اطلاعات تماس بازرگانی گرام

دفتر شهرک صنعتی بزرگ شیراز :
شیراز شهرک صنعتی- بعد از میدان اول سمت راست قبل از شرکت خدماتی شهرک ها
شنبه تا 5شنبه: 7صبح - 4عصر
۰۷۱۳۷۷۴۰۱۶۸

دفتر مرکزی:
شیراز - بلوار میرزای شیرازی تاچارا کوچه ۱۱ پلاک ۱
شنبه تا 5شنبه: 7صبح - 4عصر
۰۷۱۳۶۳۶۰۸۵۶

دفتر تهران:
خیابان سعدی شمالی-خیابان برادران قائدی-سه راه ظهیرالاسلام-ساختمان کاسپین-طبقه ۳-واحد ۳۴
شنبه تا 5شنبه: 8صبح - 5عصر
۰۲۱۷۷۶۱۹۰۰۶

خرید و فروش قطعات سردخانه در شیراز

جدیدترین مقالات در حوزه ساخت سردخانه ، کمپرسور سردخانه ، گاز سردخانه ، روغن سردخانه و ...
کمپرسور دورین ایتالیا
خرید و فروش قطعات سردخانه در شیراز -بسیاری از افراد که تمایل دارند اقدام به احداث سردخانه نمایند، تجهیزات لازم خود را از نمایندگی فروش قطعات سردخانه در شیراز تهیه می کنند. تجهیزات عرضه شده در این نمایندگی مقرون به صرفه بوده و از کیفیت بالایی نیز برخوردار هستند. از این رو می توان با اطمینان اقدام به خرید این تجهیزات و لوازم سردخانه ای نمود.
5/5

فهرست مطالب خرید و فروش قطعات سردخانه در شیراز

[vc_row][vc_column][vc_column_text]

پیشنهاد خرید
گاز R134 کولیب - ساخت سردخانه ، نمایندگی کمپرسور سردخانه دورین و گاز سردخانه کولیب
گاز R-134خرید کنید

خرید و فروش قطعات سردخانه در شیراز

 

آیا می دانید برای احداث سردخانه های صنعتی مختلف باید از چه قطعاتی استفاده کنید؟ بهترین روش تهیه قطعات سردخانه چیست و چگونه می توان به قطعاتی با کیفیت و مرغوب دست یافت؟ نمایندگی فروش قطعات سردخانه در شیراز تمامی تجهیزات و لوازم سردخانه را با بالاترین کیفیت به خریداران عرضه می کند. می توانید به راحتی با مراجعه به این نمایندگی، تمامی تجهیزات و لوازم مورد نیاز خود را خریداری کنید.

البته بهتر است پیش از مراجعه به نمایندگی های فروش قطعات سردخانه در شیراز، این نکته را بدانید که راه اندازی سردخانه نیاز به تخصص و تجربه بالایی دارد. به همین دلیل بسیاری از افرادی که تمایل دارند سردخانه های صنعتی در استان خود احداث کنند، به سراغ نمایندگی های معتبر رفته و از مشاوران نمایندگی در مورد ساخت سردخانه مشاوره دریافت می کنند.

بسیاری از این نمایندگی های فروش قطعات سردخانه در شیراز، علاوه بر عرضه لوازم و قطعات سردخانه، در زمینه راه اندازی سردخانه های کوچک و بزرگ نیز فعالیت می کنند. از این رو می توانیم برای راه اندازی سردخانه های مختلفی صنعتی از جمله سردخانه های زیر صفر و بالای صفر از آنها مشاوره دریافت کنید.

خرید و فروش قطعات سردخانه در شیراز
خرید و فروش قطعات سردخانه در شیراز

تجهیزات عرضه شده در نمایندگی فروش قطعات سردخانه در شیراز

تجهیزات بسیاری در نمایندگی های فروش لوازم و قطعات سردخانه به خریداران عرضه می شوند. اما از میان تمامی این تجهیزات باید به مهمترین و مورد نیازترین قطعات سردخانه های صنعتی اشاره کنیم. از جمله تجهیزات مهم سردخانه های زیر صفر و بالای صفر صنعتی باید به کمپرسور، کندانسور، تجهیزات و ملزومات صنعتی، تابلو برق سردخانه، اواپراتور و شیر انبساط اشاره کنیم.

نمایندگی های فروش قطعات سردخانه در شیراز تمامی این تجهیزات را در دسترس خریداران قرار داده و نصب و راه اندازی آنها را نیز خود انجام می دهند. از این رو افرادی که اطلاعات و دانش کافی در مورد تجهیزات سردخانه ای ندارند لازم است نصب و راه اندازی تجهیزات سردخانه را به نمایندگی های معتبر بسپارند. تا بهترین تجهیزات را در سردخانه نصب کنند.

سردخانه های صنعتی زیر صفر معمولا نیاز به کمپرسورهای قوی تری دارند. در حالی که سردخانه های صنعتی بالای صفر با کمپرسورهای تک مدار نیز دمای سرمایشی مورد نظر را ایجاد می کنند. از این رو بسته به نوع سردخانه ای که قصد احداث آن را دارید، بهتر است از نمایندگی های فروش قطعات سردخانه در شیراز تجهیزات مورد نظر را خریداری کنید.

 فروش قطعات سردخانه در شیراز
خرید و فروش قطعات سردخانه در شیراز

خرید کندانسور از نمایندگی فروش تجهیزات سردخانه 

کندانسورها از جمله تجهیزات مهمی هستند که در سردخانه ها مورد استفاده قرار می گیرند. در اصل باید کندانسور هوایی و آبی را از جمله اجزای پرکاربرد و مهم سیستم برودتی سردخانه به شمار آوریم. این سیستم یکی از چهار عضو مهم سردخانه بوده و جایگاه مهمی در احداث سردخانه ها به خود اختصاص می دهد. معمولا کندانسورها 3 مرحله ترمودینامیکی را طی می کنند تا سرمای مورد نیاز سردخانه را به وجود آورند.

در حالت اول این تجهیزات دمای سیال گازی سردخانه را کاهش داده و پس از آن این سیال گاز را به مایع تبدیل می کنند. با این فرایند دمای سیال مایع نیز کاهش یافته و هوای سردخانه سرد می شود. برخی از کندانسورها حرارت سیال را به داخل آب منتقل می کنند و برخی دیگر آن را به هوا منتقل نموده و با این فرایند، سرمای سردخانه را تامین می کنند.

پس تهیه کندانسورها از نمایندگی های فروش قطعات سردخانه در شیراز بسیار حائز اهمیت است. زیرا این تجهیزات کاربرد بسیار مهمی در فرایند سرمایشی و برودتی سردخانه ایفا می کنند. لازم است بگوییم هیچ سردخانه ای بدون کندانسور قادر نخواهد بود فرایند سرمایشی را به درستی انجام دهد. از این رو باید در زمان احداث سردخانه کندانسورهای با کیفیت بالا را تهیه کرد. در غیر این صورت سیستم سرمایشی سردخانه به خوبی عمل نکرده و مواد غذایی ذخیره شده در سردخانه به سرعت دچار فساد و خرابی خواهند شد.

[/vc_column_text][/vc_column][/vc_row]

اشتراک گذاری در :

ممکن است مطالعه مطالب مرتبط زیر به شما کمک بیشتری کند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *