اطلاعات تماس بازرگانی گرام

دفتر شهرک صنعتی بزرگ شیراز :
شیراز شهرک صنعتی- بعد از میدان اول سمت راست قبل از شرکت خدماتی شهرک ها
شنبه تا 5شنبه: 7صبح - 4عصر
۰۷۱۳۷۷۴۰۱۶۸

دفتر مرکزی:
شیراز - بلوار میرزای شیرازی تاچارا کوچه ۱۱ پلاک ۱
شنبه تا 5شنبه: 7صبح - 4عصر
۰۷۱۳۶۳۶۰۸۵۶

دفتر تهران:
خیابان سعدی شمالی-خیابان برادران قائدی-سه راه ظهیرالاسلام-ساختمان کاسپین-طبقه ۳-واحد ۳۴
شنبه تا 5شنبه: 8صبح - 5عصر
۰۲۱۷۷۶۱۹۰۰۶

موارد استفاده از گاز R404 کولیب فریون

جدیدترین مقالات در حوزه ساخت سردخانه ، کمپرسور سردخانه ، گاز سردخانه ، روغن سردخانه و ...
از گاز R404 در چه پروژه‌هایی استفاده می‌شود؟
گاز R404 کولیب نمونه ای از مبردهای پرکاربرد در سیستم های تبریدی و تهویه مطبوع است. این گازها دارای قابلیت خنک کنندگی سیستم های تبریدی بوده و می توانند در عملکرد سیستم های تهویه مطبوع تاثیر بسیار زیادی داشته باشند. می توان آنها را از نمایندگی های معتبر شرکت استارگت در ایران تهیه کرد.
5/5

فهرست مطالب موارد استفاده از گاز R404 کولیب فریون

[vc_row][vc_column][vc_column_text]

پیشنهاد خرید
گاز R134 کولیب - ساخت سردخانه ، نمایندگی کمپرسور سردخانه دورین و گاز سردخانه کولیب
گاز R-134خرید کنید

موارد استفاده از گاز R404 کولیب فریون

 

گازهای مبرد که در سیستم های تبریدی از آنها استفاده می شود، در برندهای مختلف و متنوعی تولید و به بازار عرضه می شوند. یکی از بهترین برندهای مبرد در بازار گاز R404 کولیب است. این گاز توسط کمپانی استارگت در شهر پکن چین تولید می شود. این کمپانی فعالیت خود را از سال 1990 آغاز نموده است و هر سال محصولات معتبر بیشتری را وارد بازار می کند. به گونه ای که امروزه موفق شده است به یکی از بهترین برندهای تولید گاز مبرد در جهان تبدیل شود.

گاز R404 کولیب را باید یک مبرد پرکاربرد در ساخت انواع چیلر و سیستم تهویه مطبوع به شمار آوریم. این مبرد وظیفه دارد گرمای هوای عبوری در سیستم های تبریدی را به خود جذب کرده و منجر به خنک شدن سیستم شود. گازهای کولیب دارای نقطه جوش بسیار پایینی هستند و در صورت افزایش دمای محیط به سرعت قابلیت تبخیر شدن دارند. استفاده از این گازها به انواع کمپرسور در سیستم های تبریدی کمک می کند تا برای فشرده سازی و افزایش دما، انرژی زیادی صرف نکنند.

از این رو باید بگوییم استفاده از گاز R404-A کولیب می تواند به میزان قابل توجهی بازدهی سیستم های تبریدی را افزایش دهد. اما آیا شما می دانید این گاز چیست و از چه ویژگی هایی برخوردار است؟ علت محبوبیت استفاده از آن در سیستم های تبریدی چیست؟

 

گاز R404 کولیب
گاز R404 کولیب

گاز R404 کولیب چیست؟ 

این گازها که معمولا به رنگ نارنجی هستند و در وزن 10.9 کیلوگرم تولید می شوند، ترکیبی از گازهای R22 و R502 هستند. می توان از آنها برای تجهیز و ساخت سردخانه و تونل های انجماد استفاده کرد. در اصل گازهای کولیب مبردهای گاز شکل غیر سمی به شمار می روند که غیر قابل اشتعال نیز هستند. این گازها دارای نقطه جوش پایینی هستند که به کمپرسورها کمک می کند تا بتوانند عملکرد بهتری در یک محیط مطبوع داشته باشند.

می توان با استفاده از گاز R404-A کولیب در سیستم های تهویه مطبوع خانگی، سیستم های تهویه مطبوع بزرگ و کوچک و چیلرهای صنعتی همچون چیلر آب خنک با کمپرسور اسکرو، چیلر آبی با کمپرسور اسکرال، چیلر تراکمی هوا خنک اسکرال، چیلر تراکمی هوا خنک اسکرو و چیلر هوایی با کمپرسور رفت و برگشت، بر روی عملکرد سیستم ها تاثیر بسیار زیادی گذاشت. به طور کلی این گازهای را در کپسول های مشخصی نگهداری می کنند تا نکات بهداشتی و سلامتی را رعایت نمایند.

گازهای کولیب معمولا از نوع گازهای فریونی هستند و در کمترین میزان انرژی که از سوی کمپرسورها ایجاد می شود تبخیر شده و در سیکل سیستم های تبریدی حرکت می کنند. این گازها با محیط زیست سازگار هستند و از این رو می توان بدون نگرانی از آسیب زدن به لایه اوزون از آنها استفاده کرد.

 

گازهای کولیب
گازهای کولیب

عوارض استفاده از گازهای کولیب فریونی 

تمام گازهایی که برای سیستم های تبریدی تولید می شوند، ممکن است دارای برخی عوارض خاص باشند. گاز R404-A کولیب نمونه ای از گازهای فریونی است که بدون بو بوده و غیر سمی است. پیوندهای اتمی که در این گاز موجود است ممکن است در دمای بالا شکسته شده و گازهای سمی از خود در هوا منتشر نماید. از این رو لازم است در زمان استفاده از این گازها به دستگاه تنفسی خود دقت بسیار نمایید و از ماسک های مخصوص استفاده کنید.

بهتر است این نکته را در نظر داشته باشید که استفاده از این گازها می تواند از رسیدن اکسیژن به سلول های بدن جلوگیری نماید. از سوی دیگر ریختن مقدار کمی از این گاز بر روی پوست منجر به سوختگی موضعی بر روی پوست خواهد شد. پس بهتر است پیش از خرید این گازها، در مورد عوارض آنها اطلاعات لازم را به دست آورید. برای تهیه گازهای کولیب تنها کافیست به نماینده انحصاری کولیب STARGET چین در ایران مراجعه کنید.[/vc_column_text][/vc_column][/vc_row]

اشتراک گذاری در :

ممکن است مطالعه مطالب مرتبط زیر به شما کمک بیشتری کند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *