اطلاعات تماس بازرگانی گرام

دفتر شهرک صنعتی بزرگ شیراز :
شیراز شهرک صنعتی- بعد از میدان اول سمت راست قبل از شرکت خدماتی شهرک ها
شنبه تا 5شنبه: 7صبح - 4عصر
۰۷۱۳۷۷۴۰۱۶۸

دفتر مرکزی:
شیراز - بلوار میرزای شیرازی تاچارا کوچه ۱۱ پلاک ۱
شنبه تا 5شنبه: 7صبح - 4عصر
۰۷۱۳۶۳۶۰۸۵۶

دفتر تهران:
خیابان سعدی شمالی-خیابان برادران قائدی-سه راه ظهیرالاسلام-ساختمان کاسپین-طبقه ۳-واحد ۳۴
شنبه تا 5شنبه: 8صبح - 5عصر
۰۲۱۷۷۶۱۹۰۰۶

ساخت سردخانه بالای صفر سبزیجات

جدیدترین مقالات در حوزه ساخت سردخانه ، کمپرسور سردخانه ، گاز سردخانه ، روغن سردخانه و ...
یکی از مهمترین سرد خانه هایی که برای نگهداری سبزیجات مورد استفاده قرار گرفته می شود ساخت سردخانه بالای صفر سبزیجات است. شما باید به خوبی بدانید که در بین انواع سردخانه های طراحی شده جهت نگهداری مواد غذایی متنوع بهتر است به خوبی با ویژگی‌ ها و نکاتی که مربوط به آن سردخانه است آشنا شوید.
5/5

فهرست مطالب ساخت سردخانه بالای صفر سبزیجات

[vc_row][vc_column][vc_column_text]

ساخت سردخانه بالای صفر سبزیجات

یکی از مهمترین سرد خانه هایی که برای نگهداری سبزیجات مورد استفاده قرار می گیرد سردخانه بالا صفر سبزیجات می باشد. شما باید به خوبی بدانید که در بین انواع سردخانه های طراحی شده جهت نگهداری مواد غذایی متنوع باید به خوبی با ویژگی‌ ها و نکاتی که مربوط به آن سردخانه است آشنایی داشته باشید. در هر یک از انواع سردخانه ها انواع کندانسور به کار برده می‌شود و کندانسور هر یک از سرد خانه‌‌ها به نوع آن سردخانه بستگی دارد. به عنوان مثال شما باید به خوبی بدانید که برای  ساخت سردخانه بالا زیر صفر پروتئینی، ساخت سردخانه بالا صفر لبنیاتی، ساخت سردخانه بالا صفر میوه و غیره کندانسورها و تجهیزات متنوعی به کار می برند. هر یک از تجهیزات به کار رفته شده درون این سردخانه ها با یکدیگر فرق می‌ کنند و کارایی خاصی دارند.

بازرگانی گرام که در زمینه طراحی و تولید انواع سردخانه های بالای صفر و زیر صفر تخصص و تجربه کافی دارد قادر است که هر یک از نکاتی که مربوط به ساخت سردخانه های سبزیجات می باشد را رعایت نماید تا بهترین سردخانه را برای شما طراحی کند. کیفیت و کارایی اصولی سردخانه برای کارشناسان بازرگانی گرام اهمیت زیادی دارد که زمان طراحی سردخانه به این مسئله توجه می‌کنند. برخی از نکاتی که در مورد مشاوره طراحی و ساخت سردخانه بالاصفر سبزیجات می باشد را در ادامه بیان کنیم تا شما باید اطلاعات و آگاهی بیشتری زمان ثبت سفارش خود برای ساخت سردخانه سبزیجات داشته باشید.

سردخانه بالاصفر سبزیجات
سردخانه بالاصفر سبزیجات

 

مشاوره برای  طراحی سردخانه بالاصفر سبزیجات

هر یک از افرادی که مشاوره و ساخت سردخانه را بر عهده گرفته اند به خوبی با نکاتی که مربوط به ساخت سردخانه بالا صفر سبزیجات می باشد آشنایی دارند. شما می توانید هر نکته ای که در مورد انواع لوازم و قطعات سردخانه سبزیجات می باشد را از کارشناسان دریافت نمایید. برخی از این نکات که اهمیت بسیار زیادی دارد عبارت است از :

  1. یکی از مهمترین قطعاتی که در سردخانه ها به کار برده می شود کندانسور می باشد. کندانسور وظیفه خنک کردن گاز داغ را در سردخانه ‌ها برعهده دارد. به همین دلیل در صورتی که سردخانه در موقعیت مناسبی قرار نگیرد و نور خورشید به این قسمت بتابد روند خنک سازی سردخانه را دچار اختلال می سازد.
  2. یکی از مهمترین نکاتی که زمان تاسیس کردن سردخانه باید به آن توجه شود این است که موقعیت کندانسور در بهترین مکان قرار بگیرد .

 

  1. کمپرسور یکی دیگر از قطعاتی است که برای ساخت سردخانه سبزیجات مورد استفاده قرار می گیرد. کمپرسورها باید قدرت کافی برای سرد سازی سردخانه داشته باشد. توجه نمایید که کمپرسور باید متناسب با  سردخانه انتخاب گردد .
  2. مکان نصب و اجرای هر یک از قطعات سردخانه باید بر اساس استانداردهای مشخص شده باشد. برخی از قطعات سردخانه که در موقعیت مناسبی نصب نمی شوند بعد از مدتی به طور کلی کارایی و کیفیت خود را از دست می دهند. به همین دلیل کارشناسان به خوبی قطعات سردخانه را از نظر موقعیتی مورد بررسی قرار می‌دهند و سپس آنها را نصب می نمایند.
  3. مکانی که برای اجرا و طراحی سردخانه سبزیجات در نظر دارید باید به صورت مهندسی ساز باشد. در واقع شما باید به خوبی بدانید که مکان طراحی سردخانه سبزیجات باید تمامی استانداردهای لازم را از نظر مهندسین ساخت سردخانه دارا باشد.

[/vc_column_text][/vc_column][/vc_row]

اشتراک گذاری در :

ممکن است مطالعه مطالب مرتبط زیر به شما کمک بیشتری کند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *