اطلاعات تماس بازرگانی گرام

دفتر شهرک صنعتی بزرگ شیراز :
شیراز شهرک صنعتی- بعد از میدان اول سمت راست قبل از شرکت خدماتی شهرک ها
شنبه تا 5شنبه: 7صبح - 4عصر
۰۷۱۳۷۷۴۰۱۶۸

دفتر مرکزی:
شیراز - بلوار میرزای شیرازی تاچارا کوچه ۱۱ پلاک ۱
شنبه تا 5شنبه: 7صبح - 4عصر
۰۷۱۳۶۳۶۰۸۵۶

دفتر تهران:
خیابان سعدی شمالی-خیابان برادران قائدی-سه راه ظهیرالاسلام-ساختمان کاسپین-طبقه ۳-واحد ۳۴
شنبه تا 5شنبه: 8صبح - 5عصر
۰۲۱۷۷۶۱۹۰۰۶

بررسی شرایط نگهداری سیب در سردخانه

جدیدترین مقالات در حوزه ساخت سردخانه ، کمپرسور سردخانه ، گاز سردخانه ، روغن سردخانه و ...
شرایط نگهداری سیب در سردخانه
5/5

فهرست مطالب بررسی شرایط نگهداری سیب در سردخانه

بررسی شرایط نگهداری سیب در سردخانه 

یکی از پرخاصیت ترین میوه ها که نسبت به قیمت آن برای بدن فواید بسیار زیادی دارد، سیب خواهد بود. در مورد این میوه گفته می شود که سیب قدیمی ترین میوه نیز به شمار می رود. بررسی شرایط نگهداری سیب در سردخانه نشان می ‌دهد که شما با رعایت راهکارها و پروتکل هایی می توانید به این مهم دست پیدا کنید.

با توجه به اینکه نیاز افراد به میوه های مختلف در تمام فصول سال امری غیر قابل انکار است، شما باید شرایطی به کار ببرید تا بتوانید از سیب و سایر میوه ها در بازه های زمانی مختلف استفاده نمایید. به منظور جلوگیری از تغییرات میوه مانند تغییر رنگ و نرم شدن میوه، شما باید آشنایی کامل با شرایط نگهداری سیب در سردخانه داشته باشید. با ما در بازرگانی گرام همراه باشید تا به شما اطلاعات کافی در مورد شرایط نگهداری سیب در سردخانه ارائه دهیم.

اهمیت اهمیت نگهداری سیب در سردخانه

در ابتدا باید بدانید که سیب به عنوان یکی از بهترین میوه های موجود باید تحت شرایطی خاص برای طولانی مدت در سردخانه نگهداری شود. در گذشته به علت عدم بهره مندی از تجهیزات مناسب، انواع مواد غذایی میوه ها و سبزی ها در کوتاه ترین زمان فاسد شده و قابلیت مصرف شدن را از دست می‌ دادند. با این حال امروزه و به لطف پیشرفت هایی که در زمینه ساخت سردخانه ها جهت نگهداری از میوه به وجود آمده، شما می توانید انواع میوه و مواد غذایی را به بهترین شکل برای مدت زمان طولانی نگهداری نمایید.

این میوه پرخاصیت از محبوبیت بالایی بین افراد مختلف برخوردار است. به همین علت باید شرایط و تدابیری اندیشیده شود که در تمام فصول سال بتوان از این میوه استفاده کرد.

مزایای نگهداری سیب در سردخانه

بدون شک نگهداری از سیب و همچنین میوه های دیگر در سردخانه می ‌تواند مزایایی گسترده ‌ای برای شما داشته باشد. امروزه افراد فعال در زمینه های مختلف مانند کشاورزان، دامداران و رستوران ها نیاز به ساخت سردخانه را بیش از پیش حس می ‌کند. با توجه به اینکه محصولات این عزیزان باید در مدت زمان طولانی نگهداری شود، سردخانه به خوبی می تواند پاسخگوی نیازهای آن ها باشد.

سیب نیز به عنوان یکی از میوه ها باید تحت شرایطی خاص مورد نگهداری قرار گرفته تا در زمان‌ هایی که قابلیت کشت و برداشت آن وجود ندارد بتوانید از آن ها بهره ببرید. از مزایای نگهداری از سیب می توان به کسب سود بیشتر جهت فروش آن در فصل هایی که قابلیت کشت و برداشت میوه وجود ندارد اشاره کرد.

علاوه بر این گاهی اوقات با شرایطی مواجه می شوید که به علت اشباع بازار، شما باید میوه های خود را نگهداری کرده و در زمان مناسب آن ها را به بازار ارائه دهید. شرایطی که موجب می شود شما جهت نگهداری از سیب در سردخانه اقدام کرده و در بهترین زمان آن ها را وارد بازار کنید.

آشنایی کامل با شرایط نگهداری سیب در سردخانه

شرایط نگهداری سیب در سردخانه به گونه ‌ای است که شما باید آن ها را در دمای کمتر از ۳ درجه سانتیگراد قرار دهید. این دما موجب می شود که سیب به بهترین شکل بتواند رنگ و بوی خود را حفظ کرده و در برابر شرایط مختلف و فاسد شدن به خوبی مقاومت نماید.

علاوه بر این بررسی ها نشان می دهد که در سردخانه ‌ها گازهایی وجود دارد که به سیب و میوه های شما کمک کرده که اگر در شرایط نرسیده قرار دارند، پس از طی مدت زمانی، کاملاً رسیده و قابل استفاده باشند. در حالت کلی این شرایط طول عمر بیشتری برای میوه های شما نیز ایجاد خواهند نمود.

این نکته را فراموش نکنید که سیب و سایر میوه هایی که قصد نگهداری از آن ها در سردخانه را دارید باید در کارتون یا جعبه قرار بگیرند. این محل موجب می شود که پس از نگهداری بتوانید به سادگی آن ها را به مکان های دیگر انتقال دهید.

اندازه گیری پارامترهای محیطی در سردخانه

چنانچه قصد نگهداری از سیب در سردخانه را دارید باید پارامترهای مختلفی را به دقت مورد بررسی قرار دهید. مهمترین نکته که شما باید برای نگهداری از سیب در سردخانه در نظر بگیرید، تامین دمای مورد نیاز خواهد بود. شرایطی که شما جهت نگهداری از سیب در سردخانه به کار می ‌برید باید به ‌گونه ‌ای باشد که از یخ زدگی میوه جلوگیری نماید. از دیگر پارامترهایی که در بررسی شرایط نگهداری سیب در سردخانه به آن برخورد می ‌کنید، حفظ رطوبت نسبی سالن و همچنین ایجاد بستری برای گردش هوا به بهترین شکل در سالن و سردخانه به شمار می ‌رود.

سخن پایانی

میوه ها معمولاً در بین افراد مختلف جامعه محبوبیت فراوانی دارند. هر کدام از میوه هایی که قصد نگهداری از آن ها در مدت زمان طولانی و در سردخانه را دارید باید تحت شرایطی خاص در این فضا قرار داده شوند. آگاهی شما از شرایط نگهداری سیب در سردخانه می تواند کمک کند تا جهت حفظ کیفیت رنگ، بو و جلوگیری از فاسد شدن آن به بهترین شکل بتوانید عمل نمایید. چنانچه قصد دارید از سیب و سایر میوه های خود در سردخانه های بزرگ و صنعتی نگهداری کنید و اطلاعات کافی از این زمینه ندارید می توانید از خدمات ما در بازرگانی گرام بهره ببرید.​

اشتراک گذاری در :

ممکن است مطالعه مطالب مرتبط زیر به شما کمک بیشتری کند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *