اطلاعات تماس بازرگانی گرام

دفتر شهرک صنعتی بزرگ شیراز :
شیراز شهرک صنعتی- بعد از میدان اول سمت راست قبل از شرکت خدماتی شهرک ها
شنبه تا 5شنبه: 7صبح - 4عصر
۰۷۱۳۷۷۴۰۱۶۸

دفتر مرکزی:
شیراز - بلوار میرزای شیرازی تاچارا کوچه ۱۱ پلاک ۱
شنبه تا 5شنبه: 7صبح - 4عصر
۰۷۱۳۶۳۶۰۸۵۶

دفتر تهران:
خیابان سعدی شمالی-خیابان برادران قائدی-سه راه ظهیرالاسلام-ساختمان کاسپین-طبقه ۳-واحد ۳۴
شنبه تا 5شنبه: 8صبح - 5عصر
۰۲۱۷۷۶۱۹۰۰۶

هوشمند سازی سیستم های خنک کننده

جدیدترین مقالات در حوزه ساخت سردخانه ، کمپرسور سردخانه ، گاز سردخانه ، روغن سردخانه و ...
سیستم های تهویه هوشمند هوا
از زمانی که هوشمند سازی سیستم های خنک کننده راه اندازی شده بسیاری از افراد اقدام به خریداری دستگاه های هوشمند خنک کننده می نمایند. یکی از مهمترین مشخصه های سیستم های سردخانه ای این است که به سرما نیاز دارند. در سردخانه ها برای فرار کردن از گرما سیستم های هوشمند و ویژه ای را طراحی کرده اند که کاربرد ویژه ای دارند.
5/5

فهرست مطالب هوشمند سازی سیستم های خنک کننده

[vc_row][vc_column][vc_column_text]

پیشنهاد خرید
هوشمند سازی 1.Jpg11 1 1 - ساخت سردخانه ، نمایندگی کمپرسور سردخانه دورین و گاز سردخانه کولیب
PLCخرید کنید

هوشمند سازی سیستم های خنک کننده

از زمانی که هوشمند سازی سیستم های خنک کننده انجام شده است بسیاری از افراد اقدام به خریداری دستگاه های هوشمند خنک کننده می نمایند. یکی از مهمترین مشخصه های سیستم های سردخانه ای این است که به سرما نیاز دارند. در سردخانه ها برای فرار کردن از گرما سیستم های هوشمند و ویژه ای را طراحی کرده اند که کاربرد ویژه ای دارند. سیستم های تهویه  هوای هوشمند موجب خنک شدن محیط سردخانه می شود و هوای مطبوع و استانداری را برای سردخانه ها فراهم می کند. سیستم ‌های هوشمند هوا قابلیت این را دارند که از طریق کنترل از راه دور و کنترل از طریق تلفن همراه کار خودشان را انجام دهند. یکی از مهمترین تفاوت های آنها در مقایسه با سیستم های غیر هوشمند در این است که آنها قابلیت برنامه ریزی دارند و می‌ توانند بر اساس برنامه‌ ای که به آنها داده می‌ شود هوای سردخانه را تهویه و مطبوع کنند.

هوشمند سازی سیستم های خنک کننده
هوشمند سازی سیستم های خنک کننده

هوشمند سازی سیستم های خنک کننده با بهترین کیفیت

تولید کنندگان بسیار زیادی هستند که در زمینه تولید و هوشمند سازی سیستم های خنک کننده فعالیت می کنند. شما در صورتی که می خواهید یکی از سیستم های تهویه هوای هوشمند را خریداری کنید باید نسبت به کیفیت و کارایی آن اطمینان خاطر به دست آورید. بازرگانی گرام یکی از تولید کننده های سیستم های خنک کننده هوشمند می باشد که کیفیت را در درجه اول کار خود قرار می‌ دهد. هر یک از متریال هایی که کیفیت و ساختار مناسبی دارند را برای تولید این سیستم ها به کار می برند. همچنین انواع کمپرسور قوی را برای تولید سیستم های خنک کننده هوشمند به کار می‌ برند تا مشتری از خرید خود رضایت داشته باشد. شما هم زمان خرید هر یک از سرویس های خنک کننده هوشمند باید به خوبی در مورد کیفیت و اصل بودن آن اطمینان خاطر به دست آورید.

هوشمند سازی سیستم های خنک کننده
هوشمند سازی سیستم های خنک کننده

مزیت های هوشمند سازی سیستم های خنک کننده

به دلیل مزیت هایی که سیستم های تهویه مطبوع هوشمند دارند بسیاری از افراد اقدام به نصب آنها سردخانه های متنوع خود می نمایند. به طور کلی شما پیش از این که هر یک از انواع سیستم های سردخانه ای را طراحی کنید و یا سفارش دهید باید به خوبی در مورد ویژگی‌ ها و مزیت ‌های آنها اطلاعات کافی داشته باشید. برخی از مهم ترین مزیت هایی که این سیستم ها دارند و موجب محبوبیت شان شده است عبارت می باشد از :

  1. کنترل هوشمند تهویه سردخانه با توجه به حضور افراد در درون ساختمان سردخانه یکی از مهمترین مزیت های سیستم های تهویه سردخانه ای هوشمند می باشد.
  2. فراهم کردن دما و رطوبت مطلوب با مدیریت بهینه تجهیزات موجب شده است که تمامی محصولات در سردخانه به بهترین دما برسند و ساختار خود را از دست ندهند.
  3. مانیتورینگ مصرف انرژی تجهیزات یکی دیگر از مزیت ها و فواید سیستم های هوشمند و تهویه سردخانه ها به شمار می ‌رود.
  4. شما با استفاده کردن از سیستم های تهویه مطبوع هوشمند قادر خواهید بود که هر یک از معایب تجهیزات را مورد بررسی قرار دهید و سریع تشخیص دهید. در واقع هر یک از تجهیزات درون سیستم های سردخانه اگر دچار ایراد شود شما می توانید سریعاً آن را متوجه شوید و نسبت به رفع آن اقدام کنید.
  5. افزایش امنیت سردخانه از نظر دمای مطلوب یکی از دیگر مزیت ها و فواید سیستم های تهویه سردخانه ای هوشمند به شمار می رود.

4. در صورتی که دمای مطلوب سردخانه به درجه مورد نظر برسد سیستم های تهویه به خودی خود خاموش می شوند. در واقع سنسور آنها تشخیص خواهد داد که هوا به درجه مطلوبی رسیده و آنها را بعد از رسیدن به درجه مطلوب خاموش می کند.

هوشمند سازی سیستم های خنک کننده
هوشمند سازی سیستم های خنک کننده

[/vc_column_text][/vc_column][/vc_row]

اشتراک گذاری در :

ممکن است مطالعه مطالب مرتبط زیر به شما کمک بیشتری کند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *