اطلاعات تماس بازرگانی گرام

دفتر شهرک صنعتی بزرگ شیراز :
شیراز شهرک صنعتی- بعد از میدان اول سمت راست قبل از شرکت خدماتی شهرک ها
شنبه تا 5شنبه: 7صبح - 4عصر
۰۷۱۳۷۷۴۰۱۶۸

دفتر مرکزی:
شیراز - بلوار میرزای شیرازی تاچارا کوچه ۱۱ پلاک ۱
شنبه تا 5شنبه: 7صبح - 4عصر
۰۷۱۳۶۳۶۰۸۵۶

دفتر تهران:
خیابان سعدی شمالی-خیابان برادران قائدی-سه راه ظهیرالاسلام-ساختمان کاسپین-طبقه ۳-واحد ۳۴
شنبه تا 5شنبه: 8صبح - 5عصر
۰۲۱۷۷۶۱۹۰۰۶

علل استقبال گسترده مشتریان از گاز کولیب

جدیدترین مقالات در حوزه ساخت سردخانه ، کمپرسور سردخانه ، گاز سردخانه ، روغن سردخانه و ...
گاز استارگت
در این مقاله قصد داریم به علل استقبال گسترده مشتریان از گاز کولیب بپردازیم. بدین منظور نکاتی را در خصوص ویژگی مبردهای باکیفیت بیان نمودیم.
5/5

فهرست مطالب علل استقبال گسترده مشتریان از گاز کولیب

[vc_row][vc_column][vc_column_text]

پیشنهاد خرید
گاز R134 کولیب - ساخت سردخانه ، نمایندگی کمپرسور سردخانه دورین و گاز سردخانه کولیب
گاز R-134خرید کنید

علل استقبال گسترده مشتریان از گاز کولیب

 

مقدمه

گاز کولیب، یکی از معروفترین برندهای تولید فریون موجود در بازار بوده و این گاز با استقبال گسترده مشتریان مواجه شده است. چه چیز سبب استقبال از این محصول شده است و راز موفقیت شرکت تولید کننده این محصول در چیست؟ شرکت های بسیاری در حوزه تولید گازهای فریون فعالیت می کنند و کولرهای گازی یکی از مهمترین منابع مصرف مبردها هستند. امروزه استفاده از کولرهای گازی نیز جایگاه ویژه ای در میان مردم پیدا نموده است. گازهای نامرغوب تاثیرات بسیار مخربی بر عملکرد تجهیزات تاسیساتی خصوصا کولرهای گازی می گذارند. از این رو بایستی در انتخاب نوع گاز، نهایت دقت را به کار برد و عمر تجهیزات سرمایشی را افزایش داد.

نقش مبردها در عملکرد سیستم های تهویه مطبوع

نقش مبرد در سیستم تهویه مطبوع را می توان با جریان خون در بدن مقایسه نمود. همانگونه که خون به بدن انرژی رسانی می کند، مبرد نیز با گردش یافتن در سیستم، انرژی لازم جهت تبادل حرارت را فراهم می سازد. بنابراین به منظور بهبود بخشیدن به کیفیت تبادل حرارت در سیستم تهویه بایستی از مبردهای با کیفیت استفاده شود. لذا یکی از عواملی که سبب می شود تا گاز کولیب را به مشتریان پیشنهاد نماییم، کیفیت بالای برودت تولیدی توسط آن می باشد.

گاز کولیب و حوزه ایمنی مبردها

یکی از مهمترین ویژگی هایی که مبردها باستی دارا باشند، ایمنی بالا است و گاز کولیب نیز به عنوان یک مبرد باید اینگونه باشد. مبردهای سمی می توانند در صورت نشت، علاوه بر مشکلات مالی به وجود آمده سبب مشکلات جانی نیز شوند و سلامتی افراد را تهدید نمایند. همچنین گازهای فاقد ایمنی لازم برای محیط زیست نیز مشکلات عدیده ای را به وجود می آورند.

نکات ایمنی در خصوص استفاده از مبردها

مبردهای استاندارد، چه خالص باشند و چه زمانی که با هوا ترکیب می گردند، سمی نیستند و قابلیت اشتعال ندارند. شرکت سازنده گاز کولیب نیز با توجه به همین موضوع، مبردهایی تولید می نماید که استاندارد هستند. یک مبرد ایده آل در صورت ترکیب با روغن و مواد دیگر موجود در سیستم تبرید نیز واکنش های خطرناکی ایجاد نمی نماید. اهمیت این موضوع برای سیستم های تبرید به کار رفته در مناطق صنعتی بیشتر است.

 

نمایندگی فروش گاز کولیب
نمایندگی فروش گاز کولیب

در این مناطق انواع مواد شیمیایی وجود دارد و غیر استاندارد بودن مبرد می تواند زمینه ساز خطرات بالقوه باشد. به این صورت که اگر مبرد غیر استاندارد از سیستم تبرید نشت نماید، امکان انجام واکنش های آسیب زا با مواد مذکور وجود خواهد داشت. لذا توصیه می شود هنگام خرید مبرد از استاندارد بودن آن مطمئن شوید. با توجه به این موارد، گاز کولیب یکی از بهترین گزینه ها جهت استفاده در انواع سیستم های تبرید می باشد.

نقطه جوش پایین مبرد

یکی از نکات مهمی که در هنگام انتخاب مبرد بایستی به آن دقت نمود و آن را مدنظر قرار داد، نقطه جوش آن می باشد. در واقع مبردهای دارای نقطه جوش پایین تر، سبب بهبود عملکرد سیستم سرمایشی می گردد‌.

قیمت مبرد

قیمت نیز یکی از پارامترهای تاثیرگذار هنگام انتخاب گاز فریون جهت سیستم های تبرید می باشد. در واقع یک مبرد خوب علاوه بر داشتن ویژگی های فنی استاندارد باید قیمت مناسبی نیز داشته باشد. گاز کولیب دارای چنین خصوصیتی می باشد و هم از لحاظ کیفیت می توان روی آن حساب نمود و هم قیمت مناسبی دارد. حضور همزمان این دو ویژگی علت اصلی استقبال گسترده مشتریان از این محصول می باشد.

کنترل میزان رطوبت در مبرد

یکی از عواملی که سبب سوختن سیم پیچی کمپرسور و وارد آمدن آسیب های جدی به آن می شود، وجود رطوبت در مبرد می باشد. از این رو بایستی مبردی را انتخاب نمود که میزان رطوبت موجود در آن حداقل میزان ممکن باشد. گاز کولیب به علت رطوبت بسیار پایینی که دارد، می تواند گزینه مناسبی برای سیستم های تهویه مطبوع باشد.

سایر نکات در خصوص مبردها و گاز کولیب

گاهی ممکن است احساس کنید برودت تولید شده توسط سیستم سرمایشی، از کیفیت لازم برخوردار نیست. این مشکل می تواند به علل مختلفی روی دهد و ریشه های متفاوتی داشته باشد. یکی از مهمترین عللی که می تواند زمینه ساز بروز این مشکل در سیستم های برودتی گردد، کمبود گاز می باشد. در واقع سیستم های برودتی در صورتی که دچار نشتی شوند، با کمبود گاز رو به رو خواهند شد. لذا اگر سیستم برودتی سرمایش تولید نمی کند، ایراد از گاز کولیب نیست و بایستی احتمال نشتی را بررسی نمایید.

 

گاز کولیب
گاز کولیب یکی از مبردهای مرغوب موجود در بازار می باشد

این اندیشه غلط در ذهن بعضی از مردم شکل گرفته است که به مرور زمان سیستم های سرمایشی دچار کمبود گاز می شوند. در واقع تا زمانی که نشتی در سیستم نداشته باشیم، کمبود گاز کولیب در تجهیزات برودتی روی نخواهد داد. کمبود گاز در تجهیزات برودتی می تواند زمینه ساز بروز مشکلات متعددی گردد. کاهش تولید برودت تنها یکی از این مشکلات می باشد و افزایش هزینه های مربوط به انرژی نیز از دیگر اثرات کمبود گاز است.

کمبود گاز در تجهیزات سرمایشی نظیر کولرها را می توان از روی یک سری نشانه ها تشخیص داد. یخ زدن کویل های اواپراتور یکی از این نشانه ها می باشد. ضمنا عدم کیفیت برودت تولیدی، علاوه بر اینکه از اثرات کمبود گاز می باشد، یکی از نشانه های این مشکل نیز هست. در صورتی که در قبض برق منزلتان افزایش محسوسی را مشاهده نمودید، به کمبود گاز در کولرتان شک نمایید. همچنین سیکل کوتاه نیز از نشانه های کمبود گاز در کولر گازی می باشد. سیکل کوتاه بدین معناست که در تجهیز سرمایشی به علت کمبود مبرد، سیکل تبرید به صورت ناقص طی می گردد. این نقصان سبب کمتر شدن زمان انجام فرآیند تبرید در سیکل می گردد.

شرکت بازرگانی گرام، نماینده انحصاری گاز کولیب

این شرکت فعال در زمینه طراحی و ساخت انواع سردخانه ثابت و متحرک، گاز کولیب را به مشتریانش پیشنهاد می دهد. این گاز به علت کیفیت بالایی که دارد، توانسته است رضایت مشتریان را به خوبی جلب نماید. در واقع این انتخاب کمک می کند تا عمر تجهیزات سرمایشیتان بالاتر رود و کیفیت برودت تولیدی نیز افزایش یابد. با توجه به اینکه شرکت مذکور نماینده انحصاری مبردهای کولیب در ایران است، لذا توصیه می گردد مبرد مدنظرتان را از این شرکت تهیه نمایید.[/vc_column_text][/vc_column][/vc_row]

اشتراک گذاری در :

ممکن است مطالعه مطالب مرتبط زیر به شما کمک بیشتری کند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *