اطلاعات تماس بازرگانی گرام

دفتر شهرک صنعتی بزرگ شیراز :
شیراز شهرک صنعتی- بعد از میدان اول سمت راست قبل از شرکت خدماتی شهرک ها
شنبه تا 5شنبه: 7صبح - 4عصر
۰۷۱۳۷۷۴۰۱۶۸

دفتر مرکزی:
شیراز - بلوار میرزای شیرازی تاچارا کوچه ۱۱ پلاک ۱
شنبه تا 5شنبه: 7صبح - 4عصر
۰۷۱۳۶۳۶۰۸۵۶

دفتر تهران:
خیابان سعدی شمالی-خیابان برادران قائدی-سه راه ظهیرالاسلام-ساختمان کاسپین-طبقه ۳-واحد ۳۴
شنبه تا 5شنبه: 8صبح - 5عصر
۰۲۱۷۷۶۱۹۰۰۶

ساخت سردخانه میوه با کمترین هزینه

جدیدترین مقالات در حوزه ساخت سردخانه ، کمپرسور سردخانه ، گاز سردخانه ، روغن سردخانه و ...
در این محتوا در نظر داریم به معرفی گروه تولیدی، بازرگانی گرام که در زمینه ساخت سردخانه میوه فعالیت دارد، بپردازیم. سردخانه‌هایی که بسیار با ارزش و پرکاربرد می‌باشند. در ادامه نیز در مورد شرایط نگهداری میوه‌ها در سردخانه‌، توضیحاتی در اختیار کاربران قرار خواهیم داد تا بدین‌ترتیب آن‌ها را از بروز بسیاری از خسارات احتمالی به محصولات، مطلع سازیم.
5/5

فهرست مطالب ساخت سردخانه میوه با کمترین هزینه

ساخت سردخانه میوه با کمترین هزینه

روش‌ ذخیره‌سازی سرد، یکی از راه‌حل‌های رایج برای نگهداری از مواد فاسد شدنی می‌باشد. میوه‌ها و سبزیجاتی که پس‌از برداشت، بلافاصله وارد بازار نشده و به دست مصرف کننده نمی‌رسند. به همین منظور شرکت های بزرگ تولیدی، به ساخت سردخانه میوه روی آوردند تا بدین ترتیب با نگهداری محصولات در این سردخانه ها، طول عمر آنها را افزایش دهند.

فراهم آوردن محیطی به منظور نگهداری و خنک سازی محصولات پس‌از برداشت، به تولیدکننده میوه این فرصت را خواهد داد که در زمانی مناسب و با توجه به تقاضای بازار، این محصولات را به فروش برساند، که این امر از نظر اقتصادی برای او بسیار با‌صرفه خواهد شد. کشاورزان و تولیدکنندگان میوه و سبزی که در حجم بسیار زیاد و در حد تناژ برداشت محصول دارند، تا رساندن محصولات خود به فروشندگان و میدان های میوه و تره بار، به منظور جلوگیری از افت کیفیت، خراب و فاسد شدن بار خود، نیاز به مکانی خنک برای نگهداری دارند، برای این گروه نیز سردخانه ها بسیار کمک کننده خواهند بود.

گروه تولیدی و بازرگانی گرام، در نظر دارد که ساخت سردخانه میوه را برای کلیه کارفرمایان و متقاضیان، با کیفیت عالی، در کوتاه‌ترین زمان ممکن و با کمترین هزینه به انجام رسانده و بدین ترتیب رضایت خاطر آنها را به بهترین شکل ممکن فراهم آورد.

ساخت سردخانه میوه
ساخت سردخانه میوه

 

شرایط نگهداری میوه در سردخانه

میوه‌ها دارای طول عمر محدودی هستند و اگر بلافاصله پس‌از برداشت در محیط خنک قرار داده نشوند، از کیفیت آنها کاسته شده، از بین ‌رفته و فاسد می‌گردند. خنک‌سازی، بلافاصله پس‌از برداشت ، سبب حفظ تازگی میوه و افزایش ماندگاری آن خواهد شد.

خنک‌سازی اصولی، مناسب، به موقع و بلافاصله پس‌از برداشت محصولات، موارد زیر را سبب می شود:

  • کاهش فعالیت آنزیم های تخریب کننده میوه
  • جلوگیری از کاهش آب‌ میوه، پژمردگی و پلاسیده شدن آن
  • حفظ تازگی، رنگ و کیفیت اولیه میوه و سبزی
  • کاهش رشد میکروارگانیسمهایی که سبب پوسیدگی میوه می شوند.
ساخت سردخانه میوه با کمترین هزینه
ساخت سردخانه نگهداری میوه با کمترین هزینه

اقدامات اولیه جهت ورود میوه به سردخانه نگهداری میوه :

قبل از آنکه میوه‌جات وارد سردخانه شوند، به منظور حفظ کیفیت اولیه، افزایش ماندگاری و جلوگیری از آسیب رسیدن به محصول، بایستی اقدامات اولیه ای بر روی آن‌ها صورت گیرد، این اقدامات شامل موارد زیر می باشد:

  • سرد کردن اولیه: قبل از تغییر ناگهانی و ورود به سردخانه با دمای خیلی پایین، میوه ها، وارد سردخانه مقدماتی می‌شوند. برای محصولات مناطق معتدل تا 5 درجه و مناطق گرمسیری تا 10 درجه کاهش دما در نظر گرفته می‌شود.
  • درجه بندی از نظر کیفی: میوه ها قبل از ورود به سردخانه، از لحاظ کیفی و سالم بودن بررسی و درجه بندی شده و در صورتی که قابلیت نگهداری و ورود به سردخانه نگهداری میوه را نداشته باشند، کنار گذاشته می شوند.
  • ترمیم و التیام ابتدایی: برخی از میوه ها، در حین چیده شدن و حمل و نقل، آسیب دیده و مستعد خرابی و فاسد شدن هستند، این نوع محصولات، مورد ترمیم قرار گرفته و در صورت صلاحدید کارشناس، کنار گذاشته می‌شوند.
  • واکسینگ میوه: قبل از ورود محصول به سردخانه، به منظور حفظ آب، طراوت و تازگی میوه، روی سطح و پوست آن، به روغن مخصوصی آغشته می شود. این کار به میوه، زیبایی و ظاهری جذاب نیز خواهد بخشید.
  • بسته بندی : برای جلوگیری از نفوذ سرمای شدید به درون میوه و یخ زدن آن، محصولات را قبل از ورود به سردخانه، به صورت اصولی و استاندارد، بسته بندی کرده و بدین ترتیب میوه‌ها برای ورود به سردخانه نگهداری میوه آماده می شوند.

ساخت سردخانه میوه در اندازه متنوع و کیفیت بالا

چنانچه کشاورز یا تولیدکننده میوه در حجم بالا و بسیار گسترده هستید و برای کار خود به دنبال سردخانه‌های باکیفیت و قابل‌اعتمادی هستید که از طول عمر طولانی برخوردار بوده و از تجهیزات اولیه مرغوبی در تهیه و تولید آنها استفاده شده باشد، به گروه تولیدی و بازرگانی گرام اعتماد کنید.

این مجموعه با پشتوانه‌ای از تجربه و سابقه طولانی خود، خوشبختانه تابه‌حال در ساخت سردخانه میوه  و دیگر سردخانه‌های تخصصی، نتایج درخشانی را در کارنامه کاری خویش به ثبت رسانده و توانسته است نظر مساعد کلیه کارفرمایان خود را به دست آورد. وب‌سایت گروه گرام،  جایگاهی برای به نمایش درآوردن کلیه پروژه‌های اجرایی این شرکت بوده و کارفرمایان می توانند با انتخاب نوع خدمات مورد نظر خود، کلیه مراحل را به صورت آنلاین پشت سر گذاشته و درخواست خود را قطعی کنند. سفارشات توسط مجموعه بازگانی گرام و در اسرع وقت بررسی شده و در کوتاه‌ترین زمان ممکن به مرحله اجرا درخواهند آمد.

اشتراک گذاری در :

ممکن است مطالعه مطالب مرتبط زیر به شما کمک بیشتری کند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *