اطلاعات تماس بازرگانی گرام

دفتر شهرک صنعتی بزرگ شیراز :
شیراز شهرک صنعتی- بعد از میدان اول سمت راست قبل از شرکت خدماتی شهرک ها
شنبه تا 5شنبه: 7صبح - 4عصر
۰۷۱۳۷۷۴۰۱۶۸

دفتر مرکزی:
شیراز - بلوار میرزای شیرازی تاچارا کوچه ۱۱ پلاک ۱
شنبه تا 5شنبه: 7صبح - 4عصر
۰۷۱۳۶۳۶۰۸۵۶

دفتر تهران:
خیابان سعدی شمالی-خیابان برادران قائدی-سه راه ظهیرالاسلام-ساختمان کاسپین-طبقه ۳-واحد ۳۴
شنبه تا 5شنبه: 8صبح - 5عصر
۰۲۱۷۷۶۱۹۰۰۶

ساخت سردخانه در شیراز

جدیدترین مقالات در حوزه ساخت سردخانه ، کمپرسور سردخانه ، گاز سردخانه ، روغن سردخانه و ...
ساخت سردخانه در شیراز
ساخت سردخانه در شیراز در اصل یک راهکار عالی برای دسترسی تولیدکنندگان محصولات دامی و کشاورزی به سردخانه مورد نیازشان است و از سوی دیگر تولیدکنندگان قطعات و تجهیزات سردخانه‌ای نیز می‌توانند رونق بیشتری یابند. ایران از جمله کشورهای عالی از نظر موقعیت جغرافیایی و آب و هوایی بوده و به همین دلیل بسیار نیاز به ساخت سردخانه دارد.
5/5

فهرست مطالب ساخت سردخانه در شیراز

[vc_row][vc_column][vc_column_text]

علت اهمیت ساخت سردخانه در شیراز

جمعیت جهان هر روز در حال گسترش بوده و به همین دلیل نیاز به دارو و مواد غذایی نیز روند افزایشی را در پیش گرفته است. کشورهایی که در زمینه تولید مواد غذایی و دارویی پیشگام هستند، نیاز به ساخت سردخانه دارند. تا بتوانند این مواد غذایی و دارویی را در سردخانه های معتبر تحت حفاظت قرار دهند. شهرهای جنوبی که از نظر آب و هوایی در شرایط خاصی قرار دارند، نسبت به شهرهای دیگر بیشتر به سردخانه نیاز خواهند داشت.

از این رو ساخت سردخانه در شیراز در جنوب کشور نسبت به شهرهای شمال ایران از اهمیت بیشتری برخوردار بوده و لازم است تجهیزاتی را در این سردخانه استفاده کرد، که بتواند به خوبی سلامت مواد غذایی و دارویی را تضمین کند. برای این که بیشتر به اهمیت ساخت سردخانه توجه کنید، کافیست به یک نمونه کوچک در منزل خود مراجعه نمایید.

خانه‌هایی که در آنها یخچال وجود ندارد، به نظر شما تا چه میزان می‌توانند سلامت مواد غذایی و دارویی را تامین کنند؟ بدون شک عدم وجود یخچال در منزل منجر به از بین رفتن کیفیت محصولات شده و هم از نظر سلامتی و هم از نظر مالی ضرر زیادی به انسان وارد خواهد کرد. حال تصور کنید شهرهای بزرگ و صنعتی جنوب همچون استان فارس تا چه حد به ساخت سردخانه شیراز نیاز خواهند داشت؟

ساخت سردخانه در شیراز
ساخت سردخانه در شیراز

 

سوددهی بالای ساخت سردخانه در شیراز

بدون شک یکی از بهترین روش‌های سرمایه‌گذاری، ساخت سردخانه ثابت و سردخانه متحرک است. با وجود این که سالهای زیادی از ساخت سردخانه‌های مختلف در کشور می‌گذرد، اما باز هم بیشتر شهرهای ایران نیاز به احداث و بهره‌برداری از سردخانه‌های با کیفیت و مطلوب دارند. زیرا ایران از جمله کشورهایی است که در بهترین موقعیت آب و هوایی و جغرافیایی قرار گرفته است.

ساخت سردخانه شیراز می‌تواند بیشتر محصولات تولید شده در این استان را از نظر کیفیت در شرایط مطلوبی نگه دارد. حتی می‌توان در این سردخانه‌ها محصولات صادراتی تولید شده را نیز نگهداری کرد و موفق شد بازارهای بیشتری را برای صادرات محصولات کشاورزی و دامی جذب نمود. اما از آنجایی که ایران با کمبود سردخانه‌های مجهز مواجه است و از سوی دیگر تجهیز و ساخت سردخانه و تونل های انجماد در این کشور پرهزینه است، ایران هنوز موفق نشده است میزان صادرات غیر نفتی خود را افزایش دهد.

پس تولیدکنندگانی که در استان‌های جنوبی قرار دارند، در صورتی که به سردخانه دسترسی نداشته باشند نمی‌توانند از فاسد شدن محصولات جلوگیری کرده و به خوبی از آنها محافظت کنند. ساخت سردخانه شیراز نه تنها منجر به کاهش هزینه‌های تولید محصولات توسط تولیدکنندگان می‌شود، بلکه می‌تواند قیمت محصولات تولیدی در کشور را نیز کاهش دهد. که این مسئله سوددهی دو جانبه( هم برای مشتری و هم برای تولیدکننده) را در پی خواهد داشت.

ساخت سردخانه در شیراز
ساخت سردخانه در شیراز

ساخت سردخانه در جنوب و ایجاد فرصت‌های شغلی

ساخت سردخانه شیراز در اصل یک فرصت شغلی عالی برای تولیدکنندگان تجهیزات سردخانه‌ای به شمار می‌رود. باید بگوییم سردخانه‌ها از جمله مکان‌هایی هستند که در تمام طول سال می‌توان از آنها استفاده کرد. پس این مسئله نه تنها می‌تواند برای تولیدکنندگان محصولات مختلف حائز اهمیت باشد، بلکه بازار کار و فعالیت شرکت‌های تولیدکننده و ساخت انواع چیلر و سیستم تهویه مطبوع را نیز رونق خواهد بخشید.

سردخانه‌ها نیاز به انواع لوازم و قطعات سردخانه، انواع کمپرسور، انواع فن کویل، انواع چیلر تراکمی و دیگر تجهیزات دارند. زیرا ساخت سردخانه زیر صفر پروتئینی،  ساخت سردخانه نگه‌داری میوه، ساخت سردخانه بالا صفر میوه، ساخت سردخانه بالا صفر لبنیاتی و دیگر سردخانه‌ها، نیاز به تجهیزات مخصوصی دارد که تمامی این تجهیزات در شرکت‌های تولیدکننده لوازم سردخانه طراحی و تولید می‌شوند.

برای کسب مشاوره و ساخت سردخانه شیراز می‌توانید با نماینده شرکت تولید کننده قطعات سردخانه بازرگانی‌گرام ارتباط برقرار کنید. تا بسته به نوع سردخانه‌ای که مد نظرتان است، قطعات و لوازم مناسب آن را تهیه نمایید. استفاده از تجهیزات با کیفیت، می‌تواند سردخانه مطلوب و پرکاربردی را در اختیار تولیدکنندگان قرار دهد.[/vc_column_text][/vc_column][/vc_row]

اشتراک گذاری در :

ممکن است مطالعه مطالب مرتبط زیر به شما کمک بیشتری کند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *