر صفر از قیمت بالاتری برخوردار بوده و برای نگهداری از محصولات بیشتری کاربرد دارد.

کاربرد و مزایای سردخانه متحرک
کاربرد و مزایای سردخانه متحرک

مهمترین مزایای استفاده از سردخانه های متحرک

سردخانه های متحرک از بدنه مقاومی برخوردار هستند و به راحتی قابلیت جابجایی و حمل و نقل دارند. می توان آنها را در مسافرت، سفرهای جاده ای و حتی اردوگاه ها مورد استفاده قرار داد. سردخانه های متحرک به دلیل کاربردهای عالی که دارند، بسیار محبوب بوده و از آنها در صنایع مختلف می توان استفاده کرد.

برخی از تولید کنندگان با استفاده از سردخانه متحرک محصولات تولیدی خود را به دیگر مناطق کشور ارسال می کنند تا بدون واسطه و با قیمت مناسب محصول به دست عرضه کننده برسد. این مسئله دقیقا مهمترین مزیت استفاده از سردخانه های متحرک به شمار می رود. زیرا قابلیت جابجایی ساده ای داشته و همیشه قابل دسترس است.

از دیگر مزایای سردخانه متحرک باید به تنوع در تولید و اجرای این سردخانه ها اشاره کنیم. دریافت مشاوره و ساخت سردخانه های متحرک به تولید کنندگان این اطمینان را می دهد که بتوانند با کمترین میزان هزینه، به سردخانه ای مناسب دست یابند. البته باید بگوییم این سردخانه ها از ظرفیت و حجم کمی نسبت به سردخانه های صنعتی برخوردار بوده و تنها برای برخی مکان ها قابلیت استفاده دارند.

اما به طور کلی می توانیم سردخانه های متحرک را از جمله پرکاربردترین و بهترین سردخانه ها در کشور به شمار آوریم.[/vc_column_text][/vc_column][/vc_row]

اشتراک گذاری در :

ممکن است مطالعه مطالب مرتبط زیر به شما کمک بیشتری کند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *