اطلاعات تماس بازرگانی گرام

دفتر شهرک صنعتی بزرگ شیراز :
شیراز شهرک صنعتی- بعد از میدان اول سمت راست قبل از شرکت خدماتی شهرک ها
شنبه تا 5شنبه: 7صبح - 4عصر
۰۷۱۳۷۷۴۰۱۶۸

دفتر مرکزی:
شیراز - بلوار میرزای شیرازی تاچارا کوچه ۱۱ پلاک ۱
شنبه تا 5شنبه: 7صبح - 4عصر
۰۷۱۳۶۳۶۰۸۵۶

دفتر تهران:
خیابان سعدی شمالی-خیابان برادران قائدی-سه راه ظهیرالاسلام-ساختمان کاسپین-طبقه ۳-واحد ۳۴
شنبه تا 5شنبه: 8صبح - 5عصر
۰۲۱۷۷۶۱۹۰۰۶

قیمت قطعات سردخانه

جدیدترین مقالات در حوزه ساخت سردخانه ، کمپرسور سردخانه ، گاز سردخانه ، روغن سردخانه و ...
نمایشگاه شیراز
قیمت قطعات سردخانه -خرید قطعات سردخانه از نمایندگی های معتبر، یک راهکار مناسب برای دسترسی آسان و ساده به تجهیزات و قطعات با کیفیت سردخانه است. می توانید بهترین لوازم و قطعات را با قیمت مقرون به صرفه ای از نمایندگی های معتبر خریداری نمایید و در سردخانه ها مورد استفاده قرار دهید.
5/5

فهرست مطالب قیمت قطعات سردخانه

پیشنهاد خرید
گاز R134 کولیب - ساخت سردخانه ، نمایندگی کمپرسور سردخانه دورین و گاز سردخانه کولیب
گاز R-134خرید کنید

قیمت قطعات سردخانه در نمایندگی های معتبر

 

سردخانه به عنوان اصلی ترین تجهیزات در نگهداری مواد غذایی که به دو دسته سردخانه های زیر صفر و بالای صفر دسته بندی می شوند، از قطعات بسیاری برخوردار است. قطعات سردخانه را می توان از نمایندگی های معتبر خریداری کرد و در محیطی مناسب اقدام به نگهداری از مواد غذایی و محصولات دیگر نمود. می دانیم که مواد غذایی و خوراکی را نمی توان برای مدت زمان طولانی نگهداری کرد.

این عمل منجر می شود که مواد خوراکی و غذایی کیفیت خود را از دست داده و دچار فساد شوند. پس لازم است این مواد را در محلی مناسب همچون سردخانه ها نگهداری کرد، تا بتوان از فساد و از بین رفتن کیفیت مواد غذایی جلوگیری نمود. ساخت سردخانه زیر صفر پروتئینی و ساخت سردخانه بالا صفر میوه می تواند یک راهکار مناسب برای نگهداری از مواد غذایی به شمار رود.

اما لازم است بدانید که این سردخانه های زیر صفر و بالای صفر از لوازم و قطعات سردخانه خاصی برخوردار هستند. می توان این قطعات را از نمایندگی های معتبر در هر استان خریداری نمود. اما پیش از خرید قطعات سردخانه بهتر است ابتدا بدانید به چه نوع سردخانه ای نیاز دارید و این سردخانه باید چه قطعاتی داشته باشد.

قطعات سردخانه
قطعات سردخانه
پیشنهاد خرید
گاز R22 کولیب - ساخت سردخانه ، نمایندگی کمپرسور سردخانه دورین و گاز سردخانه کولیب
گاز R-22خرید کنید

تهیه قطعات سردخانه از نمایندگی با قیمت مناسب

سردخانه ها که از اصلی ترین سیستم ها برای نگهداری مواد غذایی پروتئینی، لبنیاتی، میوه، سبزیجات و دیگر مواد خوراکی به شمار می روند، در ابعاد و اندازه های مختلفی طراحی و ساخته می شوند. برخی از سردخانه ها که دارای ابعاد متوسط بوده و به سردخانه متحرک شناخته می شوند، نسبت به سردخانه های اتاقکی و کوچک تجهیزات بیشتری نیاز دارند.

از سوی دیگر سردخانه های صنعتی که از جمله سردخانه ثابت شناخته می شوند، نیاز به قطعات بیشتر و با کیفیت تری خواهند داشت. تمامی این قطعات سردخانه را می توان از نمایندگی های معتبر تهیه نمود. اما باید بگوییم قیمت تجهیزات و لوازمی که در سردخانه ها استفاده می شود بسیار بالا بوده و به همین دلیل تولیدکنندگان کمی اقدام به احداث سوله یا سردخانه های صنعتی می نمایند.

با این حال تهیه قطعات سردخانه از نمایندگی ها نه تنها می تواند مقرون به صرفه باشد، بلکه از کیفیت بالایی نیز برخوردار هستند. نمایندگی بازرگانی گرام که بیشتر تجهیزات و لوازم سردخانه را به خریداران عرضه می کند، بهترین انتخاب برای تهیه تجهیزات سردخانه ای به شمار می رود. می توانید با اطمینان خاطر از داشتن گارانتی در مدت زمان مشخص اقدام به خرید این قطعات و استفاده در سردخانه های مختلف نمایید.

قیمت قطعات سردخانه
قیمت قطعات سردخانه
پیشنهاد خرید
گاز R404 کولیب - ساخت سردخانه ، نمایندگی کمپرسور سردخانه دورین و گاز سردخانه کولیب
گاز R-404خرید کنید

مهمترین لوازم سردخانه عرضه شده در نمایندگی ها 

لوازم بسیاری برای ساخت سردخانه استفاده می شود که لازم است در مورد تمامی این قطعات و لوازم اطلاعات به دست آورید. از جمله مهمترین قطعاتی که می توانیم برای استفاده در سردخانه به آنها اشاره کنیم، عبارتند از:

  • اواپراتور: این قطعات سردخانه گرمای محیط سردخانه را به خود جذب کرده و برای خارج کردن از سردخانه به کندانسورها منتقل می کنند. کندانسور هوایی گرمای محیط سردخانه را به هوا منتقل می کند و کندانسور آبی گرمای محیط سردخانه را به آب منتقل می کند. با این کار سرما را به محیط سردخانه منتقل نموده و منجر می شود تا فاز مبرد از مایع به بخار تبدیل شود.
  • موتورهای فن: موتور فن از دیگر قطعات سردخانه است که در نمونه های مختلفی طراحی و تولید می شوند. می توان نمونه های فن کویل دکوراتیو زمینی و فن کویل سقفی توکار را از نمایندگی های معتبر تجهیزات سردخانه ای تهیه و خریداری کرد. این موتورهای فن وظیفه دارند جریان هوا را به کندانسورها و اواپراتورها منتقل نمایند. در اصل موتورهای فن هوای موجود در سردخانه را با هوای بیرون تبادل کرده و گرمای سردخانه را به بیرون منتقل می کنند.

مجموعه بازرگانی گرام تمامی قطعات سردخانه را با بالاترین کیفیت به خریداران عرضه می کنند. می توانید این قطعات را با مناسب ترین قیمت خریداری نموده و در سردخانه ها از آنها استفاده کنید.

اشتراک گذاری در :

ممکن است مطالعه مطالب مرتبط زیر به شما کمک بیشتری کند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *