اطلاعات تماس بازرگانی گرام

دفتر شهرک صنعتی بزرگ شیراز :
شیراز شهرک صنعتی- بعد از میدان اول سمت راست قبل از شرکت خدماتی شهرک ها
شنبه تا 5شنبه: 7صبح - 4عصر
۰۷۱۳۷۷۴۰۱۶۸

دفتر مرکزی:
شیراز - بلوار میرزای شیرازی تاچارا کوچه ۱۱ پلاک ۱
شنبه تا 5شنبه: 7صبح - 4عصر
۰۷۱۳۶۳۶۰۸۵۶

دفتر تهران:
خیابان سعدی شمالی-خیابان برادران قائدی-سه راه ظهیرالاسلام-ساختمان کاسپین-طبقه ۳-واحد ۳۴
شنبه تا 5شنبه: 8صبح - 5عصر
۰۲۱۷۷۶۱۹۰۰۶

ساخت سردخانه آرامستان چگونه انجام می شود ؟

جدیدترین مقالات در حوزه ساخت سردخانه ، کمپرسور سردخانه ، گاز سردخانه ، روغن سردخانه و ...
یکی از مهمترین تجهیزاتی که نیاز است در آرامستان ها وجود داشته باشد سردخانه می باشد. ساخت سردخانه در آرامستان باید بر اساس استانداردهای مشخص شده ای انجام شود. سردخانه متحرک و سردخانه ثابت از جمله اصلی ترین سردخانه هایی به شمار می روند که در صنایع غذایی استفاده می شوند.
5/5

فهرست مطالب ساخت سردخانه آرامستان چگونه انجام می شود ؟

[vc_row][vc_column][vc_column_text]

ساخت سردخانه آرامستان چگونه انجام می شود و ویژگی های آن

یکی از مهمترین تجهیزاتی که باید در آرامستان ها وجود داشته باشد سردخانه است. ساخت سردخانه آرامستان باید بر اساس استانداردهای مشخص شده ای باشد. سردخانه متحرک و سردخانه ثابت از جمله اصلی ترین سردخانه هایی هستند که در صنایع  غذایی استفاده می شوند. اما باید بدانید سردخانه های آرامستان کاربرد و کارایی ویژه تری دارد. برای اینکه مرده بو نگیرد و بعد از مدت دو الی سه روز آن را پس از مرگ دفن کنند باید او را در یکی از سردخانه ها قرار دهند.

بازرگانی گرام در زمینه ساخت سردخانه آرامستان فعالیت می کند و تمامی مجوزهای  لازم را برای  ساخت و طراحی این سردخانه ها دریافت کرده است. مجوز رسمی ساخت انواع سردخانه ها را این بازرگانی دریافت کرده است و به همین دلیل با کیفیت ترین سردخانه ها را به مشتریان تحویل می دهد. شما پیش از خرید هر یک از سردخانه های آرامستان می توانید نظرات افرادی که از بازرگانی گرام سردخانه ها را خریداری کرده اند را مورد بررسی قرار دهید و سپس خریدتان را تکمیل نمایید. رضایت مشتری در بازرگانی گرام اهمیت بسیار زیادی دارد، به همین دلیل بهترین سردخانه ها را تحویل مشتریان خود می دهد.

ساخت سردخانه آرامستان
ساخت سردخانه آرامستان

نکاتی در مورد ساخت سردخانه آرامستان

بازرگانی گرام که تولید و ساخت سردخانه آرامستان را بر عهده دارد بر اساس نکات و استانداردهای مشخص شده ای این نمونه از سردخانه ها را تولید می کند. برخی از نکاتی که برای تولید و ساخت این سردخانه ها رعایت می شود عبارت است از :

  1. یکی از مهمترین نکاتی که برای ساخت سردخانه های آرامستان باید در نظر گرفته شود این است که کندانسور این سردخانه نیروی لازم را داشته باشد.کندانسور در سردخانه‌ های آرامستان وظیفه خنک کردن نیتروژن برگشتی را برعهده دارد که این نیروی خنک‌کردن قادر است نیتروژن کافی را به وجود آورد.
  2. نور خورشید تابیده شده به قسمت کندانسور سردخانه موجب می گردد که روند خنک کردن سردخانه دچار اختلال شود. بنابراین باید به بدنه ای که سردخانه‌ ها دارد رسیدگی بیشتری شود. در واقع جنس بدنه سردخانه ها نیاز است که کیفیت و مقاومت زیادی از خود نشان دهند.
  3. کندانسور برای اینکه روند خنک سازی را به درستی انجام دهد به آب نیاز دارد. بخار آب به دست آمده از روند خنک سازی کندانسور می‌ تواند برای رطوبت سردخانه بسیار مفید و موثر باشد.
ساخت سردخانه آرامستان
ساخت سردخانه آرامستان
  1. استانداردهای مشخص شده ‌ای برای طراحی سردخانه های آرامستان وجود دارد که هر یک از این استانداردها به صورت بین‌المللی ثبت شده است. بنابراین هر یک از تولید کنندگانی که سردخانه‌ های آرامستان را تولید می نمایند باید به خوبی با این استانداردها آشنایی داشته باشند تا عملکرد سردخانه به درستی انجام شود.
  2. کمپرسور سردخانه باید درون اتاق های سردخانه قرار بگیرد تا فعالیت هواسازی و سرد سازی درون کندانسور را به بهترین نحو ممکن انجام دهد. در این صورت سردخانه به بهترنی شکل ممکن کار می کند.
  3. تامین برق مورد نیاز برای سردخانه به ژنراتور هایی که توان ۴۸۰ کیلو وات دارند نیاز دارد. بنابراین این مکان نصب ژنراتورها در محوطه و یا داخل اتاق کنترل باید باشد. نصب آنها باید به گونه ای باشد که اختلالی در روند کارکرد آن به وجود نیاید.
  4. برای تولید هر یک از سردخانه ها نیروی برق یکی از اصلی ترین نیروهای کارکردی سردخانه به شمار می رود. بنابراین شما باید دقت داشته باشید که بهترین و با کیفیت ترین نیروی استاندارد برق را روی کندانسور درخواستی خود نصب کنید. برای اینکه سردخانه آرامستان بر اساس سفارش شما طراحی شود می توانید ساخت سردخانه آرامستان را به صورت سفارشی در بازرگانی گرام ثبت کنید تا به درخواست شما در کمترین بازه زمانی رسیدگی شود.

[/vc_column_text][/vc_column][/vc_row]

اشتراک گذاری در :

ممکن است مطالعه مطالب مرتبط زیر به شما کمک بیشتری کند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *