اطلاعات تماس بازرگانی گرام

دفتر شهرک صنعتی بزرگ شیراز :
شیراز شهرک صنعتی- بعد از میدان اول سمت راست قبل از شرکت خدماتی شهرک ها
شنبه تا 5شنبه: 7صبح - 4عصر
۰۷۱۳۷۷۴۰۱۶۸

دفتر مرکزی:
شیراز - بلوار میرزای شیرازی تاچارا کوچه ۱۱ پلاک ۱
شنبه تا 5شنبه: 7صبح - 4عصر
۰۷۱۳۶۳۶۰۸۵۶

دفتر تهران:
خیابان سعدی شمالی-خیابان برادران قائدی-سه راه ظهیرالاسلام-ساختمان کاسپین-طبقه ۳-واحد ۳۴
شنبه تا 5شنبه: 8صبح - 5عصر
۰۲۱۷۷۶۱۹۰۰۶

فروش سردخانه در شیراز

جدیدترین مقالات در حوزه ساخت سردخانه ، کمپرسور سردخانه ، گاز سردخانه ، روغن سردخانه و ...
فروش سردخانه در شیراز -خرید سردخانه های آماده و کانکسی از نمایندگی های فروش سردخانه در شیراز، یک روش عالی و مقرون به صرفه برای دسترسی به سردخانه مورد نظر است. بسیاری از تولیدکنندگان به جای احداث سردخانه با هزینه های بالا، به سراغ خرید سردخانه های کانکسی می روند تا بتوانند محصولات خود را در سردخانه های آماده نگهداری کنند.
5/5

فهرست مطالب فروش سردخانه در شیراز

[vc_row][vc_column][vc_column_text]

پیشنهاد خرید
گاز R134 کولیب - ساخت سردخانه ، نمایندگی کمپرسور سردخانه دورین و گاز سردخانه کولیب
گاز R-134خرید کنید

فروش سردخانه در شیراز

 

هزینه و قیمت احداث تمامی سردخانه هایی که در کشور مورد استفاده قرار می گیرند، بسیار بالا بوده و از این رو بیشتر تولید کنندگان اقدام به ساخت سردخانه نمی کنند. بلکه به سراغ نمایندگی های فروش سردخانه در شیراز رفته و سردخانه مورد نظر خود را خریداری یا اجاره می نمایند. با خرید سردخانه دیگر تولید کنندگان درگیر هزینه های بالای خرید لوازم و قطعات سردخانه نمی شوند.

از سوی دیگر می توانند به راحتی سردخانه مورد نظر خود را با دما و رطوبت مد نظر خریداری کنند. نمایندگی بازرگانی گرام سالها در زمینه خرید و فروش سردخانه در شیراز و در کل کشور مخصوصا منطقه جنوب ایران  فعالیت می کند. می توانید با برقراری ارتباط با مشاوران این مجموعه بهترین سردخانه را خریداری کنید. تمام سردخانه ها که با تنوع ساختاری در دسترس تولید کنندگان قرار دارند، بسته به تجهیزاتی که در آنها استفاده شده است از قیمت های مختلفی برخوردار هستند.

لازم است پیش از خرید و فروش سردخانه در شیراز توسط نمایندگی های معتبر، تمامی تجهیزات و لوازمی که در سردخانه به کار برده شده است را بررسی کنید. از مهمترین فاکتورهایی که لازم است در زمان خرید سردخانه ها به آن توجه کنید، ابعاد سردخانه است. در صورتی که قصد دارید سردخانه را منتقل کنید و یا محصولاتی را در آن قرار دهید که برای کوتاه مدت باید نگهداری شوند، بهتر است به سراغ خرید سردخانه متحرک یا کانکسی روید.

اما اگر به دنبال سردخانه ای در ابعاد بزرگ هستید که بیشتر محصولات تولیدی خود را در آنجا ذخیره و نگهداری کنید، بهتر است اقدام به خرید سردخانه ثابت از نمایندگی های فروش سردخانه در شیراز نمایید.

فروش سردخانه در شیراز
فروش سردخانه در شیراز

قیمت مناسب فروش سردخانه در شیراز 

یکی از بهترین شرکت های طراحی و ساخت و فروش انواع تجهیزات سردخانه در شیراز، شرکت بازرگانی گرام است. تمامی محصولاتی که توسط این شرکت برای ساخت سردخانه بالا صفر میوه، ساخت سردخانه بالا صفر لبنیاتی، ساخت سردخانه زیر صفر پروتئینی، ساخت سردخانه نگهداری میوه و موارد دیگر در دسترس سازندگان سردخانه قرار می گیرد، از کیفیت بالایی برخوردار هستند.

این شرکت علاوه بر ارائه انواع کمپرسور و دیگر قطعات سردخانه، سردخانه های آماده را نیز برای فروش به تولیدکنندگان و افراد متقاضی عرضه می کند. از این رو اگر تمایلی به صرف هزینه بالا جهت ساخت و احداث سردخانه های صنعتی ندارید، می توانید از طریق این نمایندگی فروش سردخانه در شیراز، سردخانه مورد نظر خود را خریداری کنید.

البته لازم به ذکر است که قیمت سردخانه ها بسته به ابعاد، اندازه، تک مدار یا دومدار بودن، قابلیت هایی که دارند، کیفیت و نوع محصولاتی که در آنها به کار برده شده است متغیر خواهد بود. از این رو لازم است پیش از خرید سردخانه مورد نظر خود، در مورد تمامی این موارد بررسی های لازم را انجام دهید.

انواع سردخانه در شیراز
انواع سردخانه در شیراز

مزایای خرید سردخانه از نمایندگی فروش  

سردخانه ها که در سه دسته کوچک، متوسط و بزرگ طراحی و ساخته می شوند، هر یک بسته به تجهیزاتی که در آنها استفاده می شود از هزینه خاصی برخوردار هستند. نکته ای که باید به آن اشاره کنیم این مسئله است که خرید سردخانه های آماده دیگر نیاز به دریافت مشاوره و ساخت سردخانه نخواهد داشت. بلکه این سردخانه ها از استاندارد لازم برخوردار بوده و آماده هستند.

در حالی که اگر تولید کنندگان بخواهند اقدام به احداث سردخانه های مختلف نمایند، باید هزینه های بالایی بپردازند. پس خرید سردخانه ها از نمایندگی فروش سردخانه در شیراز مزایای بسیاری در بر دارد. از جمله این مزایا باید به خدمات پس از فروش اشاره کنیم. در صورتی که سردخانه با مشکلی مواجه شود، می توانید به نمایندگی فروش مراجعه نموده و از خدمات پس از فروش استفاده کنید.

علاوه بر آن این سردخانه های آماده از گارانتی عملکرد کلی سردخانه برخوردار بوده و توسط نماینده فروش سردخانه در شیراز به صورت دوره ای و منظم بازدید می شود. تمامی این سردخانه ها از تجهیزات با کیفیت و معتبر برخوردار هستند و می توانید با اطمینان از آنها استفاده کنید.[/vc_column_text][/vc_column][/vc_row]

اشتراک گذاری در :

ممکن است مطالعه مطالب مرتبط زیر به شما کمک بیشتری کند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *