اطلاعات تماس بازرگانی گرام

دفتر شهرک صنعتی بزرگ شیراز :
شیراز شهرک صنعتی- بعد از میدان اول سمت راست قبل از شرکت خدماتی شهرک ها
شنبه تا 5شنبه: 7صبح - 4عصر
۰۷۱۳۷۷۴۰۱۶۸

دفتر مرکزی:
شیراز - بلوار میرزای شیرازی تاچارا کوچه ۱۱ پلاک ۱
شنبه تا 5شنبه: 7صبح - 4عصر
۰۷۱۳۶۳۶۰۸۵۶

دفتر تهران:
خیابان سعدی شمالی-خیابان برادران قائدی-سه راه ظهیرالاسلام-ساختمان کاسپین-طبقه ۳-واحد ۳۴
شنبه تا 5شنبه: 8صبح - 5عصر
۰۲۱۷۷۶۱۹۰۰۶

مشخصات کمپرسور دورین ایتالیا

جدیدترین مقالات در حوزه ساخت سردخانه ، کمپرسور سردخانه ، گاز سردخانه ، روغن سردخانه و ...
مشخصات کمپرسور دورین ایتالیا -انواع کمپرسور دورین که توسط کمپانی ایتالیایی دورین تولید می شوند، از بهترین و محبوب ترین تجهیزات سردخانه ای به شمار می روند. این نمونه از کمپرسورها دارای قابلیت ها و ویژگی های مطلوبی هستند و می توان به راحتی از آنها در سیستم های سرمایشی و تبریدی استفاده کرد.
5/5

فهرست مطالب مشخصات کمپرسور دورین ایتالیا

[vc_row][vc_column][vc_column_text]

پیشنهاد خرید
گاز R134 کولیب - ساخت سردخانه ، نمایندگی کمپرسور سردخانه دورین و گاز سردخانه کولیب
گاز R-134خرید کنید

ویژگی ها و مشخصات کمپرسور دورین ایتالیا

 

شرکت دورین ایتالیایی یکی از معروف ترین شرکت ها در جهان است که در زمینه ساخت انواع کمپرسور فعالیت می کند. این کمپانی با ساخت کمپرسور دورین موفق شد نامی جاودان از خود در تاریخ ساخت لوازم و قطعات سردخانه برجای بگذارد. زیرا بیشترین فعالیت این کمپانی در زمینه ساخت تجهیزات سیستم های سرمایشی است و از سال 1918 فعالیت خود را آغاز کرده است.

ابتدا کمپانی دورین در زمینه تولید کمپرسور هوا و تعمیر موتور فعالیت می نمود. اما پس از رونق فعالیت خود، اقدام به گسترش حوزه فعالیتی خود نمود و اقدام به ساخت تجهیزات انواع سردخانه ها از جمله سردخانه ثابت و سردخانه متحرک نمود. این کمپانی از سال 1932 بسته به نیاز جهان فعالیت خود در زمینه تولید انواع کمپرسور دورین تبریدی را آغاز کرد.

پس از آن در سال 1952 کارخانه تولید قطعات سردخانه ای خود را گسترش داد و وارد عرصه تولید تهویه مطبوع گردید. امروزه می توان در بازار انواع کمپرسورها، کندانسور هوایی، اواپراتور فریونی، تجهیزات سردخانه ای و … را با نام دورین مشاهده و خریداری نمود. شعار این کمپانی با عنوان” همواره بهترین بودن محصولات ما، مهمترین موضوع ما است” منجر شده است تا بسیاری از خریداران تمایل به تهیه محصولات این کمپانی داشته باشند.

مشخصات کمپرسور دورین ایتالیا
کمپرسور دورین ایتالیا

 مشخصات انواع کمپرسور دورین( Dorin)

همانطور که می دانیم برای تجهیزات و ساخت سردخانه و تونل انجماد، باید یک قطعه مهم که عنوان قلب سیستم های تبریدی را به خود اختصاص داده است، تهیه کنیم. این قطعه کمپرسور است که به عنوان قلب سیستم های تبریدی شناخته می شود. این سیستم مسئول انتقال انرژی به مبرد است و کمک می کند تا مبرد در سیستم حرکت نماید.

از این رو لازم است در زمان مشاوره و ساخت سردخانه، با انواع این قطعات مهم آشنا باشید. تا بسته به نوع کاربردی که از کمپرسور انتظار دارید، اقدام به خرید آن نمایید. کمپرسورهای دورین به گونه ای طراحی و ساخته شده اند که بتوانند با مبردهای جدید تطابق داشته باشند. از این رو بازدهی آنها بیشتر است و از سطح نویز کمی نیز برخوردار می باشند.

می توان با استفاده از کمپرسور دورین، سردخانه ای با اعتماد پذیری بالا طراحی و ساخت. از میان نمونه کمپرسورهای پرکاربردی که توسط کمپانی دورین تولید می شوند، باید به کمپرسور سمی هرمتیک دورین اشاره کنیم. این نمونه کمپرسورها ظرفیت و قابلیت جابجایی 4.42 تا 244.78 متر مکعب بر ساعت را دارند. از این رو نمونه ای عالی برای ساخت سردخانه ها و سیستم های برودتی تراکمی به شمار می روند.

کمپرسور دورین ایتالیا
کمپرسور دورین ایتالیا

اصلی ترین و مهمترین ویژگی کمپرسورهای دورین 

کمپرسورهای دورین نسبت به نمونه های مشابه خود، دارای ویژگی های خاصی هستند. این کمپرسورها دارای سطح نویز بسیار پایینی بوده و از جعبه الکتریکی استاندارد IP65 برخوردار می باشند. از سوی دیگر نمونه های کمپرسور دورین مناسب برای تمامی مبردهایی هستند که در بازار وجود دارند. از جمله مبردهای R404A، R134a، R407C، R507، R407F، R22.

کمپرسورهای تولید شده توسط کمپانی دورین دارای مقادیر بالایی از C.O.P هستند و از این رو موتورهایی با بازدهی بالا به شمار می روند. این نمونه کمپرسورها از ارتعاشات پایینی برخوردار هستند و کیفیت ساخت بسیار بالایی نیز دارند. تمام نمونه کمپرسورهای دورین طبق دستورالعمل EN ISO 9001 ساخته و به بازار عرضه می شوند.

تمامی این ویژگی ها منجر شده است تا بسیاری از افرادی که تمایل دارند اقدام به ساخت سردخانه زیرصفر پروتئینی یا سردخانه بالا صفر میوه نمایند، اقدام به خرید کمپرسورهای ساخته شده توسط کمپانی دورین نمایند. تا بتوانند به میزان مناسب سرمایش سیستم برودتی خود را تامین کنند. می توان مدل های متنوعی از کمپرسور دورین را از بازار خریداری کرده و مورد استفاده قرار داد. از جمله مدل های این نمونه کمپرسورها باید به مدل  H181CC تک فاز با 1.5 اسب بخار توان، H221CC با 2 اسب بخار توان، H1001CS سه فاز با 10+CIC توان اسب بخار و نمونه های دیگر اشاره کنیم.[/vc_column_text][/vc_column][/vc_row]

اشتراک گذاری در :

ممکن است مطالعه مطالب مرتبط زیر به شما کمک بیشتری کند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *